Досадни течове на антифриз,един след друг...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 14 Фев 2006, 19:01

маркуча трябва дае нормално твърд ;)
като изгасиш двигатела се втвърдява още повече споко

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 14 Фев 2006, 20:09

carmanf1 написа:Още нещо се сетих.
Маркучите,особено този дебелия,който влиза от двигателя в горната част на радиатора до пластмасовото казанче,когато двигателя е топъл, стои напрегнат(като го стискам е твърд).Първо си мислех че това е признак че гарнитурата е издухана и надува,при положение че с-мата е обезвъздушена. Но след това реших че може би така трябва да е,защото все пак читавата охладителна с-ма работи на 1,2 бара налягане и няма как да не е напрегнат.
Прав ли съм,нормално ли е да стои напрегнат този маркуч?:
Или трябва да си е мек,ненапрегнат? :roll:
Моля колеги,помагайте :help: :help: :help:
Мноооо зле се чувствам,когато нещо не е на 6 по колата :( :( :(
А още по-зле ми е,когато не знам от какво е. :( :( :(


Спокойно бе, човек, атмосфера и кусур е това - няма начин маркучите да не са "надървени". :mhihi: И не прекалявай със количеството на антифриза, особено концентриран. Спазвай означението на казанчето при изстинал двигател, няма лошо дори да е по-ниско. ;) Относно проверката на гарнитурата, знам един номер, но за друг тип охл. системи. И затова е добре колегите които знаят КАК СЕ ПРОВЕРЯВА ДАЛИ ИМА ПРОБИВ В ГАРНИТУРАТА НА ГЛАВАТА ПРИ Е36, да се изкажат. И аз благодаря предварително.
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 15 Фев 2006, 9:49

КАК СЕ ПРОВЕРЯВА ДАЛИ ИМА ПРОБИВ В ГАРНИТУРАТА НА ГЛАВАТА ПРИ Е36, да се изкажат. И аз благодаря предварително.

И аз живо се интересувам как се проверява гарнитурата на главата читава ли е?

П.С Вчера проверих в една книга,налягането в охладителната система е 1.5 бара,така че е нормално да са "надървени".
Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 15 Фев 2006, 18:06

Ще каже ли някой как се проверява дали има пробив в гарнитурата на главата на М43 ?

Моля, :help: :help: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 15 Фев 2006, 20:13

Хей, старши механици, в очакване сме... :)
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 16 Фев 2006, 9:40

Аре де,не вярвам никой да не знае.Все пак има много компетентни хора в тоя форум.
:help: :help: :help:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 16 Фев 2006, 15:19

Аре де,не вярвам никой да не знае.Все пак има много компетентни хора в тоя форум.


че има има ама не мисля да са повече от броя на пръстите ми на едната ръка така че имаи търпение все някои от тях ще го види ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 18 Фев 2006, 2:32

теча може да е и от менте антифриз защото имах такива премеждия преди жреме, а налягането в системата е 2 бара

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook