Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от Boyadjiev » 14 Май 2011, 16:10

Интересувам се колеги дали някой от вас кара с варианта:
маховик от м20, феродов диск от м50 и притискател от м20.
Нещо не намирам отзиви за тая конверсия и ако някой се е спрял на тоя вариант бих искал да си каже мнението от към твърдост на педала как е и дали е доволен. Искам да си запазя по-големия съединител поради това че е по-голям а и трябва да е по-издръжлив. Също с вилка от м20 и лагер от м20 ли остава или не. За М50 мотор става въпрос :) :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от raduslaf » 16 Май 2011, 9:09

С климатик ли си?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от plradev » 16 Май 2011, 9:41

Е те и двата феродови са по 228мм ... Аз нещо не мога да схвана смисъла кое му е по-голямото на м50-товия :roll: Освен ако не е по-дебел де.

п.п. Вилаката и лагера са еднакви ,поне при м42 ,мисля ,че и при м50 не се налага смяна на вилката ...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от raduslaf » 16 Май 2011, 10:21

plradev написа:Е те и двата феродови са по 228мм ... Аз нещо не мога да схвана смисъла кое му е по-голямото на м50-товия :roll: Освен ако не е по-дебел де.

п.п. Вилаката и лагера са еднакви ,поне при м42 ,мисля ,че и при м50 не се налага смяна на вилката ...

Питам, защото, ако е с клима, може просто да сложи маховик от м50 без клима и си решава проблема.Ако целта е олекотяване на маховика, разбира се.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от plradev » 16 Май 2011, 10:32

Е то хубаво от м50 без клима,ма маховика тежи 10 кила и половина ,а М20-ковия (лекия) е 6,5кг ... Предполагам това му е идеята на колегата. Аз просто не разбирам какъв е смисъла от феродов от М50 ,като е с еднакъв диаметър на м20-ковия,а той казва,че е по-голям ....вместо да си бодне пълен комплект от м20 :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от bum_bum » 16 Май 2011, 10:35

Смисъла от М50 феродов диск е, че е бездемпферен, съотвено носи на повече бой.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от plradev » 16 Май 2011, 11:02

Ами то това ок,ама колата няма ли лееееко да тресе и колегата да се лиши от полусъединител ... Тва ще е някакъв ужас за ежедневно каране в задръстванията според мен ... :conf: Иначе съм съгласен
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от bum_bum » 16 Май 2011, 12:27

Няма подобни проблеми. От доста време карам и с по-лек маховик и доста по-силен пристискател и феродо без пружини. Ако тръгваш с много малко газ може да има леко претрисане, но при нормално подаване на газ няма проблем. Полусъединителят си е точно същият както си е и с нормално феродо.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от delas_328 » 16 Май 2011, 12:31

За М50 :
- с клима демпферен маховик-11.13 ;феродо-0.925;притискател-5.85 или общо 17.9 кг
-без клима-маховик- 10.54 ; феродо-1.57; притискател-6.92 или общо 19.03 :kuku: (1.1по-тежък)?

За М20
-маховик към 6.3; феродо- 1.3; притискател 6.5 или общо 14.1кг

Или разлика от 3.8 кг ,която лично за мен хич не е малко,защото все пак се сваля с около 22% масата която коляновия вал трябва да преодолее :!:

А ако се направи комбинацията М20 маховик с феродо от М50 и притескател М20 се получава 13.7кг,което е най-лекото (и здраво според доста) възможно без доработки !

Чел съм много теми и доста хора казват че нямло особена разлика,което не ми се вярва,но заслужава ли си тази конверсия за маховик от М20 ,защото трябват маховик,вилка,стартер и други работи сигурно,ако някой има впечатления нека каже !
Аз лично съм се возил на М42 с конверсия от М20 и да ви кажа бая разлика имаше !
Последна промяна delas_328 на 22 Окт 2011, 0:59, променена общо 4 пъти
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от bum_bum » 16 Май 2011, 12:33

Разлика определено има. Зависи и кви са ти очакванията. Много хора искат от нещо дребно някаква огромна разлика.. няма как да стане.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от plradev » 16 Май 2011, 12:56

bum_bum написа:Няма подобни проблеми. От доста време карам и с по-лек маховик и доста по-силен пристискател и феродо без пружини. Ако тръгваш с много малко газ може да има леко претрисане, но при нормално подаване на газ няма проблем. Полусъединителят си е точно същият както си е и с нормално феродо.

Хмм ,може :) Не съм се качал на БМВ с подобен вид силово предаване ... Подкарвал съм разни рали автомобили като клио,саксо,ево9 и др. с подобен вид бездемпферна окомплектовка и не бих ги квалифицирал като приятни за градско шофиране ,но явно от кола до кола има значение. Тук е редно да уточня,че са били с правозъба или секвенционална скоростна кутия,та разликата е може би и от там в огромна степен :)

delas_328 написа:Чел съм много теми и доста хора казват че нямло особена разлика,което не ми се вярва,но заслужава ли си тази конверсия за маховик от М20 ,защото трябват маховик,вилка,стартер и други работи сигурно,ако някой има впечатления нека каже !
Аз лично съм се возил на М42 с конверсия от М20 и да ви кажа бая разлика имаше !


Разлика определено има ,но не е нищо особено.Аз съм с такъв мишкарски "тунинг" на м42-ката и не мога да кажа ,че съм недоволен ,ама да твърдя,че е нещо съществено от към вървеж ,не бих си позволил ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от Boyadjiev » 16 Май 2011, 13:40

С клима съм и определено искам да разкарам пружините от маховици и съединители, че почнах да въртя мотора на по-прилични обороти и много бързо се износват старите пружини. За 2 седмици от положение "няма проблеми с демпфера" стана -> дай да го сменям веднага.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от bum_bum » 16 Май 2011, 13:52

plradev написа:Хмм ,може :) Не съм се качал на БМВ с подобен вид силово предаване ... Подкарвал съм разни рали автомобили като клио,саксо,ево9 и др. с подобен вид бездемпферна окомплектовка и не бих ги квалифицирал като приятни за градско шофиране ,но явно от кола до кола има значение. Тук е редно да уточня,че са били с правозъба или секвенционална скоростна кутия,та разликата е може би и от там в огромна степен :)


Гаранция ти давам, че ако се качиш без да знаеш, че е такъв съединителя по нищо няма да познаеш, освен, че е зверски твърд заради притискателя.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от Boyadjiev » 16 Май 2011, 15:16

А има ли разлика при поставянето на м20 съединителя и от м50 съединителя ?
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Маховик от м20 + феродов м50 = иделаната комбинация?

Мнение от bum_bum » 16 Май 2011, 15:21

Лагерите са мисля все еднакви, бендикса и вилката от е34 м20. Аз не съм с М20-ков, но мисля, че е така. Да каже някой, дето го е слагал, знам, че има много. Да не посочвам по никове :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook