Пали трудно М40 и други проблеми - частично решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Пали трудно М40 и други проблеми - частично решен
Здравейте колеги,
проблемите с моето М40Б18 продължават. Последното което се появи като проблем при мен е паленето при студен двигател. По принцип съм с АГУ и когато я гася на газ после по презумция си пали на бензин което не винаги става от първия път и стартера върти около 10 секунди при постоянно помпане на педала на газта доката накрая еврика запали. Това си го обяснявам донякъде с прекъснатото подаване на бензин и пълните цилиндри с остатъците от газови пари, която се е изпарила някъде и после идва бензина и всичко е ок. Сега обаче го прави винаги това, независимо на газ ли я гася или бензин, което мисля че разбива теорията ми
После пали и държи необичайно ниските 700 - 750 оборота, което е другия проблем, ниски са за този двигател, колата се тресе цялата, трябва да са поне 900, но незнам как да го оправя това. Другия проблем, който се появявя рядко, но почти всеки ден е, че при студен двигател понякога се случва на колата все едно да й спре въздуха за част от секундата и спира да върви, отзаде, свиркат присвяткват, псуват ме, налага се да натисна съединителя и да я изфорсирам, за да се оправи.
Във високите обороти върви прекрасно и на газ и на бензин но в ниските, особено когато е студена, нещата никога не са сигурни. Това са моите неволи
Поздрави,
проблемите с моето М40Б18 продължават. Последното което се появи като проблем при мен е паленето при студен двигател. По принцип съм с АГУ и когато я гася на газ после по презумция си пали на бензин което не винаги става от първия път и стартера върти около 10 секунди при постоянно помпане на педала на газта доката накрая еврика запали. Това си го обяснявам донякъде с прекъснатото подаване на бензин и пълните цилиндри с остатъците от газови пари, която се е изпарила някъде и после идва бензина и всичко е ок. Сега обаче го прави винаги това, независимо на газ ли я гася или бензин, което мисля че разбива теорията ми


Поздрави,
Последна промяна grudev на 21 Окт 2012, 13:13, променена общо 1 път
Drift machine ....
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
От кога ти е проблема и кои неща по запалителната система си сменял скоро?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- jackass3D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 Touring
- Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
- Детайли за колата: Много хубави :)
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
Здр. колега бая проблеми са ти са насабрали на куп: първо една свястна диагностика и ша си покаже. Или почваи свещи кабели(ако не сменял) дебитомер(откачаи букси и виж как ще се държи и покарай) ако въри както трябва на откачен дебитомер не е добре, моторче за празния ход, температурен датчик за трудното палене които може да дава грешно инфо на компа, ламбда сонда да е заминала Въобще като цяло много работи и пак пиша СВЯСТНА ДИАГНОСТИКА

- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
а като я палиш студена пуши ли ти и кав цвят мирише ли на бензин много
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
аключение : Причините за нестабилни обороти на място могат да бъдат следните :
1. Стъпково моторче - номер 7 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
причини : задръстено от боклуци или блокирал ротер , ако е блокирал в някакво полуотворено положение може да поддържа стабилно обороти в определени моменти , проверява се направо се директно с ток от акомулатора
снимков материал: http://www.bmwe36blog.com/2007/06/23/cl ... valve-diy/
2. Клапан на картерните газове - номер 11 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
причини : задръстен от маслени наслоявания или блокирала мембрана , възможно е маслото да избие от най слабите уплатнения , омасляване на аспуха
3. Датчик на температурата на двигателя - номер 8 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=10
причини : заминал датчик , оттам грешно подаване за студен мотор и грешно газоразпределение оттам - богата смес
4. Ламбда сонда - номер 16 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
причини : грешно газоразпределение , богата / бедна смес
5. Клапан - вакумен , номер 6 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
причини : възможно задръстване
6. Клапан - регулатор на налягането - номер 6 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
причини : мембраната за изпускане на обратното нялягане не работи
7. Датчик ключ /потенциометър/ - номер 5 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
1. Стъпково моторче - номер 7 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
причини : задръстено от боклуци или блокирал ротер , ако е блокирал в някакво полуотворено положение може да поддържа стабилно обороти в определени моменти , проверява се направо се директно с ток от акомулатора
снимков материал: http://www.bmwe36blog.com/2007/06/23/cl ... valve-diy/
2. Клапан на картерните газове - номер 11 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
причини : задръстен от маслени наслоявания или блокирала мембрана , възможно е маслото да избие от най слабите уплатнения , омасляване на аспуха
3. Датчик на температурата на двигателя - номер 8 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=10
причини : заминал датчик , оттам грешно подаване за студен мотор и грешно газоразпределение оттам - богата смес
4. Ламбда сонда - номер 16 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
причини : грешно газоразпределение , богата / бедна смес
5. Клапан - вакумен , номер 6 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
причини : възможно задръстване
6. Клапан - регулатор на налягането - номер 6 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
причини : мембраната за изпускане на обратното нялягане не работи
7. Датчик ключ /потенциометър/ - номер 5 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
температурен датчик за мозъка, свещи, стъпков мотор. дерзай
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
Без номер 2. М40 няма такъв. Номер 5 май също го няма или аз не го открих моя. От дебитомер също може да е нестабилен. Изчисти си добре дроселната клапа от нагара черния. Има едно каналче там. Може да се е заплескало със сажди.
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
BorisMW написа:От кога ти е проблема и кои неща по запалителната система си сменял скоро?
По запалителната система нищо не съм сменял. Проблема с трудното палене на бензин и загубата на мощност е от месец насам.
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
jackass3D написа:Здр. колега бая проблеми са ти са насабрали на куп: първо една свястна диагностика и ша си покаже. Или почваи свещи кабели(ако не сменял) дебитомер(откачаи букси и виж как ще се държи и покарай) ако въри както трябва на откачен дебитомер не е добре, моторче за празния ход, температурен датчик за трудното палене които може да дава грешно инфо на компа, ламбда сонда да е заминала Въобще като цяло много работи и пак пиша СВЯСТНА ДИАГНОСТИКА
На диагностика съм в събота, но на този двигател най - много ламбда сонда да засече. Когато я запаля както казах държи ниски обороти към 750, но стабилни. Когато откача дебитомера започва да сваля и качва оборотите непрекъснато, което за мен значи, че не е от дебитомера, а когато го закача се норамлизира. Когато откача буксата на стъпковото моторче на студен двигател оборотите пак започват да играят нагоре надолу, според мен дебитомера се опитва да компенсира и подава сигнал на компютъра, което за мен означава, че си върши работата. Когато мотора е загрял, при иключена букса на стъпковото, задържа на високи обороти 1200 - 1300, но само когато е загряла и не ги мени, просто забива на тях и си работи гладко. Когато включа на ГАЗ съм сложил един прекъсвач да спира стъпковото моторче и колата работи гладко на 1000 - 1200 оборота. Включвам газта само при достигната оптимална работна температура 90 градуса, защото когато е студен мотора на ГАЗ оборотите са към 200 - 300. Забелязвам, че когато температурата на въздуха е висока, примерно 15 - 20 градуса колата работи много по-добре отколкото при ниски атмосферни температури. Може би температурния датчик има някаква роля за това, но той коя температура мери - на двигателя или въздуха? Този температурен датчик къде се намира, един ли е или са два и лесно ли се сменя. Диагностиката дали ще го покаже?
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
anton mutafchiev написа:а като я палиш студена пуши ли ти и кав цвят мирише ли на бензин много
не пуши колега
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
valiober написа:аключение : Причините за нестабилни обороти на място могат да бъдат следните :
1. Стъпково моторче - номер 7 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
причини : задръстено от боклуци или блокирал ротер , ако е блокирал в някакво полуотворено положение може да поддържа стабилно обороти в определени моменти , проверява се направо се директно с ток от акомулатора
снимков материал: http://www.bmwe36blog.com/2007/06/23/cl ... valve-diy/
2. Клапан на картерните газове - номер 11 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
причини : задръстен от маслени наслоявания или блокирала мембрана , възможно е маслото да избие от най слабите уплатнения , омасляване на аспуха
3. Датчик на температурата на двигателя - номер 8 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=10
причини : заминал датчик , оттам грешно подаване за студен мотор и грешно газоразпределение оттам - богата смес
4. Ламбда сонда - номер 16 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
причини : грешно газоразпределение , богата / бедна смес
5. Клапан - вакумен , номер 6 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
причини : възможно задръстване
6. Клапан - регулатор на налягането - номер 6 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
причини : мембраната за изпускане на обратното нялягане не работи
7. Датчик ключ /потенциометър/ - номер 5 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
колега не отваря линковете

Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
NikiNikolov написа:температурен датчик за мозъка, свещи, стъпков мотор. дерзай
имаш ли номенклатурен номер на този датчик? диагностиката ще го засече ли?
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
Don_Mandragon написа:Без номер 2. М40 няма такъв. Номер 5 май също го няма или аз не го открих моя. От дебитомер също може да е нестабилен. Изчисти си добре дроселната клапа от нагара черния. Има едно каналче там. Може да се е заплескало със сажди.
с какво да ги изчистя? някакъв спрей или да ги изтъркам с нещо?
Drift machine ....
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
със спрей за карбуратори, бензин или нещо подобно. Аз дроселната и стъпковия ги чистя често с вд40 

- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Пали трудно М40 и други проблеми
Don_Mandragon написа:със спрей за карбуратори, бензин или нещо подобно. Аз дроселната и стъпковия ги чистя често с вд40
наскоро направих процедурата с ВД40, ефекта не го усетих
Drift machine ....
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани