М40 и ГИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: М40 и ГИ
ares2 написа:kirililiev написа:Dirty M5 driveR написа:За парите, дето ще ги дадеш за ГИ, по-добре сложи едно М42, и му боцвай твойта газова (ако е добра). Както каза ares2 - и обикновена да е, като е добра от към качество и центровка, не виждам проблем. Но да даваш сега пари за ГИ за твоето М40 ми се струва безмислено.
и какъв е смисъла да дадеш пари за голям мотор,да рискуваш с монтажи,състояние и други,да го скопиш после и да почне да върви като м40б18?хората си копуват по голям мотор с мисълта да върви и гледат да е читав,а вие гледате насила да го убиете.
не рзбирам какво ти пречи и на 2.8 да имаш газ.. като ти трябва вървене просто си пускаш бензина..
а и като гледам ИС на газ които съм подкавал и походват бая повече дори и от 1.8 едновал на бензин..
не пречи да е на гас,пречи това че е обикновенна,аз също съм карал такива таралясници с обикновенно газово,заради фтулката която намалява сечението на мъркуча не само че не върви на гас,ами бърка вървенето и на бензин щото това си е чист рестриктор.
Re: М40 и ГИ
Колега, продават се миникитове за газов инжекцион. Общо взето е всичко без бутилката и сондата и са на цена около 500лв. Вече сам си направи сметката дали си заслужава и колко живот ще очакваш още от колата. А и дали върви на бензин колата, защото ще ти трябва да има и изправна бензинова уредба. Да не се окаже че ще трябва и нея да я правиш после, което са си още пари и цената да набъбне още. Това са много тънки сметки. И въпроса не е кое е по добро (ясно е че газовия инжекцион е по добро, но по-скъпо), а кое по-изгодно според мен. Помисли си колко още смяташ да я караш и колко време ще ти трябва да избиеш инвестицията. По мои приблизителни сметки ще я избиеш наи-малко след 14000км, ако колата ти дава 15 с АГУ и 12 с ГИ (моито М43 толкова дава в софия) и не правиш бензиновата уредба и сам си монтираш инжекциона.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: М40 и ГИ
kirililiev написа:ares2 написа:kirililiev написа:Dirty M5 driveR написа:За парите, дето ще ги дадеш за ГИ, по-добре сложи едно М42, и му боцвай твойта газова (ако е добра). Както каза ares2 - и обикновена да е, като е добра от към качество и центровка, не виждам проблем. Но да даваш сега пари за ГИ за твоето М40 ми се струва безмислено.
и какъв е смисъла да дадеш пари за голям мотор,да рискуваш с монтажи,състояние и други,да го скопиш после и да почне да върви като м40б18?хората си копуват по голям мотор с мисълта да върви и гледат да е читав,а вие гледате насила да го убиете.
не рзбирам какво ти пречи и на 2.8 да имаш газ.. като ти трябва вървене просто си пускаш бензина..
а и като гледам ИС на газ които съм подкавал и походват бая повече дори и от 1.8 едновал на бензин..
не пречи да е на гас,пречи това че е обикновенна,аз също съм карал такива таралясници с обикновенно газово,заради фтулката която намалява сечението на мъркуча не само че не върви на гас,ами бърка вървенето и на бензин щото това си е чист рестриктор.
да това е така .. имаш право..
трудно е да се настрои да работи добре и на газ и на бензин ..
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: М40 и ГИ
ares2 написа:kirililiev написа:Dirty M5 driveR написа:За парите, дето ще ги дадеш за ГИ, по-добре сложи едно М42, и му боцвай твойта газова (ако е добра). Както каза ares2 - и обикновена да е, като е добра от към качество и центровка, не виждам проблем. Но да даваш сега пари за ГИ за твоето М40 ми се струва безмислено.
и какъв е смисъла да дадеш пари за голям мотор,да рискуваш с монтажи,състояние и други,да го скопиш после и да почне да върви като м40б18?хората си копуват по голям мотор с мисълта да върви и гледат да е читав,а вие гледате насила да го убиете.
не рзбирам какво ти пречи и на 2.8 да имаш газ.. като ти трябва вървене просто си пускаш бензина..
а и като гледам ИС на газ които съм подкавал и походват бая повече дори и от 1.8 едновал на бензин..


- krisko_thc
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 23.02.2010
- Местоположение: Sofiq
- Кара: E60 545i
Re: М40 и ГИ
еми колега с инжекцион съм и съм мн. доволен с 20 лв. минах 135км. в софия като си я настъпвах колата е ис покраи 160 коня на газ ми върви много по добре от колкото на бензин.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: М40 и ГИ
bum_bum написа:Само махни тва със 160-те коня, че много ще ти сипят
+1

- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: М40 и ГИ


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: М40 и ГИ
То и на дизела почнаха да му слагат газова вие за бензиновите се притеснявате,сложи това което на теб ще ти изнася...аз се оказах заради простата причина,че работата ми е на 5км от нас и не си заслужава да съсипвам ревизиран мотор който зимата не може да загрее до там па камо ли да превключи на газ,ако постоянно пътуваш слагай едно ГИ и джиткай пък под капака ако ще и м40 да е 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: М40 и ГИ
anton mutafchiev написа::lol: тая ис-ка много мошна барзо всички на газта
Е нали сега е без прекъсвач сигурно и минава към 8к оборота..май ще слагам и аз ГИ,пък зимата ще му мисля

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани