320 i- Липсва вакум на регулатора за налягане на бензина
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ojobojo
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 / 320i
320 i- Липсва вакум на регулатора за налягане на бензина
Привет колеги, някой знае ли откъде идва вакумът, който управлява регулаторът за налягането на бензина в рейката на е46 - 320и? № 11 на схемата: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 Маркучето днес го смених, но това не промени нещата.
Благодаря на отзовалите се!
Благодаря на отзовалите се!
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
Re: 320 i- Липсва вакум на регулатора за налягане на бензина
Колега, а какви са симптомите на двигателя 



- ojobojo
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 / 320i
Re: 320 i- Липсва вакум на регулатора за налягане на бензина
Двигателя работеше стабилно, но сложих газова уредба и газаджийте се хванаха на този вакум. На бензин си работеше добре, но на газ прекъсваше. След 3-4 посещения за донастройка те откриха че към регулатора няма вакум / по-скоро има съвсем слаб/ и се хванаха директно от колектора. На газ нещата заспаха; След това аз преместих регулатора към тяхния вакум /запуших оригиналния маркуч/ и в резултат колата стана доста по пъргава. И преди вървеше, но сега тръгна с по-голяма лекота, а според мен този двигател на това купе трябва да върви още по-добре. Говорих с един познат диагностик и той каза че въпросния маркуч просто влиза в щуцер към колектора. Та днес реших да го сменя, свалят се доста неща и накрая стигнах до щуцера, маркуча наистина беше цепнат, смених го с нов, сглобих и ... ефекта бе положителен и равен на нула
вакум няма, или по-скоро съвсем слаб.
Дълго описание се получи, но в общи линии е това. Ако някой може да даде съвет, ще му бъда благодарен!
П.с: Търся го, защото щом няма вакум, значи дърпа въздух, а това не може да не бърка компютъра.

Дълго описание се получи, но в общи линии е това. Ако някой може да даде съвет, ще му бъда благодарен!
П.с: Търся го, защото щом няма вакум, значи дърпа въздух, а това не може да не бърка компютъра.
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: 320 i- Липсва вакум на регулатора за налягане на бензина
Колега със същия двигател съм и точно въпросното маркуче ми се беше "скъсало" (от към филтъра) ,предполагам заради горещината и го подменях.
Другия му край е във Филтър картерни газове (номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=11_2194&hg=11&fg=15)
А маркуча за който питаш е номер 6. Маркуча е обикновен що се отнася до краищата му, т.е. нямам специални накрайници ,а просто се "нахлузва".
Препоръчвам ти да си огледаш всички маркучи от въпросния филтър. От опит ти казвам понеже имах и дръги скъсани /напукани.
Лошото на цялата история е че се подменят супер неприятно, понеже въпросния филтър е наврян в да го наречем "надълбоко"
Ако ще подменяш само този не е толкова голяма болката, сега немога да се сетя дали заради него, но май се налагаше да свалиш дросела и стъпоковото моторче, но пък може да се възползваш и да ги почистиш.
Успех
Другия му край е във Филтър картерни газове (номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM11&mospid=47636&btnr=11_2194&hg=11&fg=15)
А маркуча за който питаш е номер 6. Маркуча е обикновен що се отнася до краищата му, т.е. нямам специални накрайници ,а просто се "нахлузва".
Препоръчвам ти да си огледаш всички маркучи от въпросния филтър. От опит ти казвам понеже имах и дръги скъсани /напукани.
Лошото на цялата история е че се подменят супер неприятно, понеже въпросния филтър е наврян в да го наречем "надълбоко"

Ако ще подменяш само този не е толкова голяма болката, сега немога да се сетя дали заради него, но май се налагаше да свалиш дросела и стъпоковото моторче, но пък може да се възползваш и да ги почистиш.
Успех
- ojobojo
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 / 320i
Re: 320 i- Липсва вакум на регулатора за налягане на бензина
Лошото на цялата история е че се подменят супер неприятно, понеже въпросния филтър е наврян в да го наречем "надълбоко"
Когато смених маркучето към регулатора разбрах.
Доколкото прочетох този клапан е консуматив при БМВ, та следващия ми въпрос е може ли от него да смуче, и как се диагностицира ?; за да се подготвя преди следващото разглобяване.



Доколкото прочетох този клапан е консуматив при БМВ, та следващия ми въпрос е може ли от него да смуче, и как се диагностицира ?; за да се подготвя преди следващото разглобяване.
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: 320 i- Липсва вакум на регулатора за налягане на бензина
Ми при мен имаше грешка записана за бедна смес и самата диагностика ме насочи този филтър и маркучите му и се оказа че имам скъсан (по дължина) маркуч.
Лошото е че смених маркуча заедно с филтъра и немога да кажа дали е било само от него, но предполагам че е бил озаради маркуча и от там е смучело въздух.
Лошото е че смених маркуча заедно с филтъра и немога да кажа дали е било само от него, но предполагам че е бил озаради маркуча и от там е смучело въздух.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани