Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Iskren_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Здравейте колеги,
от една седмица се сблъсквам със следния проблем: Качвам се в колата давам контакт и когато завъртя да запали и .... нищо - тишина дори не се опитва да върти стартера. Връщам ключа и пак напред да запали пак нищо дори когато го извадя и го вкарам на ново пак не иска. Пали различно някой път от 3-4 опит, днес например около 7-8 пъти въртях докато завъртя и запали. Проблема не е в акумулатора чисто нов е на 4 месеца.
Моля дайте мнения и съвети, ясно е че ще я минавам на диагностика но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или знае евентуалната причина моля да сподели.
Благодаря предварително.
от една седмица се сблъсквам със следния проблем: Качвам се в колата давам контакт и когато завъртя да запали и .... нищо - тишина дори не се опитва да върти стартера. Връщам ключа и пак напред да запали пак нищо дори когато го извадя и го вкарам на ново пак не иска. Пали различно някой път от 3-4 опит, днес например около 7-8 пъти въртях докато завъртя и запали. Проблема не е в акумулатора чисто нов е на 4 месеца.
Моля дайте мнения и съвети, ясно е че ще я минавам на диагностика но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или знае евентуалната причина моля да сподели.
Благодаря предварително.
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Iskren_ написа:Здравейте колеги,
от една седмица се сблъсквам със следния проблем: Качвам се в колата давам контакт и когато завъртя да запали и .... нищо - тишина дори не се опитва да върти стартера. Връщам ключа и пак напред да запали пак нищо дори когато го извадя и го вкарам на ново пак не иска. Пали различно някой път от 3-4 опит, днес например около 7-8 пъти въртях докато завъртя и запали. Проблема не е в акумулатора чисто нов е на 4 месеца.
Моля дайте мнения и съвети, ясно е че ще я минавам на диагностика но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или знае евентуалната причина моля да сподели.
Благодаря предварително.
а цъка ли като завъртиш ключа?
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Ти казваш,че стартера не върти и как от 3-4 опита като започне да върти стартера ли пали защото ако не върти стартера едва ли със опити да въртиш ще запали!Прилича ми на проблем със патрона на ключалката или там както се казваше!Да колега Dimitrov точно така се казваше клеморед 

Последна промяна shark1986 на 12 Май 2011, 20:12, променена общо 1 път


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Dimitroff написа:Клеморед.

- Iskren_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Колега shark на мен много ми прилича точно на проблема, който ти си имал, в крайна сметка какво се оказа? Казвам че понякога върти и развърти ли пали, но когато не иска от 3-4 път (понякога дори и повече) завърта до тогава нито стон и никакви признаци. Дали не са четки? И какъв е този клеморед, моля разяснете малко какво представлява лесно ли се оправя и какъв може да му е проблема ?
- Iskren_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Прочетох една от темите за този клеморед и симптомите не съвпадат, аз нямам несветещи лампи на таблото поне тази за подгряването я гледах и със сигурност светеше. Пак казвам не го прави всеки път понякога си пали от раз понякога 3-4 пъти няма никакви признаци и на 5-тия примерно развърти и с първото чукване вече колата работи (не върти дълго докато запали), за това си мисля дали не са тези четки на стартера и какви са симптомите когато те са заминали. Разбира се нищо не пречи да отворя този клеморед и да го почистя.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Да преди и аз имах тоя проблем обаче при мен със въртене на ключа не се оправяше и не палеше!Но твоята си пали със повторни опити със въртене на ключа.Според мен си за клеморед.Симптомите бяха същите,стартера нямаше реакция.Бутнахме я и запали и след гасене и повторно палене си запали от раз и на следващата сутрин пак въртя и никаква реакция и после на майстор и той ми каза,че е от четките.И гледай да не те преметнат за рециклиране на стартер щото на едното място където ходих майстора ми искаше 130лв само за сваляне!Наистина свалянето и поставянето на стартера е голям зор!А тоя ми го направи за 39лв. и четките влизат в цената,аз му оставих 40лв.разбира се 



- Iskren_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Ами аз не съм много на ясно, но има ли вероятност просто да са тръгнали да сдават багажа но още не напълно и за това понякога все още да пали или тези четки се съсипват от веднъж? Благодаря за бързия отговор, може на ЛС да ми напишеш адреса на майстора.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Iskren_ написа:Ами аз не съм много на ясно, но има ли вероятност просто да са тръгнали да сдават багажа но още не напълно и за това понякога все още да пали или тези четки се съсипват от веднъж? Благодаря за бързия отговор, може на ЛС да ми напишеш адреса на майстора.
То четките не могат изведнъж да се захабят но идва време и почва да не правят хубав контакт и може 100 пъти да ти пали и само един да не пали когато имаш най много нужда от колата си и да те остави някъде по пътя като си спрял за нещо!Ти първо провери "клемореда"дали е наред и тогава се захващай със стартера!Като гледам си от Враца и си далач от мястото където аз съм си оправил стартера.Имам в предвид,че не съм от София.

- boXeer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.07.2010
- Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 204hp (M57N)
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Когато си купих колата ключа ми нямаше батерия.Взех една обикновенна батерия и започна да работи ,но от време на време прекъсваше и трябваше през 2-3 дни да се обучава.Припадна ми един ромбоиден ключ от друга кола.Разглобих го с макетно ножче и преместих платката с оригиналната батерия в моя ромбоиден ключ.Слязох до гаража обучих го и заработи.Отключваше и заключваше ,но когато дойде време за палене стана точно както при теб.Ни вопъл ни стон.Светна си танблото както го прави при второ полжение на ключа ,но като завъртя да паля абсолютно нищо не ставаше.
Търсих в google някаква информация и видях ,че взеки ключ си има кристал който контактува с такъв в колата (имобилайзар)
Мисълта ми е,че при теб имобилайзера прави мизерии или самоя ключ.Пробвай с резервния ключ ,за да видиш къде е проблема.Ако е в ключа е лесно се оправя с нов,а ако е в колата си нямам и на идея как става врътката.Може би най лесно и евтино ще стане ако се деактивира имобилайзера.
Търсих в google някаква информация и видях ,че взеки ключ си има кристал който контактува с такъв в колата (имобилайзар)
Мисълта ми е,че при теб имобилайзера прави мизерии или самоя ключ.Пробвай с резервния ключ ,за да видиш къде е проблема.Ако е в ключа е лесно се оправя с нов,а ако е в колата си нямам и на идея как става врътката.Може би най лесно и евтино ще стане ако се деактивира имобилайзера.

- Iskren_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Мерси за отговорите. Да от Враца съм но съм студент в София за това не случайно те попитах за адрес или телефон на майстора.
Ключа ми е само един, но честно казано не ми се вярва да е от него все още смятам че са четки на стартер.
Днес я разглобих да махна пеперудките и едно от оплътненията липсва и имам опасение макар и шанса да е минимален дали не е паднало в колектора, дали на рентген за глави на двигател ще се познае и има ли някъде тук в София такова място?
Ключа ми е само един, но честно казано не ми се вярва да е от него все още смятам че са четки на стартер.
Днес я разглобих да махна пеперудките и едно от оплътненията липсва и имам опасение макар и шанса да е минимален дали не е паднало в колектора, дали на рентген за глави на двигател ще се познае и има ли някъде тук в София такова място?
- TRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 9.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320dA '02; Yamaha FZ6S ABS
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Здравейте!
Извинявам се, че вдигам темата, но имам въпроси.
Проблемът при мен е както го е описал колегата. Колата има ток, лампите по таблото светят (обичайните), но стартера не върти. При условие, че лампите си светят има ли шанс да е клеморед? А ако е стартер записва ли грешка, която да се види на диагностика? Иначе колата пали с лекота след 2-3 опита, стига да завърти стартера.
Извинявам се, че вдигам темата, но имам въпроси.
Проблемът при мен е както го е описал колегата. Колата има ток, лампите по таблото светят (обичайните), но стартера не върти. При условие, че лампите си светят има ли шанс да е клеморед? А ако е стартер записва ли грешка, която да се види на диагностика? Иначе колата пали с лекота след 2-3 опита, стига да завърти стартера.
Iskren_ написа:Здравейте колеги,
от една седмица се сблъсквам със следния проблем: Качвам се в колата давам контакт и когато завъртя да запали и .... нищо - тишина дори не се опитва да върти стартера. Връщам ключа и пак напред да запали пак нищо дори когато го извадя и го вкарам на ново пак не иска. Пали различно някой път от 3-4 опит, днес например около 7-8 пъти въртях докато завъртя и запали. Проблема не е в акумулатора чисто нов е на 4 месеца.
Моля дайте мнения и съвети, ясно е че ще я минавам на диагностика но все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или знае евентуалната причина моля да сподели.
Благодаря предварително.
- Iskren_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Re: Проблем с палене Е46 320Д 150к.
Четките на стартера са ако симптомите са ти същите. Когато ти откаже да пали остави колата на скорост и излез и я бутни да прехвърли четката за да запали, при мен така палеше. Отначало и при мен не палеше от 2-рия 3-тия път но с времето започна все по трудно на края като се закучи чак на 9-тия 10-тия път.
Ако е клеморед ще ти мигат лампи по таблото това са най-честите симптоми при повреден клеморед.
Поздрави
Ако е клеморед ще ти мигат лампи по таблото това са най-честите симптоми при повреден клеморед.
Поздрави
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани