Проблем! Колата няма ниски обороти и прекъсва!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 15.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 520d / E90 320d

Проблем! Колата няма ниски обороти и прекъсва!

Мнение от blagun » 15 Фев 2006, 19:03

Колеги имам голям проблем!!! Колата работи на ниски обороти на 2-3 цилиндъра, над 1500 оборота изчиства работата. Закачвана е на компютърна диагностика. Като грешка излезна ламбда сонда. След нейната подмяна проблема не изчезна! Друга грешка не показваше! След това мерихме компресията на всички цилиндри, при което беше равна на всичките. След това подменихме дебитомера, защото на компютъра показваше входящ въздух 20 тона, при нормални показатели 14! След това подменихме свещите и токовата бобина.След това отворихме капака на клапаните да провериме дали няма прескочил зъб на веригата, поради предишно сваляне на главата.Белезите бяха точни. Проблемът не се оправи :!: Свалял съм смукателните колектори и цялата инжекциона система, при ваденето на главата! Възможно ли е колата да смуче въждух от смукателните колектори, за да прекъсва и да няма малки обороти? Става въпрос за БМВ 316 двигател М43-11.1994 година, има ГАЗ, но и на Газ е същата работа :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 15.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 520d / E90 320d

Мнение от blagun » 16 Фев 2006, 13:55

Никой ли не може да помогне!!! Поне някакви идеи.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 16 Фев 2006, 15:06

По добре потърси свестен сервиз
например:
МОТОМАН
бул. Ген. Данаил Николаев / ул. Искър
тел.: 02 9441808
моб.: 0887911001
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 16 Фев 2006, 15:29

Колега, ти си се видял в приключение направо... Катализатор (въпреки, че щеше компютъра да каже, ако има проблем с него)...? Бензинова помпа или дюзи?
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 16 Фев 2006, 15:51

Проверил ли си маркуча за въздуха към инжекциона? Много е тъпанарско, но при мен се беше сцепил при връзките и дърпаше въздух в повечко, в резултат колата взе да гасне щом изключа от скорост.
Понякога и най-елементарното е решаващо... :)
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook