Олекотяване на компакт
Модератор: bum_bum
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Олекотяване на компакт
Ето примерни снимки за олекотяване. Това е моята щайга. А има още доооста за сваляне.
Споко, с тея малки мотори няма опасност от прекалено въртене на гъза. Аз съм с М42 и пак не стига
Споко, с тея малки мотори няма опасност от прекалено въртене на гъза. Аз съм с М42 и пак не стига

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Олекотяване на компакт
Забравих е едно от най-важните - шибидаха 
Само от него съм минус 20 кила и то във висока точка на колата -> по-нисък център на тежестта

Само от него съм минус 20 кила и то във висока точка на колата -> по-нисък център на тежестта

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Олекотяване на компакт
bmwe46m3 написа:ако не се лъжа на е36 купе 37кг е предния капак ,на компатка да е 30 кг
15 кг го показват колегите, с всички крепежни елементи и амортисьорите може би приближава 20 кг, еднакъв е за всички е36-ци, все пак компакта отпред е също е36

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ing_parts/
едни 5-6 кг да е пластмасов, според мен е оправдано за ежедневка и аз лично оттам мисля да почна, понеже за момента не желая да разкоствам всичко ... и ми се струва, че компота е хубаво да се олекотява предимно отпред
тези дни разкарах амортесьорите на багажника и се учудих колко много тежи ... в този ред на мисли, някой слагал ли олекотен багажник? друго, за което си мисля, са поне задните стъкларии да се заменят с пластмаси ...
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Олекотяване на компакт
Поцинкована ламарина
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Олекотяване на компакт
Предният капак ако се направи да се хваща както иригиналният да е поне двупластов и без компромиси ще излезе към 8-9кг. Моят го направих по лек и е точно 6,5кг . Задният ми капак също е пластмасов и той тежи към 6кг и също ако се направи както си му е реда ще излезе пак около 8-9кг. Според мен разликата не е никак малка и си заслужава инжвестицията определено._galio_ написа:bmwe46m3 написа:ако не се лъжа на е36 купе 37кг е предния капак ,на компатка да е 30 кг
15 кг го показват колегите, с всички крепежни елементи и амортисьорите може би приближава 20 кг, еднакъв е за всички е36-ци, все пак компакта отпред е също е36
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ing_parts/
едни 5-6 кг да е пластмасов, според мен е оправдано за ежедневка и аз лично оттам мисля да почна, понеже за момента не желая да разкоствам всичко ... и ми се струва, че компота е хубаво да се олекотява предимно отпред
тези дни разкарах амортесьорите на багажника и се учудих колко много тежи ... в този ред на мисли, някой слагал ли олекотен багажник? друго, за което си мисля, са поне задните стъкларии да се заменят с пластмаси ...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- k1p1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 25.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i 1.9 m43TUB19
- Мечтае да кара: e36 m3 evo
Re: Олекотяване на компакт
ръб мерси за снимките.
Отървах се от седалките. Следващата стъпка е да покрия багажника с някакъв плат, за да мога все пак да си слагам неща в багажника, без да ме е шубе, че някой наркоман ще разбие колата за 20 лева. След като сложа бъбреците и лайсните ще сложа и една снимчица. Следващи в списъка са смяна на джантите и предните седалки.
Ако сменя седалките мога ли за известно време да си остана с обикновенните колани и ще има ли последици?

Отървах се от седалките. Следващата стъпка е да покрия багажника с някакъв плат, за да мога все пак да си слагам неща в багажника, без да ме е шубе, че някой наркоман ще разбие колата за 20 лева. След като сложа бъбреците и лайсните ще сложа и една снимчица. Следващи в списъка са смяна на джантите и предните седалки.

Ако сменя седалките мога ли за известно време да си остана с обикновенните колани и ще има ли последици?
- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Олекотяване на компакт
slavianko написа:Предният капак ако се направи да се хваща както иригиналният да е поне двупластов и без компромиси ще излезе към 8-9кг. Моят го направих по лек и е точно 6,5кг . Задният ми капак също е пластмасов и той тежи към 6кг и също ако се направи както си му е реда ще излезе пак около 8-9кг. Според мен разликата не е никак малка и си заслужава инжвестицията определено.
теб те чета постоянно и ужасно съжалявам, че спря да си списваш темата тук

предният капак ми е любопитно може ли да се направи пак с жило, освен закопчалки, щото примерно аз нямам гараж и не знам колко вечери ще изкара пред блока така

при първи прочит се оказва, че задното стъкло е близо 7 кг, предполагам, че има начин да се направи от плексиглас или лексан примерно? както и задните прозорци, по 3.200 кг бройката, вероятно ще са под 500 гр от плексиглас ... предните прозорци са по 4 кг единия също ...
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Олекотяване на компакт
Ами тук разни нещастници почнаха да ми серат из темата след като явно коза не им действа добре и това ме подразни и реших че моята тема не е за тази аудитория. Иначе аз си имам тема в отворени проекти в перформанс форума и можеш да гледаш там без проблем. Даже вчера пуснах доста интересно инфо как съм си направил хидравличната ръчна_galio_ написа: теб те чета постоянно и ужасно съжалявам, че спря да си списваш темата тук

Със сигурност може да се направи точно по оригинала. Понеже тия дни ме заринаха с ЛС-та отностно тия капаци и като питах момчето което ги прави ми каза че няма грижи да ги направи едно към едно._galio_ написа:предният капак ми е любопитно може ли да се направи пак с жило, освен закопчалки, щото примерно аз нямам гараж и не знам колко вечери ще изкара пред блока така
Значи мисля че карбона е по лек но не знам точно колко по лек. Със сигурност обаче разликата със стъкломата ще е съвсем незначителна. Отностно здравината там вече няма спор. Това обаче не значи че трябва да се подценява и здравината на стъкломатовите. Ако се напрвят кадърно и с достатъчно плат стават брутално здрави. На първото си БМВ имах една стъкломатова добавка дето изяде толкова бордюри и след всички премеждия макар и поочукана си беше още на колата._galio_ написа:предните калници са по 3 кг единия, знам, че има карбонови, но не знам дали ако са пластмасови ще са по-леки?
[/quote][/quote]Тук нещата със стъклата стоят по малко по друг начин. Разбира се не на последно място е теглото в минус. По важното е обаче че се отнема тегло от горната част на автомобила което е особенно важно за по голямата стабилност. И аз съм си приготвол 4мм вералит за страничните и задното стъкло и скоро можеш да четеш в темата ми как съм намислил да го направя_galio_ написа:при първи прочит се оказва, че задното стъкло е близо 7 кг, предполагам, че има начин да се направи от плексиглас или лексан примерно? както и задните прозорци, по 3.200 кг бройката, вероятно ще са под 500 гр от плексиглас ... предните прозорци са по 4 кг единия също ...

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на компакт
Може да си е като оригинален, моят си е с оригиналните закопчалки, които си свалих от металният капак и с места за оригиналните амортисьори. Проблемацията обаче е, че е много лек и оригиналните амортисьори като се сложат и се затвори направо го повдигат отзад и не иска да седи, за това го подпирах с една клечка 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Олекотяване на компакт
Да със сигурност ще го повдигат щото не са изчислени за толкова лек капак. Трябват по слаби амортисьорчета и няма да го повдигат при затворено положение. Друг е въпроса обаче че ако духне вятър може да го затвори принудително. Все пак пълно щастие няма. Хем оная работа до края хем душата в рая не ставаbum_bum написа:Може да си е като оригинален, моят си е с оригиналните закопчалки, които си свалих от металният капак и с места за оригиналните амортисьори. Проблемацията обаче е, че е много лек и оригиналните амортисьори като се сложат и се затвори направо го повдигат отзад и не иска да седи, за това го подпирах с една клечка


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Олекотяване на компакт
slavianko написа: Иначе аз си имам тема в отворени проекти в перформанс форума и можеш да гледаш там без проблем. Даже вчера пуснах доста интересно инфо как съм си направил хидравличната ръчна![]()
И аз съм си приготвол 4мм вералит за страничните и задното стъкло и скоро можеш да четеш в темата ми как съм намислил да го направя
аз чета там, но не може да се коментира, мн е специален пърформънса


а претегли ли го, за да се знае какви килограми се смъкват с него?
иначе при мен точно най-сериозното олекотяване ще е да сменя 80 кг автоматична скоростна кутия с 40 кг ръчна

лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Олекотяване на компакт
40кг си е наистина сериозно. Но и от капака не са малко. Точно 6.5кг е предният капак а спрямо оригиналният със всички панти и амортисьори и жила е към 18кг по лек което никак не е за подценяване. И от задният като се смъкнат 15-сетина и вече си е доста._galio_ написа:slavianko написа: Иначе аз си имам тема в отворени проекти в перформанс форума и можеш да гледаш там без проблем. Даже вчера пуснах доста интересно инфо как съм си направил хидравличната ръчна![]()
И аз съм си приготвол 4мм вералит за страничните и задното стъкло и скоро можеш да четеш в темата ми как съм намислил да го направя
аз чета там, но не може да се коментира, мн е специален пърформънсакакто и да е, ти си знаеш
а претегли ли го, за да се знае какви килограми се смъкват с него?
иначе при мен точно най-сериозното олекотяване ще е да сменя 80 кг автоматична скоростна кутия с 40 кг ръчна
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: Олекотяване на компакт
Момчета ако олекотявате олекотявайте както трябва
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани