Въпрос за закрепване на бобини
Модератор: Технически модератори
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- VINCHUN
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 169
 - Регистриран на: 23.11.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше Е34
 
Въпрос за закрепване на бобини
Здравейте колеги!!!След като свалях бобините за проверка установих,че някой от резбите на закрепващите ги болтове са превъртяли 
 .Както повечето знете бобините са с четири дупки за закрепване,но само за две от дупките има резби в капака на главата.Възможно ли е да се пробият дупки в главата и да се нарежат резби на другите места за болтовете???А има ли друг по "безболезнен" начин за решеването на този проблем??
Поздрави!!!
			
		Поздрави!!!
- ddddk
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1419
 - Регистриран на: 6.08.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E65
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Има.
Обща болка е при всички.
Решението е метал-пластик или течен метал.
Аз лично го направих с течен метал, тъй като през тези болтове се осигурява масата на бобините, а не знам до колко е проводим метал-пластикът.
Материалът се продава в Практикер, Мосю Бриколаж и прочие такива магазини.
Вадиш шпилката, зачистваш мнооогоо добре от мазнини, забъркваш лепилото и набиваш, обираш изплютото и чакаш да засъхне. Е, воала.
Най-важното е като стягаш бобините да не се оливаш. Затова са превъртели.
В книгата пише 25 Nm
  
  
 
Това си е стягане с пръсти направо.
Поздрави и успех,
Д
			Обща болка е при всички.
Решението е метал-пластик или течен метал.
Аз лично го направих с течен метал, тъй като през тези болтове се осигурява масата на бобините, а не знам до колко е проводим метал-пластикът.
Материалът се продава в Практикер, Мосю Бриколаж и прочие такива магазини.
Вадиш шпилката, зачистваш мнооогоо добре от мазнини, забъркваш лепилото и набиваш, обираш изплютото и чакаш да засъхне. Е, воала.
Най-важното е като стягаш бобините да не се оливаш. Затова са превъртели.
В книгата пише 25 Nm
Това си е стягане с пръсти направо.
Поздрави и успех,
Д

- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
ddddk написа:Има.
Обща болка е при всички.
Решението е метал-пластик или течен метал.
Аз лично го направих с течен метал, тъй като през тези болтове се осигурява масата на бобините, а не знам до колко е проводим метал-пластикът.
Материалът се продава в Практикер, Мосю Бриколаж и прочие такива магазини.
Вадиш шпилката, зачистваш мнооогоо добре от мазнини, забъркваш лепилото и набиваш, обираш изплютото и чакаш да засъхне. Е, воала.
Най-важното е като стягаш бобините да не се оливаш. Затова са превъртели.
В книгата пише 25 Nm![]()
![]()
![]()
Това си е стягане с пръсти направо.
Поздрави и успех,
Д
И какъв е тоя течен метал- сивият Поксипол ли.
Колега ,VINCHUN може да пробваш да уплътниш резбата с парче медна тел.
Последна промяна zvetiko на 27 Юни 2010, 14:31, променена общо 1 път
					
				
			
		- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
пускате допълнителен кабел за маса и решавате проблема 
			
		- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
пробивате си останалите дупки и така вече можете да слагате бобини от какъвто мотор искате
М50, М52, М60 и тн и тн ...
			М50, М52, М60 и тн и тн ...

- ddddk
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1419
 - Регистриран на: 6.08.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E65
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Ще помоля колегата zvetiko да не се подиграва, когато не му достигат знания и информираност.
Когато знае - може
 

Поздрави,
Д
			Когато знае - може
Поздрави,
Д

- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Колега,изобщо не се подигравам.
Ако искаш може да пробваш нещо-размажи малко от лепилото и виж с мултицет дали е електропроводимо.
- ddddk
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1419
 - Регистриран на: 6.08.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E65
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Виноват
Проверих. Не провежда
 Голямата тубичка със синята капачка е стружки в каша от смола може би, а малката тубичка е втвърдител.
Заради стружките съм се заблудил, че провежда, но уви не.
Как пък не си направих труда още тогава, когато го слагах да замеря
  (мина година от тогава).Сега се притесних и ще ходя да меря... утре
Значи най-доброто решение си остава нова дупка - нова резба - нова шпилка.
Извинявам се за опита за заблуда
Поздрави,
Д
П.П.:Обаче, ако е избягала масата някъде, ще направя както предложи Киро - с мостче допълнителна маса. Така че и това е вариант.

- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
На колко хора прецака  колите и накрая едно просто "виноват". 
 
Колега,ама PR-ра е голяма работа нали.
 От всякъде ти набиват в главата течен метал та течен метал,пигментират го в сиво,в твоя случай слагат и метални стружки за по-голяма здравина и в един момент спираш да разсъждаваш и почваш да им вярваш-не ме питай от къде го знам. 
 
А по случая решения много-най-бързото е както предложих с мека тел,може нови дупки и нова резба или възстановяване на резбата с течен метал и както предлага колегата обща маса.
			
		Колега,ама PR-ра е голяма работа нали.
А по случая решения много-най-бързото е както предложих с мека тел,може нови дупки и нова резба или възстановяване на резбата с течен метал и както предлага колегата обща маса.
- VINCHUN
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 169
 - Регистриран на: 23.11.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше Е34
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Благодаря на всички!!!Може би ще пробвам с нови дупки и резба,за по сигурно  
 
Поздрави!!!
			
		Поздрави!!!
- SaSo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2090
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
 - Мечтае да кара: 5GT 535 xd
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Абе каква маса на бубините ? Нали има отделни кабели ( такива като лентови но метални ) те са точно за масата... Отделно от това и има и пластини между отделните бубини...
			
		- net_master
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 235
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
SaSo написа:Абе каква маса на бубините ? Нали има отделни кабели ( такива като лентови но метални ) те са точно за масата... Отделно от това и има и пластини между отделните бубини...
И аз така......отделно все си мисля, че масата на бубините си идва на всяка с кабела, който си е забит в нея. Тая външната маса по корпусите и по капака не е ли по-скоро като екранировка
- BABHOMED
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 975
 - Регистриран на: 25.03.2010
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 М50B25
 - Мечтае да кара: E34 V12
 - Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
 
Re: Въпрос за закрепване на бобини
Хмм не е ли също възможност срещу няколко лева в най близкия цех за ламарина да се заковат няколко медно галванизирани шпилки с точкова заварка..Сетих се че миналия месец правих едни машинарии с точно такива шпилки.
			Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.

		
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	