Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Колеги голяма мъка не мога да разбера от де идва проблема, та започвам да върша безсмислени тестове. Странното е че вече от няколко хора разбирам, че моето БМВ вървяло доста повече от нормалното
(като тръгне де
). Та се чудя дали не са правени някакви магарии в Италия. Иначе и софтуера на мотора съм сменял, бе пробвал съм какво ли не. Днес даже имаше в сервиза същия автоматик като моя, та покарахме го и действително се изстрелва и в ниски и във високи обороти, но няма същия "ряз" като моето и майстора така каза, че най-вероятно е магарено нещо в Италия.
Бе не знам но искам просто да се изстрелва и в ниските обороти.
Ще пиша какво е станало след теста на другата турбина, до тогава приемам с голямо удоволствие, всякакви логични предположения колеги!
Благодаря умната и поздрави на всички!



Бе не знам но искам просто да се изстрелва и в ниските обороти.
Ще пиша какво е станало след теста на другата турбина, до тогава приемам с голямо удоволствие, всякакви логични предположения колеги!
Благодаря умната и поздрави на всички!

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
lyu_records написа:Колеги голяма мъка не мога да разбера от де идва проблема, та започвам да върша безсмислени тестове. Странното е че вече от няколко хора разбирам, че моето БМВ вървяло доста повече от нормалното(като тръгне де
). Та се чудя дали не са правени някакви магарии в Италия. Иначе и софтуера на мотора съм сменял, бе пробвал съм какво ли не. Днес даже имаше в сервиза същия автоматик като моя, та покарахме го и действително се изстрелва и в ниски и във високи обороти, но няма същия "ряз" като моето и майстора така каза, че най-вероятно е магарено нещо в Италия.
![]()
Бе не знам но искам просто да се изстрелва и в ниските обороти.
Ще пиша какво е станало след теста на другата турбина, до тогава приемам с голямо удоволствие, всякакви логични предположения колеги!
Благодаря умната и поздрави на всички!
Колега наскоро едно приятелче с голф 4-ка имаше сходен проблем с твоя в ниските обороти колата беше мъртвец в следващия момент турбината отиваше над 2 бара и нещо (той си е извел уредче за следене на налягането) съответо колата минаваше в авариен режим и разтоварваше турбината и забиваше муцуна ... така при него се оказа забила геометрия лопатките направо нямаха мърдане ...видях, че си писал че твоята работи коректно ,тъп въпрос ама сигурен ли си че това което ти казват е 100% истина? Успех

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Едва ли..., че освен всичко са му казали, че турбината му надува над 3 бара
Аз се чудя дали да не му я купя тази турбина...дето прави надув от 3+ бара
(без да плюе маркучите и да цепи кулера!!)
Хубаво е да отчитате и понятието атмосверно налягане, когато гледате надува на турбината...щото иначе верно човек може да се шашне много

Аз се чудя дали да не му я купя тази турбина...дето прави надув от 3+ бара



Хубаво е да отчитате и понятието атмосверно налягане, когато гледате надува на турбината...щото иначе верно човек може да се шашне много

- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Ванка качва над 2,5 и кусур, така излиза на живите данни, това не е нормално. Пича дето прави диагностика каза че трябва да работи -0,5 поне от това което излиза.
Иначе геометрията я гледахме движи се безпроблемно и вакумчето което я управлява си е наред и клапана и той. Вече се чудя да не би да има проблем с разтоварващия клапан, на турбото, някой с него брал ли е ядове?
Мали че то друго не остана всичко сме разръчкали УЖАС УЖАС!

Иначе геометрията я гледахме движи се безпроблемно и вакумчето което я управлява си е наред и клапана и той. Вече се чудя да не би да има проблем с разтоварващия клапан, на турбото, някой с него брал ли е ядове?
Мали че то друго не остана всичко сме разръчкали УЖАС УЖАС!

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Dimitroff написа:Хубаво е да отчитате и понятието атмосверно налягане, когато гледате надува на турбината...щото иначе верно човек може да се шашне много
lyu_records налягането ако ти показва 2.5, това е сбор с атмосферното налягане(~1), но и 1.5 пак е много надув, нещо сякаш е пипана тая кола.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Любо...вчера по телефона ми каза над 3 бара...
Retrofit - от вчера му обяснявам едно и също, обаче той отказва да чуе...

Retrofit - от вчера му обяснявам едно и също, обаче той отказва да чуе...
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Ванка то това ясно друже, но пича ми каза че е АДСКИ МНОГО!, ясно разбрах че не го е сметнал, както винаги пак не съм разбрал правилно. Но пича каза че е адски много и според него тази кола е пипана, за да върви повече, не му е първата, която базика. Интересното е че само в движение с по голяма скорост, като я настъпя си тръгва лесно и излита, но при старт от спряло положение е голяма мъка и винаги зацепва от 2500 към 3000 оборота. Друго странно е че си чувам как турбината започва да свири към 1200 оборота, (без катализатори съм), но ефект във вървенето няма, спъната си е и чак като дигне 2500 оборота трябва да започна лекичко да натискам и връщам педала на газта за да тръгне. Човече вчера на диагностиката бяхме изключили блокажите и със 70 километра в час като я настъпя започва да суче задницата. Не знам какво е барано по колата ще разбера утре, но е шашардисвана яката, този пич при който съм я оставил прави само БМВ-та и каза че за 320d върви безумно много и е сигурен на 100% че нещо е магарено но какво е не знам ще разберем утре.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Със или без атмосферното налягане факт, е че си е налягане в турбо пътищата....
Според мен проблема се дължи на калпаво направен чип... или не добре работещ вакумен клапан за управление на турбината. В същият може да е запушено от мръсотия филтърчето от където се "разтоварва" вакума, а от там и турбината
Според мен проблема се дължи на калпаво направен чип... или не добре работещ вакумен клапан за управление на турбината. В същият може да е запушено от мръсотия филтърчето от където се "разтоварва" вакума, а от там и турбината
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
LUCIFER'S написа:Със или без атмосферното налягане факт, е че си е налягане в турбо пътищата....
Според мен проблема се дължи на калпаво направен чип... или не добре работещ вакумен клапан за управление на турбината. В същият може да е запушено от мръсотия филтърчето от където се "разтоварва" вакума, а от там и турбината
Колега то това филтърче беше на самото клапанче, ако не се лъжа, а аз съм пробвал друг клапан, работещ.

Някой може ли да ми каже къде е разтоварващия клапан на самата турбина

Иначе ето ценичка на турбина някаква от Германия
399 евра + 25 евра доставката. Инак казано малко под 848лв., барабар с доставката.
http://cgi.ebay.de/Turbo-BMW-3-X3-E46-E ... eile_Zubehör&hash=item3f086a4300
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Нямаш байпас-разтоварващ клапан. При нас е с променлива геометрия, лопатки които посредством актуатора, променят ъгъла си спрямо изходящите газове, оттам и по-голяма/по-малка площ оказваща съпротивление на газовете- повече/по-малко обороти на турбината.
Според мен си провери за калпав чип, или това което се оказа на един познат на джипката- нерегулирана осчица на актуатора и геометрията, от там и при него занижено налягане на турбината, а при теб високо. Ако някой преди теб е сменял турбо и тази осчица не е регулирана или разбутана (заводско трябва да си е регулирана), турбината надува или разтоварва не когато трябва и не колкото трябва. Просто от тази осчица зависи хода на геометрията и положението на лопатките....
eто за кое говоря:

Според мен си провери за калпав чип, или това което се оказа на един познат на джипката- нерегулирана осчица на актуатора и геометрията, от там и при него занижено налягане на турбината, а при теб високо. Ако някой преди теб е сменял турбо и тази осчица не е регулирана или разбутана (заводско трябва да си е регулирана), турбината надува или разтоварва не когато трябва и не колкото трябва. Просто от тази осчица зависи хода на геометрията и положението на лопатките....
eто за кое говоря:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
супер си колега
благодаря, днес след малко ще я сваляме и ще видим какво е положението.

- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Колкото и да се надявах, че ще мина тънко, не стана така. Турбината ми е заминала, при това сигурно на 100%. Купена е 2008г. и рециклирана не качествено 2009г., при това най-вероятно е заминала зареди катализаторите, защото бяха тотално запушени. Сложихме друга турбина за тест, та с нея колата направо хвърчи. Темата може да се заключи, буквално всичко свърши! 

- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
v_V_v написа:Какво и е на твоята?
Ми колега 2008г. е турбото а е рециклирано 2009г. и не знам дали ще може да се рециклира пак.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани