Пали трудно М40 и други проблеми - частично решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
grudev написа:Здравейте колеги,
проблемите с моето М40Б18 продължават. Последното което се появи като проблем при мен е паленето при студен двигател. По принцип съм с АГУ и когато я гася на газ после по презумция си пали на бензин което не винаги става от първия път и стартера върти около 10 секунди при постоянно помпане на педала на газта доката накрая еврика запали. Това си го обяснявам донякъде с прекъснатото подаване на бензин и пълните цилиндри с остатъците от газови пари, която се е изпарила някъде и после идва бензина и всичко е ок. Сега обаче го прави винаги това, независимо на газ ли я гася или бензин, което мисля че разбива теорията ми :dunno
Обяснението ти не е много правилно.Дюзите ти са за чистене-ултразвук.Зацапват се с нещо като графит,подобно изглежда......Когата караш на газ с АГУ е така.В годината веднъж задължително-ултразвук.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
grudev написа: После пали и държи необичайно ниските 700 - 750 оборота, което е другия проблем, ниски са за този двигател, колата се тресе цялата, трябва да са поне 900, но незнам как да го оправя това. Другия проблем, който се появявя рядко, но почти всеки ден е, че при студен двигател понякога се случва на колата все едно да й спре въздуха за част от секундата и спира да върви, отзаде, свиркат присвяткват, псуват ме, налага се да натисна съединителя и да я изфорсирам, за да се оправи.![]()
Поздрави,
Оборотите не са ти ниски.Това не е хонда или тойота,на празен ход да е на 1000 об.Не ти тресе от тях.Проблем,като включа консуматорите,,с оборотите имам и аз.Даже ми падат и на 650,но не тресе.Усеща се че са ниски,но не тресе.Проблем може да имаш и в самият двигател.От кога имаш колата?Винаги ли е имала газ?И махни това нещо което ти спира стъпковото да не работи на газ.Не си създавай илюзия,че така е по добре-колата гори много повече и набира много по-бавно.
Разпределителният вал,кубилиците,повдигачите как са ти-нещо да трака?
Температурните датчици са 2бр.Не се сменя,като да извадиш стъпковото-иска си разглабяне.Само някой да помогне да каже,кой беше за компютъра и кой за урфеда на таблото.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
Ок колега ще пробвам да изчистя дюзите и да сменя темп. датчиците. Колата от 2 години я имам и газовото е от преди това.
Drift machine ....
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
брат, като туряш бензин за 10-20 лв, тури и добавка за почистване, примерно редекс я има навсякъде и съм доволен, не е скъпа, или каквато си харесаш, просто да има в бензина, така няма да имаш проблеми
- balcanbas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
- Мечтае да кара: F10
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
grudev написа:Здравейте колеги,
проблемите с моето М40Б18 продължават. Последното което се появи като проблем при мен е паленето при студен двигател. По принцип съм с АГУ и когато я гася на газ после по презумция си пали на бензин което не винаги става от първия път и стартера върти около 10 секунди при постоянно помпане на педала на газта доката накрая еврика запали. Това си го обяснявам донякъде с прекъснатото подаване на бензин и пълните цилиндри с остатъците от газови пари, която се е изпарила някъде и после идва бензина и всичко е ок. Сега обаче го прави винаги това, независимо на газ ли я гася или бензин, което мисля че разбива теорията миПосле пали и държи необичайно ниските 700 - 750 оборота, което е другия проблем, ниски са за този двигател, колата се тресе цялата, трябва да са поне 900, но незнам как да го оправя това. Другия проблем, който се появявя рядко, но почти всеки ден е, че при студен двигател понякога се случва на колата все едно да й спре въздуха за част от секундата и спира да върви, отзаде, свиркат присвяткват, псуват ме, налага се да натисна съединителя и да я изфорсирам, за да се оправи.
Във високите обороти върви прекрасно и на газ и на бензин но в ниските, особено когато е студена, нещата никога не са сигурни. Това са моите неволи
Поздрави,
Значи, понеже карам със същия мотор, искам да ти кажа, че 900 оборота са твърде високи, а също така не е и много рентабилно... нормалните и според мен най-добри са около 700, ако ти е центрована ще работи перфектно на тези обороти.
Сега по темата - мисля, че трябва да ти закачат колата на една диагностика за ламбда сондата, защото тя е най-вероятно. Иначе един колега над мен ти написа всички възможни причини.
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
NikiNikolov написа:брат, като туряш бензин за 10-20 лв, тури и добавка за почистване, примерно редекс я има навсякъде и съм доволен, не е скъпа, или каквато си харесаш, просто да има в бензина, така няма да имаш проблеми
последния месец слагам само 98 и 100 октанов с подобна цел, ще я пробвам и тази добавка. В коя бензиностанция я има?
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
balcanbas написа:grudev написа:Здравейте колеги,
проблемите с моето М40Б18 продължават. Последното което се появи като проблем при мен е паленето при студен двигател. По принцип съм с АГУ и когато я гася на газ после по презумция си пали на бензин което не винаги става от първия път и стартера върти около 10 секунди при постоянно помпане на педала на газта доката накрая еврика запали. Това си го обяснявам донякъде с прекъснатото подаване на бензин и пълните цилиндри с остатъците от газови пари, която се е изпарила някъде и после идва бензина и всичко е ок. Сега обаче го прави винаги това, независимо на газ ли я гася или бензин, което мисля че разбива теорията миПосле пали и държи необичайно ниските 700 - 750 оборота, което е другия проблем, ниски са за този двигател, колата се тресе цялата, трябва да са поне 900, но незнам как да го оправя това. Другия проблем, който се появявя рядко, но почти всеки ден е, че при студен двигател понякога се случва на колата все едно да й спре въздуха за част от секундата и спира да върви, отзаде, свиркат присвяткват, псуват ме, налага се да натисна съединителя и да я изфорсирам, за да се оправи.
Във високите обороти върви прекрасно и на газ и на бензин но в ниските, особено когато е студена, нещата никога не са сигурни. Това са моите неволи
Поздрави,
Значи, понеже карам със същия мотор, искам да ти кажа, че 900 оборота са твърде високи, а също така не е и много рентабилно... нормалните и според мен най-добри са около 700, ако ти е центрована ще работи перфектно на тези обороти.
Сега по темата - мисля, че трябва да ти закачат колата на една диагностика за ламбда сондата, защото тя е най-вероятно. Иначе един колега над мен ти написа всички възможни причини.
Колега, на околовръстното ми посикаха 60 лева за диагностика и им пожелах приятен ден, но друагат седмица съм в Пловдив, а там един приятел ми я прави без пари. Проверил съм цената на нова ламба и тя е около 90 лева - предпочитам направо да я сменя без диагностига отколкото 60 + 90 = 150. За късмет имам човек при който мога без пари да я закача на комп. като цяло и аз си мисля, че тя се е прецакала наред с другите неща.
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
Ще се окаже от вакумния клапан на бензиновата рейка.
Drift machine ....
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
като гледам доста месеци те мъчи дано е от него щото и аз го сменях преди година и доста мизерии ми прави
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
Колеги смених клапана за налягането в рейката и сега като че ли има някакъв ефект, но не съвсем. По лесно пали, но пак има някакъв проблем. като завъртя ключето, когато колата е стояла няколко часа на място, припалва, но първо леко се чуди аха да угасне, задържа на 200-300 оборота и след това постепенно качва стрелката до 700 оборота. След това вече лесно пали от раз. Мисля си че може да има въздух в горивната система и се чудя вече от къде може да идва той. Дайте някакви съвети.
ПС: след като смених клапана (сам си го сменях) явно не го бях пристегнал правилно първия път и нямаше ефект след смяната - отново палеше след 10 - 15 секунди въртене. Явно взимаше въздух и горивото се стичаше обратно към резервоара - вакуума беше нарушен. Но след като го наместих по-внимателно и го натегнал доста силно пали от първия път, но по начина, който съм описал. 99% съм сигурен, че не може по-добре да се монтира този клапан, защото наистина много внимателно с въртеливи движения го поставих в рейката и после шайбата я наместих перфектно посредата и стегнах скобата с всичка сила. Все пак остава 1% съмнение за свършената от мен работа, но дали може отдругаде да дърпа въздух.
ПС: след като смених клапана (сам си го сменях) явно не го бях пристегнал правилно първия път и нямаше ефект след смяната - отново палеше след 10 - 15 секунди въртене. Явно взимаше въздух и горивото се стичаше обратно към резервоара - вакуума беше нарушен. Но след като го наместих по-внимателно и го натегнал доста силно пали от първия път, но по начина, който съм описал. 99% съм сигурен, че не може по-добре да се монтира този клапан, защото наистина много внимателно с въртеливи движения го поставих в рейката и после шайбата я наместих перфектно посредата и стегнах скобата с всичка сила. Все пак остава 1% съмнение за свършената от мен работа, но дали може отдругаде да дърпа въздух.
Drift machine ....
- e90 325i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 7.02.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: М40ки и М50Б...
- Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
- Детайли за колата: M-50 То Чyk..
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
Според мен си виж дистрибуторната капачка, кабелите, и т.н. Иначе за оборотите да около 700-750 са си нормални 

Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
e90 325i написа:Според мен си виж дистрибуторната капачка, кабелите, и т.н. Иначе за оборотите да около 700-750 са си нормални
Дистрибуторната наистина е зле, проверил съм я, а кабелите ми се струват ОК, не са клеясали или скъсани.
Не знаех, че от дистрибуторната може да пали трудно - сигурно и от нея ми идват силните вибрациите на двигателя или греша ?
Drift machine ....
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
Дистрибуторната има отношение към ПАЛЕНЕТО,но вибрациите на моторът-не.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
BorisMW написа:Дистрибуторната има отношение към ПАЛЕНЕТО,но вибрациите на моторът-не.
ще проверя отново стъпковото имаше тема как се отваря и пояиствя, ще пробвам да отремонтирам едно от 3-те които имам, най вероятно от там са вибрациите. Ще сменя и дистрибуторната с някаква читава втора употреба, че 115 лева не ми се дават за това.
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
Проблема си остава вече колко месеци. Пали след много въртене и мирише на бензин. Единственото, което не съм сменил е дебитомера и дистрибуторната капачка. На диагностиката показва грешка в дебитомера и ламбдата (тя е нова на бош). От дебитомер може ли да дава грешка и при ламбдата ?
И още нещо да попитам. В десния въздуховод има място за датчик, който при мене липсва. Бях чул някъде, че във въздуховода стои датчика за външната температура. При М40 има ли го този датчик по принцип, защото при мен определено го няма?
И още нещо да попитам. В десния въздуховод има място за датчик, който при мене липсва. Бях чул някъде, че във въздуховода стои датчика за външната температура. При М40 има ли го този датчик по принцип, защото при мен определено го няма?
Drift machine ....
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани