Трансплантация M52B20 -> M52B28

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от spacepl » 17 Май 2011, 21:49

:mhihi: Като отворят офис тука, ще ги заобичаме, сега в цената и на най-евтината част се калкулират 140 километра път.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от Sesko » 18 Май 2011, 8:48

Ilko Ivanov написа:
Sesko написа:Какво представлява това лагерче , колко струва и от къде може да се купи ? В магазините за авточасти дали се продава ?

Номенклатурен номер : 11211720310
Описание : ЛАГЕР
Ед.цена (с ДДС) : 29.29 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Но Вие в Разград знам че не обичате официалните дилъри,за това : 15 X 32 X 10мм.
Има го във всеки магазин за лагери и струва от 1,50лв. до около 9лв.

И от къде стигна до това заключение колега ?!?
Ако реша да сменям ДВГ-то , може да го взема това от Русе :D
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от El Diablo » 18 Май 2011, 11:05

Sesko написа:И от къде стигна до това заключение колега ?!?
Ако реша да сменям ДВГ-то , може да го взема това от Русе :D


Ти докато се решиш, е39 ще стани ретроо модел:))

А до колегата с темата, ако прави нещо да сменя всичко за да стане истинско 528, наи сладко е да караш 528 с подръжка на 520, и да харчи ПО малко от 520.. но това няма как да станИ само с мотоР и генерация :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от meha » 18 Май 2011, 11:29

:lol:
Последна промяна meha на 25 Фев 2013, 13:53, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от kamendc » 18 Май 2011, 13:34

аз съм слагал и да знаете, че дори и дебитомер не трябва.
дебитомера от 520 си работи добре и с компютъра от 528.
значи, ако ти го дадат с двигателя (и филтърна кутия трябва също) -слагай. но ако не - карай така. може би на пълна мощност ще смуче малко по-малко въздух през тясната тръба, но чак пък толкова...

от автоматик на ръчна става с едно лагерче. също така, става и двигател от седмица или тройка, като трябва да размените обаче картерите и да сложите този от петица.

и последно -занимавката си е голяма, освен труд трябва и да налееш ново масло, антифриз, хидравлично, други разходи ще излязат оттук-оттам, и накрая кефа от по-мощния мотор като му се нарадваш за две седмици, си оставаш с разходите.
аз го направих, защото прегрях стария дригател, но така да извадиш работещ хубав двигател и да го оставиш в мазето за части, за да вдигнеш от 150 на 193 коня, не знам.
все пак, кеф цена няма, така че който иска - да действа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от El Diablo » 19 Май 2011, 9:17

meha написа:
El Diablo написа: но това няма как да станИ само с мотоР и генерация :mrgreen:


Пак си дишал от метана :mhihi:
Става точно САМО с мотор,дебитомер +кутия и цялата генерация :!:

Точка по шибания въпрос с трансплантацията на B28 :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Който иска,да си го прави както ще :!:

Може да заключвате вече,че и тая тема отива подяволите :ranting:


Абе откога стана толкова компетентен за 528 ? Като знам каква гола 520 караш, която явно е станала 'индивидуал' с течение на времето :mrgreen: и не разбрах за какъв метан ми говориш? И накрая вземи прочети пак това което съм написал, щото явно от седене по цял ден във форума си почнал да четеш през редовете :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от meha » 19 Май 2011, 9:55

El Diablo написа:Абе откога стана толкова компетентен за 528 ? Като знам каква гола 520 караш, която явно е станала 'индивидуал' с течение на времето :mrgreen: и не разбрах за какъв метан ми говориш? И накрая вземи прочети пак това което съм написал, щото явно от седене по цял ден във форума си почнал да четеш през редовете :mhihi:


1-още преди ти да се качиш на 2.8 (или 2.8 ако е автомат,не е 2.8 )
2-метана който си го караш в багажника
3-няма смисъл да го чета,щото пишеш глупости

Една 20-ка става 2.8 само с мотор,генерация+кутия въздушен филтър и дебитомер!Това е! Не е нужна смяна на инсталацията,на компютъра,на EWS-а,кардани,поуоски и прочие!

Карай си колата и не се бутай при голите 520-ки :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Айде и не с лошо :bchug: :bchug: :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от mad_presley » 19 Май 2011, 13:07

meha написа:Не е нужна смяна на...кардани,поуоски и прочие!


Ако трябва да стане както му е реда, трябва да се сменят скорости, диференциал, полуоски, дискове и апарати.

Само при смяна на 2.0 с 2.5 (523) 170к.с става просто със смяна на двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от kamendc » 19 Май 2011, 13:19

mad_presley написа:Ако трябва да стане както му е реда, трябва да се сменят скорости, диференциал, полуоски, дискове и апарати.

Само при смяна на 2.0 с 2.5 (523) 170к.с става просто със смяна на двигателя.


и табелката отзад, да пише 528, а не 520.
и в общината да си го обявиш, та да ти вземат съответния по-висок данък.

а сериозно: не съм чул някой да е сменил всички тези работи, защото цената на операцията ще я обезмисли.
познавам хора, които карат 520-ка с мотор 2.8 и всички сме сменили само двигателя. аз например даже и дебитомера не съм сменял, както написах по-горе 2.8 си работи супер и с дебитомер от 2.0

доколкото разбирам, карам с диф, кардан, и полуоски като от 2.5 (нали са същите като 2.0) - е колко е разликата от 2.5 до 2.8, че да се притеснява някой да не скъсал кардан или да изрони зъбчатките на дифа?
единственото кофти е, че на 130 км/ч съм на 3800 оборота а пък с диф от 2.8 биха били по-малко и съответно ще харчи по-малко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от mad_presley » 19 Май 2011, 13:28

kamendc написа:и табелката отзад, да пише 528, а не 520.
и в общината да си го обявиш, та да ти вземат съответния по-висок данък.

а сериозно: не съм чул някой да е сменил всички тези работи, защото цената на операцията ще я обезмисли.
познавам хора, които карат 520-ка с мотор 2.8 и всички сме сменили само двигателя. аз например даже и дебитомера не съм сменял, както написах по-горе 2.8 си работи супер и с дебитомер от 2.0

доколкото разбирам, карам с диф, кардан, и полуоски като от 2.5 (нали са същите като 2.0) - е колко е разликата от 2.5 до 2.8, че да се притеснява някой да не скъсал кардан или да изрони зъбчатките на дифа?
единственото кофти е, че на 130 км/ч съм на 3800 оборота а пък с диф от 2.8 биха били по-малко и съответно ще харчи по-малко.

Карайте си ги както искате, аз само казвам как трябва да стане. И дифа на 2.0 и на 2.5 не са еднакви, но са доволно близки. Въпреки тива, скоростите са мааалко по-къси. Не мога дори да си представя 2.8 с диф и скорости от 2.0. Това нещо трябва да потегля на 3-та, да не говорим, че разхода ще е доста по-голям, от колкото на една нормална 528.

Пак казвам, за ставането става, дори може да се кара и с DME-то от 2.0 (лично тествано), но това не означава, че е направено както трябва.

Иначе, всеки е свободен да прави каквото си иска, но пък не видях мнение, в което да е писано какво трябва да се смени, за да стане както трябва да е ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от meha » 19 Май 2011, 13:48

mad_presley написа:Не мога дори да си представя 2.8 с диф и скорости от 2.0. Това нещо трябва да потегля на 3-та, да не говорим, че разхода ще е доста по-голям, от колкото на една нормална 528


Набира си Много добре,ама Многоооо....от личен опит споделям ;)

Ако ще се кара постоянно на ръчка,наистина е хубаво да се сменят повече неща по колата....именно скорости,съединител от 2.8 и т.н......защото на 20-ската може и да не издържат много!
Но до сега не съм чул някой с такива интервенции да е изревал,че е счупил нещо по 20-ската :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от boris » 19 Май 2011, 16:42

mad_presley написа:Карайте си ги както искате, аз само казвам как трябва да стане. И дифа на 2.0 и на 2.5 не са еднакви, но са доволно близки. Въпреки тива, скоростите са мааалко по-къси. Не мога дори да си представя 2.8 с диф и скорости от 2.0. Това нещо трябва да потегля на 3-та, да не говорим, че разхода ще е доста по-голям, от колкото на една нормална 528.

Пак казвам, за ставането става, дори може да се кара и с DME-то от 2.0 (лично тествано), но това не означава, че е направено както трябва.

Иначе, всеки е свободен да прави каквото си иска, но пък не видях мнение, в което да е писано какво трябва да се смени, за да стане както трябва да е ;)


Не видя мнение, защото запитването на автора е в съвсем друга посока :mhihi:
Колкото до дифа, на 2.5 е доста по-близък с този на 2.8, отколкото с този на 2.0 :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от spacepl » 19 Май 2011, 17:39

При ръчката - да, но при автомата 520иА излиза със 3,64, а 528иА излиза със 4,10, 3,64, 2,93.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от boris » 19 Май 2011, 17:50

То ако си говорим за числа при 2.8 си изтървал 3.07 на комби автомат , но все пак говорим за случая представен от колегата в първото мнение, ръчка... :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: Трансплантация M52B20 -> M52B28

Мнение от TheFreeRider » 19 Май 2011, 20:37

Благодаря отново за отговорите, доста полезна информация се каза. Засега няма да бързам, но ако изпадне някой читав мотор ще се пробвам :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook