Въпрос отностно датчици
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- torbalan5560
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.10.2008
- Пол: Мъж
Въпрос отностно датчици
Здравейте колеги
Днеска минах диагностика, понеже от няколко дена насам колата взе да губи обороти и понякога дори гаснее и въпросът ми е на диагностиката излязоха 2 датчика, че имат проблем намират се точно от 2-те страни на ваноса и искам да попитам това датчици на разпределителния вал и на коляновия ли са или са някакви други, понеже не съм много запознат и какви пари струват долу горе ако някой е запознат
Днеска минах диагностика, понеже от няколко дена насам колата взе да губи обороти и понякога дори гаснее и въпросът ми е на диагностиката излязоха 2 датчика, че имат проблем намират се точно от 2-те страни на ваноса и искам да попитам това датчици на разпределителния вал и на коляновия ли са или са някакви други, понеже не съм много запознат и какви пари струват долу горе ако някой е запознат
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Въпрос отностно датчици
Дай по добре линк към realoem или напиши какви грешки излязоха от диагностиката, да се ориентираме за кое точно говориш.
Ако става въпрос за датчиците на разпределителните валове при единичния ванос е един, при двойния са два и ако се скапе този на intake-a (десния, закрепен отстрани на главата, погледнато отпред) двигателя ще работи доста зле, незнам дали ще може да се кара.
При мен се беше скапал левия (намира се точно отпред на главата) и двигателя работеше добре без особени сътресения, но нямаше достатъчно мощност в ниските и понякога клатеше малко оборотите.
Лошото е, че датчиците са по 200лв.
В доста чужди (и не само) форуми пишат, че трябва да се вземат оригинални, иначе сименс електрониката понякога не и понасят други и може да купуваш два пъти
Ако става въпрос за датчиците на разпределителните валове при единичния ванос е един, при двойния са два и ако се скапе този на intake-a (десния, закрепен отстрани на главата, погледнато отпред) двигателя ще работи доста зле, незнам дали ще може да се кара.
При мен се беше скапал левия (намира се точно отпред на главата) и двигателя работеше добре без особени сътресения, но нямаше достатъчно мощност в ниските и понякога клатеше малко оборотите.
Лошото е, че датчиците са по 200лв.

В доста чужди (и не само) форуми пишат, че трябва да се вземат оригинални, иначе сименс електрониката понякога не и понасят други и може да купуваш два пъти

- torbalan5560
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.10.2008
- Пол: Мъж
Re: Въпрос отностно датчици
Явно става въпрос точно за тия датчици,защото се намират отпред единият е вдясно,а другият вляво и е двоен ванос и човекът ми каза,че стрували около 200 лева, но незнаех,че са и двата за разпределителния вал той спомена за какво са ама аз толкова и го разбрах
Май ще се наложи да ги търся втора ръка от същият мотор, понеже ми се виждат много за някакви датчици
Благодаря все пак колега

Благодаря все пак колега
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Въпрос отностно датчици
Като ги намериш втора ръка гледай уплътнението в основата на датчика как е, защото то се прецаква и влиза масло вътре в корпуса на и датчика дава фира.
Спазари се да го сложиш и видиш дали ще ти изчезне грешката на диагностика, ако не да го върнеш - или най добре е с лаптопа на място
Спазари се да го сложиш и видиш дали ще ти изчезне грешката на диагностика, ако не да го върнеш - или най добре е с лаптопа на място

- torbalan5560
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.10.2008
- Пол: Мъж
Re: Въпрос отностно датчици
мерси за съвета колега така и ще направя 

- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Въпрос отностно датчици
landolin написа:Дай по добре линк към realoem или напиши какви грешки излязоха от диагностиката, да се ориентираме за кое точно говориш.
Ако става въпрос за датчиците на разпределителните валове при единичния ванос е един, при двойния са два и ако се скапе този на intake-a (десния, закрепен отстрани на главата, погледнато отпред) двигателя ще работи доста зле, незнам дали ще може да се кара.
При мен се беше скапал левия (намира се точно отпред на главата) и двигателя работеше добре без особени сътресения, но нямаше достатъчно мощност в ниските и понякога клатеше малко оборотите.
Лошото е, че датчиците са по 200лв.![]()
В доста чужди (и не само) форуми пишат, че трябва да се вземат оригинални, иначе сименс електрониката понякога не и понасят други и може да купуваш два пъти
Колега, този датчик винаги ли излиза на диагностика, понеже на няколко пъти я хващам колата да се държи супер странно, няма мощност в ниските и ми изгасва ей така примерно докато съм на натиснат съединител. Друг път си върви перфектно. На диагностика нищо не излиза като грешка, чиста като сълза (е само за еърбега,ама то него кой го няма

- torbalan5560
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.10.2008
- Пол: Мъж
Re: Въпрос отностно датчици
Да колега трябва да излезе на диагностиката Аз за всеки случай отидох и при втори за диагностика и излезе,че точно десният ми датчик не работи (intake), а левият няма проблем, но и на двете диагностики излезе проблем с датчика, но колата си върви без да прекъсва етстествено има някаква загуба на мощност заради тоя ванос. А отностно оборотите излезе,че не ми държат заради дроселовата клапа била позадръстена и смучела въздух или нещо такова от нея идвало проблема да ми изграят оборотите и да гаснее понякога. Поне така ми го обясни майсторчето пък ще видим като я разглобим
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Въпрос отностно датчици
g_mihalev написа:Колега, този датчик винаги ли излиза на диагностика, понеже на няколко пъти я хващам колата да се държи супер странно, няма мощност в ниските и ми изгасва ей така примерно докато съм на натиснат съединител. Друг път си върви перфектно. На диагностика нищо не излиза като грешка, чиста като сълза (е само за еърбега,ама то него кой го няма)
Да трябва да излиза, ако не на ИНПА то на ДИС ще се появи със сигурност. Виж си евентуално вакуумните маркучи как са, при мен имах едно две маркучета понапукани, но чак при последващи проверки открих че имам и сцепена гумена тапа на колектора, на много кофти място отзад към купето.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Въпрос отностно датчици
Само като информация - при заминал датчик на коляновия вал колата въобще няма да може да запали.
Така че се ориентирай към разпределителния, и по-добре нов, защото на тия датчици живота им е към 8-9 години и втората ръка сигурно пак ще замине.
Така че се ориентирай към разпределителния, и по-добре нов, защото на тия датчици живота им е към 8-9 години и втората ръка сигурно пак ще замине.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани