Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Доста добре стои капака,аз също трябва да си изработя някакъв че бобините са целите в пепел...

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Bimmer_E36 написа:Доста добре стои капака,аз също трябва да си изработя някакъв че бобините са целите в пепел...
да.. аз за това го правих..
и захващането се получи..
само не знам като пече мотора... тези кабели дали няма да пострадат ? или са ок.. идеята е да не се напукат изолациите .. веряотно не са предвидени за по големи градуси а там грее бая
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
ares2 написа:Bimmer_E36 написа:Доста добре стои капака,аз също трябва да си изработя някакъв че бобините са целите в пепел...
да.. аз за това го правих..
и захващането се получи..
само не знам като пече мотора... тези кабели дали няма да пострадат ? или са ок.. идеята е да не се напукат изолациите .. веряотно не са предвидени за по големи градуси а там грее бая
Аз съм ги омотал с изолирбанд,и вече около 5 месеца карам така,нито се е свил нито нищо,предплагам и на кабелите нищо няма да им стане.

- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Готина идея за капака колега ,допада ми
Като го сложиш снимай как се захваща.


- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
beco109 написа:Искам да отбележа, че не съм търсил из форума дали някой е правил нещо подобно или поне да е попитал някои с интерес как може да се получи изобщо, защото предварително зам, че няма такива, ако лъжа нека някой да ме поправи.
Нека и аз се намеся в темата и да разясна ефекта при М43-ките. Ентосиазиран от цялата работа още от мн отдавна преди да пусне някой тази тема тук във форума за М42 и М44. Мислех си и аз да пусна нова тема но тази е подобна, само че не става въпрос за М43. Но все не ми оставаше време и т.н дълга история и затова реших да пиша тук, който го интересува и иска да направи нещо знам, че ще намери поста ми.
Някъде на горе из темата видях някой да задава въпроса дали е възможно тази интервенция при IS с 4-те бобини, дали има вариант и при М43. Да има възможна е тази интервенция с малко въображение и пипкава ръка всичко се постига. По надолу със снимките ще ви покажа как изглежда мотора под капака след доработката. Спор няма, отне ми три дена да си играя веки ден след работа да доизкосуря нещата и на третия ден врътнах ключа. До преди да сложа бобинка на всеки цилиндър колата пак си вървеше доста добре като за М43, безспорно пускал съм се с най различни IS-ки и по умрелички 320-ки просто какво да ви кажа, една предница до две коли пред тях. Но сега след всичкита тази работа съм напълно смел да слагам каквато и да е IS-ка на правата.
Аз лоша четра от цялата работа не можах да намеря. Добрата е на лице. По добър резонанс, много по стабилен празен ход, и докато преди при ускорение до 3000 оборота всичко добре, не че след това не ускорява но не е същото както до преди 3000, а сега по този начин със постоянната иска, ускоренито умира чак на ограничителя
Искам да заключа, с това че при IS-ките са нужни бобинки от М52 а тук на мен ми свършиха работа и от М50. Не че нямаше да трансплантирам и от М52 но имах от къде да взема от М50, който също мн добре си гледат работата. Ако има гъзета, който са готови да си пробват възможностите ще се радвам ако съм полезен.
Кабелите как навърза?
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
ares2 написа:Bimmer_E36 написа:Доста добре стои капака,аз също трябва да си изработя някакъв че бобините са целите в пепел...
да.. аз за това го правих..
и захващането се получи..
само не знам като пече мотора... тези кабели дали няма да пострадат ? или са ок.. идеята е да не се напукат изолациите .. веряотно не са предвидени за по големи градуси а там грее бая
Колега не слагай шницел на капака, по добре БМВ или М42, но БМВ си е най добре.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
vld написа:ares2 написа:Bimmer_E36 написа:Доста добре стои капака,аз също трябва да си изработя някакъв че бобините са целите в пепел...
да.. аз за това го правих..
и захващането се получи..
само не знам като пече мотора... тези кабели дали няма да пострадат ? или са ок.. идеята е да не се напукат изолациите .. веряотно не са предвидени за по големи градуси а там грее бая
Колега не слагай шницел на капака, по добре БМВ или М42, но БМВ си е най добре.
това беше тестово.. просто изпробвам една технология на печатане...
може и БМВ се напише и всичко...
трябваше ми сложен надпис за да се види как е..
а това го видях в един немски форум някъде с този шницел.. но там беше шницел 2.1

аз си падам по оригинална визия.. и също бих оставил само БМВ
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Мен ме интересува някой направил ли е ъпдейта без да реже заводската инсталация?
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Ползвах кръгла букса от дебитомер и я закачих към заводската. В манюала има информация кой кабел къде трябва да отиде.
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
при мен са така:
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
А при мене бяха зелен, кафяв и



- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Това е М44 на снимката, а не М42


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите
Tenata написа:
Това е М44 на снимката, а не М42
знам снимката е примерна просто последните м42-ки са с такавива бубини
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани