Въпрос за спортно окачване
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Въпрос за спортно окачване
Здравейте,
имам въпрос свързан с спортното окачване на м пакета. Бих искал да знам освен твърдата возия и подобрената стабилност на пътя какви да другите му характеристики. Интересува ме дали частите са по здрави от тези на нормалното и дали издържа повече на лош път от нормалното окачване. Също така ориентировачни цени за смяна на тампони и т.н. ако някой го е ремонтирал.
Благодаря.
имам въпрос свързан с спортното окачване на м пакета. Бих искал да знам освен твърдата возия и подобрената стабилност на пътя какви да другите му характеристики. Интересува ме дали частите са по здрави от тези на нормалното и дали издържа повече на лош път от нормалното окачване. Също така ориентировачни цени за смяна на тампони и т.н. ако някой го е ремонтирал.
Благодаря.
Tool - Fear Inoculum
- fefe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 16.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: LCI 530xd
- Мечтае да кара: Alpina B7
Re: Въпрос за спортно окачване
Само да уточня, че М-пакета и спортното окачване са независими неща (екстри) тоест можеш да имаш окачването, а да нямаш спойлерите (външната визия) и обратно.
- mercrullz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: шестак
Re: Въпрос за спортно окачване
Незнам за окачването ма ти гарантирам ,че след малко каране по паважа купето има вероятност да ти се раздрънка.

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Въпрос за спортно окачване
има 3 вида окачване:
1. стандартно
2. със спортна настройка (по спомен 15 мм по-ниско)
3. М-спорт (по спомен 25 или 30 мм по-ниско от стандартно)
няма разлика в здравината, или поне не целенасочена. трите окачвания имат различни пружини, амортисьори и стабилизатори, най-общо казано. при М-спорт стабилизаторите са по-твърди, което позволява малко по-меки амортисьори, противно на логиката. в завой нак-стабилно е М-спорт (най-дебели стабилизатори). често окачването със спортна настройка е най-твърдо по дупките. при Е61 на двете спортни окачвания въздушните възглавници отзад са еднакви, разликата идва от останалите компоненти.
1. стандартно
2. със спортна настройка (по спомен 15 мм по-ниско)
3. М-спорт (по спомен 25 или 30 мм по-ниско от стандартно)
няма разлика в здравината, или поне не целенасочена. трите окачвания имат различни пружини, амортисьори и стабилизатори, най-общо казано. при М-спорт стабилизаторите са по-твърди, което позволява малко по-меки амортисьори, противно на логиката. в завой нак-стабилно е М-спорт (най-дебели стабилизатори). често окачването със спортна настройка е най-твърдо по дупките. при Е61 на двете спортни окачвания въздушните възглавници отзад са еднакви, разликата идва от останалите компоненти.
Последна промяна da6ip на 18 Апр 2011, 23:28, променена общо 1 път
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Въпрос за спортно окачване
Хмм интересна информация - според списъка с пратен ми от BMW аз имам това M SPORTFAHRWERK - предполагам е третия вариант от изброените. А някаква информация за ремонтите кое най-често се сменя по окачването на грубо на какви километри и цени. Също така в последния брой на Auto Bild имаше една статия за подсилени части от 3ти производители. Какво мислите за това - там пише че подсилените части са на същите цени като оригиналните но издържат значително повече време на експлоатация. Това звучи много примамливо за нашия лунен пейзаж.
Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Въпрос за спортно окачване
да третият е това, и доколкото ми е известно няма разлика в носачи, тампони и т.н. "пасивни елементи" с другите варианти.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Въпрос за спортно окачване
Emooo написа:Хмм интересна информация - според списъка с пратен ми от BMW аз имам това M SPORTFAHRWERK - предполагам е третия вариант от изброените. А някаква информация за ремонтите кое най-често се сменя по окачването на грубо на какви километри и цени. Също така в последния брой на Auto Bild имаше една статия за подсилени части от 3ти производители. Какво мислите за това - там пише че подсилените части са на същите цени като оригиналните но издържат значително повече време на експлоатация. Това звучи много примамливо за нашия лунен пейзаж.
вие все едно се готвите да ги карате тия Е60-ки на офроуд - със спортно окачване и на 18-ки.
не ви ли е ясно, че в българия и 16-ката е голяма, а разсъждавате за теоретичната здравина на някакво окачване, като в същото време сте с "нема толко ниски гуми"... нали се сещате, че всичките вибрации и удари се поемат директно от окачването (най-вече тампоните)...
ще се скъсам от смях като ви чета постовете

като цяло окачването на Е60 е сравнително здраво. вижте какво съм писал в темата за 200-те хиляди км.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Въпрос за спортно окачване
Emooo написа:Хмм интересна информация - според списъка с пратен ми от BMW аз имам това M SPORTFAHRWERK - предполагам е третия вариант от изброените. А някаква информация за ремонтите кое най-често се сменя по окачването на грубо на какви километри и цени. Също така в последния брой на Auto Bild имаше една статия за подсилени части от 3ти производители. Какво мислите за това - там пише че подсилените части са на същите цени като оригиналните но издържат значително повече време на експлоатация. Това звучи много примамливо за нашия лунен пейзаж.
подсилените части са Meyle HD: http://www.meyle.com/EN/Spare-parts/MEYLE-HD.html
ето списък със всички подсилени части в програмата: http://www.meyle.com/DE/Ersatzteile/Suc ... ArticleNo&
за Е60/61 има четирите тампона отпред, кривите носачи отпред и биалетките в четирите края. за Е39 знам че работят тези части, статията е за Е38, но за Е60 не знам дали имат ефект.

тампоните отпред са първото нещо което ще ти се наложи да смениш, а тогава или след това си рециклирай и рейката. прегледай и амортисьорите, макар да са относително здрави. както каза колегата @ndro, 18-ки рънфлет разказват играта на окачването и на рейката, така че имай го предвид.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Въпрос за спортно окачване
Напълно съм съгласен с мнението на @ndro.
Аз също много се забавлявам,като чета мнения и коментари за спортни окачвания и 18' - 19' джанти ,които ще се карат в БГ .
За мен най-големия минус на моята Е60 , беше именно спортното и окачване .
Друг е въпроса ,че колеги от форума,като и гледаха окачването получаваха оргазъм
Возията и беше ,като лагерна количка ,абе голямо дърво ,но пък беше залепена за асвалта .
Аз също много се забавлявам,като чета мнения и коментари за спортни окачвания и 18' - 19' джанти ,които ще се карат в БГ .
За мен най-големия минус на моята Е60 , беше именно спортното и окачване .
Друг е въпроса ,че колеги от форума,като и гледаха окачването получаваха оргазъм

Возията и беше ,като лагерна количка ,абе голямо дърво ,но пък беше залепена за асвалта .
Re: Въпрос за спортно окачване
BONO,
Аз също го мразя това окачване и затова проучвам как да се отърва от него. Въпросите ми нямат нищо общо с някакво благоговение. Aко da6ip е прав и разликата е само с амортисьори и пружини няма да е проблем да си купя нови или да взема от някоя ударена но сега търся още инфо за да съм сигурен дали това е така.
Аз също го мразя това окачване и затова проучвам как да се отърва от него. Въпросите ми нямат нищо общо с някакво благоговение. Aко da6ip е прав и разликата е само с амортисьори и пружини няма да е проблем да си купя нови или да взема от някоя ударена но сега търся още инфо за да съм сигурен дали това е така.
Tool - Fear Inoculum
- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Въпрос за спортно окачване
Emooo написа:BONO,
Аз също го мразя това окачване и затова проучвам как да се отърва от него. Въпросите ми нямат нищо общо с някакво благоговение.
Мога само да те поздравя,ако го направиш ,защото и аз си го мислих за моята ,но така и не го направих .
Разликата във возията ,ако си с нормалните карантии е много голяма и веднага ще осетиш разликата .
Лично на мен ,много повече ми хареса и бях намразил моята лагерна количка.
Но все пак да отбележа ,че съм фен на конфортна и по-мека возия .
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Въпрос за спортно окачване
Хората дават пари допълнително за тея неща, вие искате да ги махате
И преди да почнете да храните колко са зле пътищата ни, да, зле са, ама и в "белите" държави кривят джанти и късат гуми.
Много ми е интересно колко от тея дето пишат колко било гадно спортното окачване и 19ките, са го махнали и са слези на 16ки примерно

Много ми е интересно колко от тея дето пишат колко било гадно спортното окачване и 19ките, са го махнали и са слези на 16ки примерно


Re: Въпрос за спортно окачване
Cinder написа:Хората дават пари допълнително за тея неща, вие искате да ги махатеИ преди да почнете да храните колко са зле пътищата ни, да, зле са, ама и в "белите" държави кривят джанти и късат гуми.
Много ми е интересно колко от тея дето пишат колко било гадно спортното окачване и 19ките, са го махнали и са слези на 16ки примерно
е да ги похвалиме ли пътищата? разликата с белите държави е потресаваща. т'ва се едно от черен път да стъпиш на асфалт (или обратно)

познавам такива дето смъкват цолажа и слагат по-високи гуми. аз в софия съм на 15-ки на 65 височина със стария кораб-майка (Е34) със супер мекото окачване и пак си е война... африка

Emooo написа:BONO,
Аз също го мразя това окачване и затова проучвам как да се отърва от него. Въпросите ми нямат нищо общо с някакво благоговение. Aко da6ip е прав и разликата е само с амортисьори и пружини няма да е проблем да си купя нови или да взема от някоя ударена но сега търся още инфо за да съм сигурен дали това е така.
в тази тема ми се струва, че проучваш дали евентуално е по-здраво от обикновеното и дали, ако това е вярно, няма да те накара да се чувстваш по-добре и да преглътнеш по-твърдата возия за сметка на "здравината" (или поне да се убедиш, че не е по-слабо от обикновеното)

Emooo написа:Бих искал да знам освен твърдата возия и подобрената стабилност на пътя какви да другите му характеристики. Интересува ме дали частите са по здрави от тези на нормалното и дали издържа повече на лош път от нормалното окачване.
със сигурност ще намериш някой ентусиаст да го бартеросаш

Re: Въпрос за спортно окачване
Прав си @ndro, търся си причина да не го махам ама не намирам
, ако има кандидати за моето спортно окачване да се обадят - много е добро вози по-добре от другите спортни окачвания 


Tool - Fear Inoculum
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Въпрос за спортно окачване
Emooo написа:BONO,
Аз също го мразя това окачване и затова проучвам как да се отърва от него. Въпросите ми нямат нищо общо с някакво благоговение. Aко da6ip е прав и разликата е само с амортисьори и пружини няма да е проблем да си купя нови или да взема от някоя ударена но сега търся още инфо за да съм сигурен дали това е така.
сменяш пружини и амортисьори и си готов. стабилизаторите са различни също, но те не оказват голям ефект върху комфорта (а и могат да се сменят лесно в последствие).
ако искаш да си 100% кое е еднакво със серийното окачване, отвори РеалОЕМ и сравнявай номерата на частите. никой форумен професор няма да ти даде готов правилен отговор на всичко.
моят съвет е да си вземеш от морга и да си продадеш твоето. при моргите поне за някои коли е ясно че не са карани в България.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани