проблем с превключване ,заден мост
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: проблем с превключване ,заден мост
в неделя и аз ще слагам полиеритана, че съм го купил от Скип-а декември и немога се наканя ...
иначе на Диф-а сложих Повер Флекс от Явор и сам доволен ... сега блъскането остана от моста, че с 17-ките пропадна още ... тежат мамито им ...
иначе на Диф-а сложих Повер Флекс от Явор и сам доволен ... сега блъскането остана от моста, че с 17-ките пропадна още ... тежат мамито им ...

- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: проблем с превключване ,заден мост
Мен също ме интересува смяната за "2 часа". Ще бъда много благодарен, ако някой колега обясни по подробно
. А от къде мога да си взема полиуретанови тампони? Гледах някаква тема за български. Те читави ли са и какви пари са?
Благодаря предварително.

Благодаря предварително.

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: проблем с превключване ,заден мост
alpina-ma6inata написа:Аз ги смених моите с оригинални БМВ и изчезна "удрянето" при превключване. Сга стана друга кола. Моста ми беше паднал с около 20 мм.А иначе според мен зависи от самите тампони и за какво я ползваш колата - дали за дрифт, дали за евридейка и т.н.
А иначе с полиуретана не става ли много твърда отзад?


А разкрача с тях ли се оправя или с тези на носачите? не че е много разкрачена де...

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: проблем с превключване ,заден мост
с тампони на носачите. аз съм много доволен от полиретанчето, вчера успях да се повозя. само на моста си сложих и е чудничко 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: проблем с превключване ,заден мост
Convertible написа:alpina-ma6inata написа:Аз ги смених моите с оригинални БМВ и изчезна "удрянето" при превключване. Сга стана друга кола. Моста ми беше паднал с около 20 мм.А иначе според мен зависи от самите тампони и за какво я ползваш колата - дали за дрифт, дали за евридейка и т.н.
А иначе с полиуретана не става ли много твърда отзад?
![]()
вярно ли с толкова може да падне моста, моята отзад е много ниска и тампоните потропват вече, ще ги сменя дано се повдигне малко..
А разкрача с тях ли се оправя или с тези на носачите? не че е много разкрачена де...
Ами моя с толкова беше паднал. Иначе оправя се разкрача, да. И като цяло разликата е огромна като си с нови тампони. Мойта в момента седи съвсееем леко разкрачена, но това е защото съм с по-ниски пружини.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: проблем с превключване ,заден мост
Тудей, влезнах в филма и аз ... колата е с моста на земята и с свалени тампони и сложен БГ полиеритан
Силички не ми останаха да я досъбера ... щото кажи речи сам си я правя ... от 11 - 18 часа толкова като свърших пак добре ...
а и като решите да сменяте тампони на моста не забравяйте за горелката или малко оксиженче както направих аз ... направо невъзможно е иначе ... пробвах с секача .. нестава ... като погоряха 1 мин с чукчето и секача излезнаха като "туй в онуй"
Ще пиша утре като покарам ... след като я събера ... оказа се, че Дифа започва да заключва. а трябва да е отворен ... => тряаа друг ... и пак ще се сваля ... 17-ките му ебаха мамата за 2-3 хил км ... все пак е малко прасе ...
Силички не ми останаха да я досъбера ... щото кажи речи сам си я правя ... от 11 - 18 часа толкова като свърших пак добре ...
а и като решите да сменяте тампони на моста не забравяйте за горелката или малко оксиженче както направих аз ... направо невъзможно е иначе ... пробвах с секача .. нестава ... като погоряха 1 мин с чукчето и секача излезнаха като "туй в онуй"

Ще пиша утре като покарам ... след като я събера ... оказа се, че Дифа започва да заключва. а трябва да е отворен ... => тряаа друг ... и пак ще се сваля ... 17-ките му ебаха мамата за 2-3 хил км ... все пак е малко прасе ...

Re: проблем с превключване ,заден мост
не се ли избиват с преса тия тампони
че с горелката не се разкалява някак метала

че с горелката не се разкалява някак метала
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: проблем с превключване ,заден мост
тампона е от 2 части ... за да излезе моста се наложи да скъсам тампоните с скоба за главини
външната част на тампона /металната тръба/ остана на моста ... нея я загрях вътрешно с малко оксиженче за климатични тръби... зашото втулката е с гума и откъм моста ... няма избиване ... като се стопли гумата да погори 30 секунди с секача и чука излиза мега лесно
имахме и преса но нямахме дорник ... пък и тоя ми ти мост как се вдига да го сложиш на пресата ... не ти е работа ...
външната част на тампона /металната тръба/ остана на моста ... нея я загрях вътрешно с малко оксиженче за климатични тръби... зашото втулката е с гума и откъм моста ... няма избиване ... като се стопли гумата да погори 30 секунди с секача и чука излиза мега лесно

имахме и преса но нямахме дорник ... пък и тоя ми ти мост как се вдига да го сложиш на пресата ... не ти е работа ...

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: проблем с превключване ,заден мост
тея тампони си се сменят на колата,без да се сваля нищо, само иска малко четене по форумите и импровизация.И не се гори нищо.Някъде бях писал тук как става,но не помня вече коя тема,понеже са сигурно хиляда и кусур темите за тея тампони 

- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: проблем с превключване ,заден мост
на нещо друго може би, ама на е30 без да свалиш моста може да си почиваш 


- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: проблем с превключване ,заден мост
е кажи как тогава де
, или не помниш?


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: проблем с превключване ,заден мост
ако обясниш кой държи моста на мястото си по време на ваденето на тампоните и как по точно ги извади без чук, секач и затопляне на гумата - ще ти повярвам !
но аз прекарах такъв зор докато разглобя всичко за да избия тампоните и да сглобя всичко ... може аз да съм Тъп, но не ми се вярва ...

BTW най-лесно става в сервиз ... караш колата оставяш я ... и след ден и половина отиваш да си я вземеш... после Плащаш Здраво кеш
но аз прекарах такъв зор докато разглобя всичко за да избия тампоните и да сглобя всичко ... може аз да съм Тъп, но не ми се вярва ...

BTW най-лесно става в сервиз ... караш колата оставяш я ... и след ден и половина отиваш да си я вземеш... после Плащаш Здраво кеш


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: проблем с превключване ,заден мост
тампоните се менят точно за 1 час 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: проблем с превключване ,заден мост
Dafy написа:на нещо друго може би, ама на е30 без да свалиш моста може да си почиваш
колега не бъди толкова сигурен,тва че ти го правиш по трудния начин ,(както и аз много работи), не означава че само тва е начина.
тампоните се сменят на място ,на е30 да ,не нещо друго.
и там е тънкия момент,че не оставяш колата в сервиз и отиваш след 2 дни и яко кеш,щот "майсторите са обили 2 дни да бият с чукове и да свалят мост....а оставяш колата при точните майстори и отиваш след час два и а изненада даже няма и яко кеш щото са ги сменили супер лесно и бързо


75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани