много е мудна преди да развърти турбото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
много е мудна преди да развърти турбото
Здравейте колеги,значи при първоначално потегляне колата едвам тръгва(доста пъти ми и гасне)щом потегля натискам леко газта изчаквам и на 1700-1900оборота ме лепи за седалката.После включвам втора и пак същото,подавам газ и чакам.На всяка по-висока предавка е така.Проблема го нямя ако сменям предавките на по-високи обороти например 2500 об.и отгоре,ако пък съм на лек баир направо като превключа и неможе да поеме и връщам предавката пак.
Това е едното.Другото е че като поеме и на около 2500 об.за момент задържа(много за малко) и след това вече няма ядове.Знам,че за това забиване на тия обороти има изписано много,но колата ми е 320д 136к.с.с чип и след ремапването преди около 6 мес.нямаше и помен от него.Сменил съм дебитомера(бош),смених ел.клапана за вакума на турбото,масла филтри всичко е ново,изчистих EGR-а,който не е изолиран,колекторите и кулера,сменил съм всички маркучи на вакумите,геометрията на турбото се движи свободно.Ходих на диагностика исписа AIR PRESSURE CONTROL SENSOR,казаха ми,че това е ел.клапана за турбото и го смених с нов,както написах по горе.Ако някой има някакви идеи ще бъда благодарен...
Това е едното.Другото е че като поеме и на около 2500 об.за момент задържа(много за малко) и след това вече няма ядове.Знам,че за това забиване на тия обороти има изписано много,но колата ми е 320д 136к.с.с чип и след ремапването преди около 6 мес.нямаше и помен от него.Сменил съм дебитомера(бош),смених ел.клапана за вакума на турбото,масла филтри всичко е ново,изчистих EGR-а,който не е изолиран,колекторите и кулера,сменил съм всички маркучи на вакумите,геометрията на турбото се движи свободно.Ходих на диагностика исписа AIR PRESSURE CONTROL SENSOR,казаха ми,че това е ел.клапана за турбото и го смених с нов,както написах по горе.Ако някой има някакви идеи ще бъда благодарен...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: много е мудна преди да развърти турбото
Това AIR PRESSURE CONTROL SENSOR не е ли датчика за налягане на колектора? Отзад на колектора под легена на филтъра на климатика? Провери му буксата и дали кабела не е прекъснат.
Si non confectus, non reficiat.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: много е мудна преди да развърти турбото
Е точно това и аз му казах на момчето ама той беше категоричен,че не е датчика на колекторите.Кабела му е здрав като чистих колекторите го гледах даже и тоя датчик го почистих.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: много е мудна преди да развърти турбото
Смени диагностика
, хубаво е да се гледат живи данни
. Проблема е в клапана на турбото закъснява





- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: много е мудна преди да развърти турбото
Е нов е кво повече от това да му правяmilennyc написа:Смени диагностика, хубаво е да се гледат живи данни
. Проблема е в клапана на турбото закъснява
![]()

- starterwrc
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М3 Е46
Re: много е мудна преди да развърти турбото
И аз мисля, че проблема ти е в клапана на турбото(както каза Milennyc). Забавя се промяната ъгъла на атака на лопатките, което настъпва в следствие 'действието' на клапана!
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: много е мудна преди да развърти турбото
За ел.клапана на вакума или за акуатора ми говорите...starterwrc написа:И аз мисля, че проблема ти е в клапана на турбото(както каза Milennyc). Забавя се промяната ъгъла на атака на лопатките, което настъпва в следствие 'действието' на клапана!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: много е мудна преди да развърти турбото
Ел. клапана може да не реагира адекватно, забавя се и от там към актуатора. Но това се гледа на живи данни и визуално. За това ти казах да смениш диагностика



- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: много е мудна преди да развърти турбото
Аз имам съмнения за самия акуатор,резбата на оста за регулиране е заварена с телоподаващо.Така си я купих.Да не би да не е регулиран като хората
но както казваш колега,тряба да се гледат живите данни. 


- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: много е мудна преди да развърти турбото
колата винаги ли си е била така?
Кои ти я чипва?
С кой дебитомер си?
С кой софтуер си?
Дай повече инфо,че 300 клапана нови да сложиш се тая...а лостчето щом е заварено нещо не ме кефи там работата от сега,може и да не е добре регулирано!
Кои ти я чипва?
С кой дебитомер си?
С кой софтуер си?
Дай повече инфо,че 300 клапана нови да сложиш се тая...а лостчето щом е заварено нещо не ме кефи там работата от сега,може и да не е добре регулирано!
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: много е мудна преди да развърти турбото
Колата не е била никога така.Дебитомера ми е бош от ауто+ съм го взимал обаче оня ден си бях сложил стария за проба.Днес си върнах новия и си върнах вакумите обратно във вакум резеорвара щото го бях изолирал.В момента колата се държи прекрасно поема си спокойно,изрезва си се нормално,задържането в средни обороти почти го няма.Дали от вакумите не беше проблема
Са е добре и няма да я пипам 


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: много е мудна преди да развърти турбото
Що не смениш маркучетата на вакуумите?
Si non confectus, non reficiat.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: много е мудна преди да развърти турбото
Е аз казах че има проблем с ел. клапана ..... закъснява по една или друга причина. Не винаги тези интервенции за добре за колата
Re: много е мудна преди да развърти турбото
Какво означава "Ел. клапана закъснява"?
В момента сме свидетели на тема в която човека с проблемите има повече знания от майсторите.

В момента сме свидетели на тема в която човека с проблемите има повече знания от майсторите.

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: много е мудна преди да развърти турбото
v_V_v написа:Какво означава "Ел. клапана закъснява"?![]()
В момента сме свидетели на тема в която човека с проблемите има повече знания от майсторите.
Ти пък допринасяш изключително много по темата

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани