защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2008

защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от qnko_rr » 16 Апр 2011, 19:52

много ми е интересно защто минават на 4 цилиндъра при по масовите модели :kuku: сигурно заради по евтина изработка. едно турбо и ето коне ама колко щте издържи мотора. едва ли колкото шест цилиндровите те маи се уплашиха че шестцилидровите карат по 20 години :mhihi: :mhihi: :mhihi: и по 500000 км. и колкото и да го издуват 4 цилиндъра няма голям потенциал. за звук и дума да не говорим все едно да сравняваш зил със смарт :lalala: :lalala: :lalala:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Kroki » 16 Апр 2011, 21:17

Защото харчат много, и така губят клиенти :no:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от dinkomg » 16 Апр 2011, 21:44

Това за разхода е вярно, другото което е и масовото въвеждане на турбилирани мотори, за да се вадят много коне от малко обем. А това за колко са трайни моторите, едва ли производителите целят това, все пак те трябва да продават за да произвеждат, така че не им трябват вечни коли
Има много коли и ....BMW
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Nickelback » 16 Апр 2011, 21:53

Защото комерса е навсякъде! И те вече гледат да пестят от машинарията. Екология... Това целят (за пред хората) :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2008

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от qnko_rr » 16 Апр 2011, 23:34

да те са прави за тях. а ние искаме здрави и надеждни коли. на които да сменяме само консумативи и по опростена подръжка . за икономия на бмв дизелите са много добър вариянт. ама да не развалят бензиновите мотори :roll: :roll: :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2008

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от qnko_rr » 16 Апр 2011, 23:37

е те нека си имат турбинирани 4 цилиндрови които иска да си купува за икономия и да има 6 цилиндрови за хора като нас

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от alx » 17 Апр 2011, 0:25

Защото колкото е по-голям един двигател толкова по трудно е да се вмести в еко изискванията... Които пък се покачват всяка година.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 31.10.2008
Местоположение: София

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от kiki-t » 17 Апр 2011, 10:10

С тези цени на горивата, обяснението е просто! :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 3.12.2008

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от BooKoo » 17 Апр 2011, 13:08

alx написа:Защото колкото е по-голям един двигател толкова по трудно е да се вмести в еко изискванията... Които пък се покачват всяка година.


Да, изискванията се покачват.

Но, все пак, те не са ли насочени към цялата марка (БМВ) или дори към цялата компания (БМВ, Ролс, Мини), а не към конкретен модел/двигател ?

Доколкото знам, именно тази презумпция бива използвана от Астън Мартин за разработването на модела Cygnet, с който да намалят средните вредни емисии на марката.

Мисля, че и при БМВ се получава нещо подобно. Разработват се малки двигатели, благодарение на които обаче ще има място за големите батковци (например V12 в седма серия).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от BadAngel » 17 Апр 2011, 14:38

не само бмв намаляват работния обем

скоро слушах за 4 цилиднров дизел в новата с-класа, не знам кво да коментирам :)
No bling at the Ring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.11.2010
Местоположение: Varna, Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E46 330Ci

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от kalkana » 18 Апр 2011, 15:00

BadAngel написа:не само бмв намаляват работния обем

скоро слушах за 4 цилиднров дизел в новата с-класа, не знам кво да коментирам :)



Да,но с половин секунда по-добро ускорение дава до 100км/ч от настоящия най-малък двигател, така че не виждам нищо лошо. Лично за мене няма голямо значение колко цилиндров ми е двигателя, важното е да върви :) .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Станислав Попов » 18 Апр 2011, 15:05

Радвайте се ,че все още се сипва бензин/нафта в резеорвоара :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от ogata » 18 Апр 2011, 15:12

dinkomg написа:Това за разхода е вярно, другото което е и масовото въвеждане на турбилирани мотори, за да се вадят много коне от малко обем. А това за колко са трайни моторите, едва ли производителите целят това, все пак те трябва да продават за да произвеждат, така че не им трябват вечни коли


Моторите на новите коли попадат в графата "Консуматив". На по-старите машини използваният ресурс на двигателя е между 30 и 40% за това издържат и толкова много километри ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2008

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от qnko_rr » 18 Апр 2011, 17:44

съгласен съм с теб колега
:bchug: :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 6.09.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: e36 m43 318i e39 528i
Мечтае да кара: m3 e36/e38 760

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от stefkata1990 » 18 Апр 2011, 17:51

Като на четири цилиндрожия мотор му е малко 1 турбо му слагат 2 като в новата Е250 на мерцедес.2-ка мотор би турбо 205 к.с.Новата тенденция да не стане 4 цилиндров мотор с 1,2 3 турбини до достигане на желания резултат :kuku: как не може минават на 6 :dunno:

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook