Проблем при топъл старт

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 26.07.2004
Местоположение: София

Проблем при топъл старт

Мнение от GRE » 23 Фев 2006, 10:41

Един приятел ме помоли да питам на какво може де се дължи продължителното въртене докато запали при топъл двигател.
Става дума, че върти 2-3 пъти докато запали:?: Колата е 525tds 93'.
Благодаря предварително!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Проблем при топъл старт

Мнение от TOM » 23 Фев 2006, 11:36

GRE написа:Един приятел ме помоли да питам на какво може де се дължи продължителното въртене докато запали при топъл двигател.
Става дума, че върти 2-3 пъти докато запали:?: Колата е 525tds 93'.
Благодаря предварително!
Много лесно може да се ръ6и този проблем :!: Трябва да се даде малко предварение на горивната помпа и 6те пали от четвърт ;) Това се получава от износване на ангренажните колела и вериги и като се добави и температурното раз6ирение на веригата се получава закъснението поради което се забавя паленето :!: Идете в някой сервиз в който се занимават с дизели и помолете да коригират центровката. А ако няма такъв може да стане и на око. Разхлабете помпата и я завъртете 3-4 гр. по посока против часовниковата стрелка, като застане6 с лице към предницата на колата. Послу6айте съвета ми и няма да съжалявате ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: Проблем при топъл старт

Мнение от Bavarishe » 23 Фев 2006, 13:26

TOM написа:
GRE написа:Един приятел ме помоли да питам на какво може де се дължи продължителното въртене докато запали при топъл двигател.
Става дума, че върти 2-3 пъти докато запали:?: Колата е 525tds 93'.
Благодаря предварително!
Много лесно може да се ръ6и този проблем :!: Трябва да се даде малко предварение на горивната помпа и 6те пали от четвърт ;) Това се получава от износване на ангренажните колела и вериги и като се добави и температурното раз6ирение на веригата се получава закъснението поради което се забавя паленето :!: Идете в някой сервиз в който се занимават с дизели и помолете да коригират центровката. А ако няма такъв може да стане и на око. Разхлабете помпата и я завъртете 3-4 гр. по посока против часовниковата стрелка, като застане6 с лице към предницата на колата. Послу6айте съвета ми и няма да съжалявате ;)

това е възмонжно най-изчерпателния отоговор по тая тема.В Е36 форума има доста теми за топлия старт.Ако почетеш ще научиш почти всичко ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 24.02.2006

Мнение от Proff » 24 Фев 2006, 15:58

Абе, преди да барате центровки, по-добре първо проверете как пада напрежението по време не въртене на стартера! Ако е под 10 волта... Аз лично много си патих. Студена и на -17С пали на четвърт, топла върти 3-5 сек. Що неща смених, то не бяха вериги, галва на помпата, центровки и т.н. Златна ми излезе, а то от акумулатора. Сега не се чува стартера даже! Абе, над 1,5 хилки на вятъра!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 27 Фев 2006, 13:12

Proff написа:Абе, преди да барате центровки, по-добре първо проверете как пада напрежението по време не въртене на стартера! Ако е под 10 волта... Аз лично много си патих. Студена и на -17С пали на четвърт, топла върти 3-5 сек. Що неща смених, то не бяха вериги, галва на помпата, центровки и т.н. Златна ми излезе, а то от акумулатора. Сега не се чува стартера даже! Абе, над 1,5 хилки на вятъра!
Обясни как на студена пали при -17 когато акумулатора е полумъртъв, а на топла когато стартера върти най-лесно и акумулатора е зареден, НЕ пали веднага :?: Някой виждал ли е умрял акомулатор да върти замръзнал двигател при -17 а топъл да не може да го върти :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 24.02.2006

Мнение от Proff » 27 Фев 2006, 15:57

Кирилица!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook