Проблем с турбо- губи мощност.
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Проблем с турбо- губи мощност.
Здравейте.
Вчера имах кофти случка с моята Х3 2.0д като след нормално изпреварване на магистралата, турбото умря. Нищо не се е чуло или да ми е направо нещо впечатление, просто след това усетих, че колата не върви... След 2,000 оборота, когато обикновено турбото се включва, вече нищо не се случва. Първоначално се чуваше някъв дразнещ звук като свистене, но след като изгасих колата и запалих отново, изчезна.
След диагностика днес в Дару кар ми казаха, че турбото е умряло. Естествено на мене просто не ми се вярва, че мойто БМВ (купено чисто ново) вече на 57,000 км., което е обслужвано в официали сервизи само и е карано абсолютно нормално, ще ме предаде.
Въпросите ми са имал ли е някой подобен проблем и какво решение е приложено. Четох в една тема, че в Дару обявят цена около 3,000лв ( което и аз днес чух), а във Вари 2000 го дават за около 2000лв.
Вчера имах кофти случка с моята Х3 2.0д като след нормално изпреварване на магистралата, турбото умря. Нищо не се е чуло или да ми е направо нещо впечатление, просто след това усетих, че колата не върви... След 2,000 оборота, когато обикновено турбото се включва, вече нищо не се случва. Първоначално се чуваше някъв дразнещ звук като свистене, но след като изгасих колата и запалих отново, изчезна.
След диагностика днес в Дару кар ми казаха, че турбото е умряло. Естествено на мене просто не ми се вярва, че мойто БМВ (купено чисто ново) вече на 57,000 км., което е обслужвано в официали сервизи само и е карано абсолютно нормално, ще ме предаде.
Въпросите ми са имал ли е някой подобен проблем и какво решение е приложено. Четох в една тема, че в Дару обявят цена около 3,000лв ( което и аз днес чух), а във Вари 2000 го дават за около 2000лв.
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Няма ли вариант за рециклиране и баланс на сегашната турбина, а не за цялостна смяна?
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Колега според мен още не се връзвай на историята за турбо, самата турбина трябва да има датчик т.е е едно реленце подробности не мога да ти кажа къде е и как изглежда сменяха ми го в сервиз и не бях там. След като ми го смениха турбото почна отново да се включва, вярно от Х3 до Е46 си има разлика но все пак....
. Но ми казаха че въпросното реленце е “следяло“ някакви стойности въздух гориво за турбото и то е определяло кога да се включва турбината. Дано да съм бил полезен

- Toneloker
- ентусиаст
-
- Мнения: 940
- Регистриран на: 5.06.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.5xd 2010 M packet
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Това ни се беше случило навремето с passat-а. Оказа се, че някакъв дачик на турбото се беше развалил от, което не е работило правилно(не съм 100% сигурен, но по спомен от това идваше проблема). Но колата беше на 190-200к км, а твойта е едва на 60к км. 


- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Mamouk написа: ..След диагностика днес в Дару кар ми казаха, че турбото е умряло..
Ти присъства ли на тази диагностика..и въобще гледаха ли мотора или само на компютъра?
Някой гледа ли за протекло масло около турбото, или за изваден/сцепен маркуч на кулера?
- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
joropc написа:Mamouk написа: ..След диагностика днес в Дару кар ми казаха, че турбото е умряло..
Ти присъства ли на тази диагностика..и въобще гледаха ли мотора или само на компютъра?
Някой гледа ли за протекло масло около турбото, или за изваден/сцепен маркуч на кулера?
Хубави въпроси, но не съм присъствал на диагностиката и не мога да отговоря

И аз не искам да повярвам, че чисто ново БМВ на току що направени 57к, поддържано, гаражно и с много полагани грижи за него, ще се строши на тия км...
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Това не минава ли по гаранция? Ако от тук се запънат, пиши на BMW... в много случаи са съгласни да поемат поне някаква част от ремонта... при положение, че е поддържана изрядно и т.н. Колата на колко смени на маслото е?
- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Колата е на две смени на масло и филтри. Има шансове нещата да минат добре, но като има резултат, ще пиша повече 

Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Значи са сменяни на около 20к... интересно... по принцип дилърите имат навика да сменят чак като поиска компа, а в доста случаи това е след 30к... навън явно няма проблеми, ама в BG... ае не може да ти откажат гаранционна замяна... тука нашите може да се направят на интересни, ама като сръчкаш (официално) BMW и няма къде да бягат. 
Успех

Успех

- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Резултатът е ново турбо за 2752лв. с монтаж- всичко от Дару Кар с 10% отстъпка.
Само да вметна, че като оставих колата, веднага ми се обяви счупено турбо и готовност за смяна в Дару за 3000лв.
След което нашият дилър в Плевен, откъдето също имаме коли, каза, че съществува програма Goodwill, която може да покрие ново турбо, монтаж или и двете. (ако колата е до няколко години, определени км, обслужвана е в официални сервизи и т.н.)
Първоначално от Дару отказаха да подготвят документация и да пратят запитване за "Добра воля", защото колата не е купена от Дару, а от Камор и е обслужвана в Камор.
След още малко се съгласиха да пратят запитване за "Добра воля", но отговорът от БМВ бил отрицателен.
Това е в общи линии.
Страшно разочарован съм, че кола, БМВ, която поддържам скъпо и прескъпо, гаражна, ще се счупи за 3000лв на 50 000км. Тъпо.
Сега като имам малко време ще си пиша лично до БМВ, да си се оплача.
П.С. Моллов, смените на масло бяха:
1. На около 27, 000
2. На 52,000
Наистина дилърите не искат да сменят по-рано маслото, а когато покаже по компютър.
Само да вметна, че като оставих колата, веднага ми се обяви счупено турбо и готовност за смяна в Дару за 3000лв.
След което нашият дилър в Плевен, откъдето също имаме коли, каза, че съществува програма Goodwill, която може да покрие ново турбо, монтаж или и двете. (ако колата е до няколко години, определени км, обслужвана е в официални сервизи и т.н.)
Първоначално от Дару отказаха да подготвят документация и да пратят запитване за "Добра воля", защото колата не е купена от Дару, а от Камор и е обслужвана в Камор.
След още малко се съгласиха да пратят запитване за "Добра воля", но отговорът от БМВ бил отрицателен.
Това е в общи линии.
Страшно разочарован съм, че кола, БМВ, която поддържам скъпо и прескъпо, гаражна, ще се счупи за 3000лв на 50 000км. Тъпо.
Сега като имам малко време ще си пиша лично до БМВ, да си се оплача.
П.С. Моллов, смените на масло бяха:
1. На около 27, 000
2. На 52,000
Наистина дилърите не искат да сменят по-рано маслото, а когато покаже по компютър.
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Не си първият с "хвърлила" турбина на 60к.... няма и да си последният... чел съм по западните форуми за още по-кофти ситуации... а Goodwill-а по принцип не рядко го уважават, та няма да се учудя, ако от Дарукар са осрали нещата...
А колата преди колко време й е изтекла гаранцията)?
А колата преди колко време й е изтекла гаранцията)?
- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Mollov написа:Не си първият с "хвърлила" турбина на 60к.... няма и да си последният... чел съм по западните форуми за още по-кофти ситуации... а Goodwill-а по принцип не рядко го уважават, та няма да се учудя, ако от Дарукар са осрали нещата...
А колата преди колко време й е изтекла гаранцията)?
Гаранцията изтече в края на 2009г.
Искрено се надявам от Дару да не са прецакали нещатата... От Камор не съм доволен като обслужване, защото при всяко вкарване на колата за нещо, винаги до сега я вкарвам да оправят още нещо след това, което те са прецакали. Включително след последната от последната смяна на масло, често ми се включва лампата за доливане на масло, което най-вероятно е скапан датчик, защото маслото си е в перфектни норми при всяка проверка до сега. Може и от преди това да се е скапало, но реално когато светна за 1-ви път, съвсем скоро след това заведох колата за смяна на маслото. От Дару любезно предложиха да ми го сменят за около 300лв.


От Дару за сега съм по-скоро ОК, въпреки че още като ми беше нова колата ме таксуваха за дефектна фасунка, крушка и т.н. за заден фар за мъгла, а не го смениха по гаранция, както направиха в Камор след това.
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Mamouk написа:Резултатът е ново турбо за 2752лв. с монтаж- всичко от Дару Кар с 10% отстъпка.
На мен това ако ми се случи, 100% ще ме изгубят като клиент. Обаче има вариант от Дару да не са си дали зор. Оплакването към БМВ е трябвало да го направиш преди да платиш.
I love the sound of V8 in the morning...
- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
На мене колата ми трябва и не мога да се занимавам да пиша и чакам. След помощ от ВиА Интеркар, за което много им благодаря, от Дару подготвиха документация и пуснаха запитване (поне така казват). И ако не го бяха направили или се окаже, че не са го направили (не вярвам), губят не 1, ами няколко клиента...
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Проблем с турбо- губи мощност.
Добре де, ама кола на 60 хиляди км, поддържана правилно, в оторизиран сервиз, да хвърли турбо? Ми тя тъкмо се е разработила. Според мен БМВ трябва да поемат отговорност за продукта си. Ако беше на 160 хиляди е друго.
I love the sound of V8 in the morning...
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани