Проблем с токовете ли незнам???????
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с токовете ли незнам???????
Значи вчера като си карах и ми светна червенета лампа на таблото за акулулатора,и уредите и километража ми почнаха да светят супер слабо,значи забелязъл съм го че прави само на влажно време(дъжд или сняг)и сега днеска се опитах да запаля ама няма никой,значи този проблем е от доста далго време.Или ако оставя колата за 5минути и пак пробвам да я запала и неизка даже да заварти.Моля помагаите ,че съм полудял. Става въпрос за 318и М40.




- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Наща м40-ка е така и проблема е ангренажния ремък(май той е за токовете),а в възможно и акумулатора ти да е заминал 

ТДС - Турбо Див Селянин
???
Абе уш акумулатора ми е наред ама штом да не зарежда да не е алтернатора????Или какво може да причи това да оставя колата за 5мин и като се варна и завартиа да няма никой,да неизка и да заварти даже
Сменяй акумyлатора (мъртва клетка).
И провери дали зарежда правилно - това може да е причина за "смъртта" на акумyлатора....
И провери дали зарежда правилно - това може да е причина за "смъртта" на акумyлатора....
Последна промяна Sve на 24 Фев 2006, 11:52, променена общо 1 път
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Това, дето ти свети червеното по време на движение е най-вероятно хлабав ремък, или повредено динамо/реле.
Това, дето след 5мин неще да запали, е от "умрелия" акумулатор - има поне една "мъртва" клетка - по-добре да го смениш
Това, дето след 5мин неще да запали, е от "умрелия" акумулатор - има поне една "мъртва" клетка - по-добре да го смениш
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Наща м40-ка е така и проблема е ангренажния ремък(май той е за токовете),
Не не е той. Вероятната причина може да е не добър контакт на някой кабел, маса например. Тогава понякога тоците по колата из4езват за известно време и се появяват. Ако акумулатора ти е слаб то поне ще се опита да завтрти ако до скоро е работила колата (5мин както казваш)
според мен
1) кабели недаващи добър контакт (провери масите, има един кабел зад генератора (алтернатора), който отива към шасито, слу4вало ми се е да прави лош контакт)
2) да не ти зарежда генератора, трябва да се замери и да се установи къде се губи тока
3)ремък на генератора (ако е хлабав ще свири често и няма да се зарежда акумулатора)
4) чак тогава "мъртви" клетки и т.н друго не се сещам сега

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани