Бубини за 525i (192к.с.)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 8.09.2005
Местоположение: София

Бубини за 525i (192к.с.)

Мнение от pamperso » 12 Фев 2006, 3:04

Здравейте и благодаря за помощта предварително! По лична (не професионална) преценка не работят 2 от бобините ми.
В дарукар ми казаха " - Здравей Х лв. преебана ти е главата, Х лв., или поне гарнитурата, Х лв..." само дето са гъзове и не им вЕрвам... Аааааа, забравих да кажа, че дори нямаха желание да я закачат за диагностика, просто им требвали левчета... Верно, че съм балък, ама поне на челото ми не пише "ОСВИДЕТЕЛСТВАН" или поне "Рецидивист"... :-))) дотук с лиричните отклонения.
Проблема на колата е, че, ако я "поизпилим", прекъсва, при бързо подаване на газ, докато мине 3-3,5 оборота... Даже полудех, като ме мина с малко некаква си тунингована калибра на 1 светофар... ужас...
Та пробвах ги бобините, две не бачкат и искам първо тях да сменя, преди да (НЕ!) ида в дарукар и да си ремонтирам мотора... :-)))
Някой има ли идея, откъде мога да си купя читави такива (все пак обичам си колата) и като колко парички чинят...
"...едните философи смятат, че животът в основата си е прост, но се подчинява на сложни закони, другите, твърдят, че в основата си животът е сложен и се подчинява на прости закони, от трета страна идвам аз и твърдя, че животът в основата си е смахнат и пиенето никога не стига..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 8.09.2005
Местоположение: София

Мнение от pamperso » 12 Фев 2006, 3:09

Уф... забравих да кажа, че едва ли е гарнитурата, щото повечето време я карам на прекъсвач (тъпо, нали... затова ми падна диф-а) и няма никакви грижи, ако си държа оборотчета, ама докато мине от 1500 до 2,5-3... е като редосеялка (машина за чалгийка... нек'ви неравноделни ритми твори)
"...едните философи смятат, че животът в основата си е прост, но се подчинява на сложни закони, другите, твърдят, че в основата си животът е сложен и се подчинява на прости закони, от трета страна идвам аз и твърдя, че животът в основата си е смахнат и пиенето никога не стига..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 12 Фев 2006, 8:07

как точно пробва бобинките ? те ако изобщо не бачкат просто никога няма да ти работят съответните цилиндри,а не само до 3к .. инак по моргите ги има за по 30тина лв ,но не е ясно на какви километри и състояние са ,нови са 120+ лв за безмаркови.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 12 Фев 2006, 8:30

Човече, не се занимавай с глупости, а иди в някой сервиз, където разбират поне малко повече от теб :). От това, което си написал не можах да се убедя, че не ти работят 2(две :roll: ) бобини. Преди една година аз имах проблем с едната само и на празен ход ДВГто тресеше като лудо. Представям си какво ще е при две неработещи. Но все пак, ако имаш желание да се справиш сам можеш да провериш по най-бабешкия начин. Свали капака на ДВГ, с отверка подготви скобите на кабелите на бобините и на запален ДВГ започни да ги изваждаш за малко (1-2 сек.). Ако при някоя от тях получиш промяна в работата на ДВГ значи тя си е супер. Но ако извадиш куплунга и моторът продължи да си работи по същия начин значи имаме участник познал верния резултат. Ако се окаже ще всичко ти е наред, погледни свещите. Даже направо ги смени, защото външно може да са читави, но да са заминали вече. Ако и там всичко е наред, сипи си "дезолит". Струва 14 лв. при Вальо на Оборище. (мисля че в Дару е пак толкова). Смени си и филтъра след резервоара и чак тогава ходи на сервиз. Ако си мислиш, че те карам да даваш излишни пари, замисли се, че същите неща ще те накара да направиш и в сервиза :). Само че за този съвет ще ти вземат и пари ;).
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 8.09.2005
Местоположение: София

Мнение от pamperso » 12 Фев 2006, 10:19

Благодарско, за помощта! Бях малко пил, като помолих за помощ, затова не съм обяснил добре:-)) "Дезолит" не съм пробвал, но и 14 лв. не са парички, за които бих страдал, а пробата си заслужава.
Свещите са сменени, "бабешкия" начин за проверка на бобините го направих и действително има проблем в 2(две) бобини, не са тотално аут... ама играят на "тука има, тука нема".
"...едните философи смятат, че животът в основата си е прост, но се подчинява на сложни закони, другите, твърдят, че в основата си животът е сложен и се подчинява на прости закони, от трета страна идвам аз и твърдя, че животът в основата си е смахнат и пиенето никога не стига..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 12 Фев 2006, 12:12

зна4и аз имам бобини както каза колегата 30 кинта едната ....
а само да кажа 4е един приятел и тои има6е такъв проблем то4но с бобините неможе6е да се изфорсира добре прекъсва6е леко .. 6тото те ту работят ту прекуснат и пак се оказаха 2 бобини та като ги сменихме се оправи си4ко ..... така4е наистина може да е от тях това прекъсване ....
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Фев 2006, 0:15

Аз например от известно време чувствам едно леко прекъсване/придръпване, когато ускорявам от около 1500 мин-1 до към 2500 мин-1 и то само когато колата ми е загряла напълно и по-осезателно ,когато й дам газ в по-остър завой :shock:
Както казва pamperso,че и той има придръпване,но при него симптомите са други :roll:
Свещите са страхотни,бубините не вярвам да са ,защото мотора си работи супер,тегли също много добре,нямам проблеми с разход на гориво ... Имал ли е някой подобен проблем :?:

Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Фев 2006, 8:49

Penchev написа:Аз например от известно време чувствам едно леко прекъсване/придръпване, когато ускорявам от около 1500 мин-1 до към 2500 мин-1 и то само когато колата ми е загряла напълно и по-осезателно ,когато й дам газ в по-остър завой :shock:
Както казва pamperso,че и той има придръпване,но при него симптомите са други :roll:
Свещите са страхотни,бубините не вярвам да са ,защото мотора си работи супер,тегли също много добре,нямам проблеми с разход на гориво ... Имал ли е някой подобен проблем :?:

Георги Пенчев


Помпата как ти е :?: При мен на старото горе долу при същите симптоми даде фира.След смяна всичко беше О.К.Това важи и за pamperso.С времето на помпата и пада налягането от 6 бара а съответно бензиновия клапан не може да поддържа постоянно налягане от 3 бара в шината на дюзите и това се получава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 13 Фев 2006, 11:49

въпреки си4ко аз мисля 4е може да са бобините... виж ако има6 приятел си ги разменете и виж кво 6е стане.... или наи добре на диагнстика и там ако са те направо 6ти кажат кои то4но не работят.... те маи можеха да се замерват или се буркам .... 4е неси спомнят то4но как тоя моя пи4 ми каза 4е е разбрал 4е са те и кои то4но...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 13 Фев 2006, 12:48

Penchev написа:...

Ако кажеш и че припуква в момента на тръгване ще ти кажа какво да направиш. Звъниш ми, сядаме и почваме да го мислим. :twisted:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 13 Фев 2006, 17:33

Penchev написа:Аз например от известно време чувствам едно леко прекъсване/придръпване, когато ускорявам от около 1500 мин-1 до към 2500 мин-1 и то само когато колата ми е загряла напълно и по-осезателно ,когато й дам газ в по-остър завой
Както казва pamperso,че и той има придръпване,но при него симптомите са други
Свещите са страхотни,бубините не вярвам да са ,защото мотора си работи супер,тегли също много добре,нямам проблеми с разход на гориво ... Имал ли е някой подобен проблем

Penchev,имам го абсолютно същия проблем :idea: Скоро бях пускал тема в Е36,но смених въздушния филтър,сипах му 100октана и изчезна.Но тези дни се появи отново при 95 и то от различни бензиностанции.Получава се същото нещо при рязко подаване на газ в ниския сектор от обороти до към 2000 и нещо.Отделно на празен ход при изфорсиране, като падат оборотите ,припуква в ауспуха.На мен това ми говори богата смес,т.е. не му стига въздух.Интересно е обаче,че при включване на по-ниска предавка в движение,с отнемане на газ,припукването го няма :roll: Както и да е,утре ще я карам на доктор да и видят къде са болежките.Ако измислите нещо до тогава,пишете ;)
One passion,one car,one life...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Фев 2006, 18:07

Значи преди известно време,като сменях горивния филтър,с майстора ни нправи впечатление,че от тръбопровода за обартното гориво към резервоара излезна страхотно налягане и изпръска много яко майстора :shock: :shock: Това явно ще е - с бубините хич не ми се вярва,тъй като го прави,само когато е напълно загрял мотора и когато е натоварен да дръпне напред цялата маса на автомобила :idea:
Като потеглям от място от под 1000 мин-1 и в следващия момент й подам яко газ,тогава припуква колата :idea:

Възможно ли е да имам проблем с регулатора на налягането за да има такова налягане във въпросния тръбопровод :?: :?:

Impasse аз я карам със 100 октанов бензин и с него прави магариите - на празен ход ,каквото и да правя мотора работи супер ...

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 13 Фев 2006, 19:19

Impasse аз я карам със 100 октанов бензин и с него прави магариите - на празен ход ,каквото и да правя мотора работи супер ...

А на празен ход,при рязко подаване на газ как е при теб?Понеже симптомите са ми 1:1 като твоите :roll: Прави го когато колата е топла :idea: На студено няма проблем.При 100те октана поизчезна,намаля осезателно,но не се изгуби напълно.Мислех че е от горивото,но сложих от различни бензиностанции и проблемът остана.Дали е възможно да е от грешка в компа или пък да закъснява инфото от датчика за дросела? :roll:
One passion,one car,one life...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Фев 2006, 19:35

Impasse написа:
Impasse аз я карам със 100 октанов бензин и с него прави магариите - на празен ход ,каквото и да правя мотора работи супер ...

А на празен ход,при рязко подаване на газ как е при теб?Понеже симптомите са ми 1:1 като твоите :roll: Прави го когато колата е топла :idea: На студено няма проблем.При 100те октана поизчезна,намаля осезателно,но не се изгуби напълно.Мислех че е от горивото,но сложих от различни бензиностанции и проблемът остана.Дали е възможно да е от грешка в компа или пък да закъснява инфото от датчика за дросела? :roll:


На празен ход работи като нов двигателя :!: Прави го само на скорост :idea: :roll: :roll: Едва ли е от такива датчици ...
Ако се замери налягането в шината на дюзите,дали ще си покаже,като е ниско налягането от помпата :?: Някой правил ли го е :?:

Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 8.09.2005
Местоположение: София

Мнение от pamperso » 13 Фев 2006, 19:45

Пичове, явно е нещо подобно и в моя случай (нямах време тия дни (щото строителствам) да я закарам и да я погледнат), но при студен мотор бачка... перфекция! Даже ремус-а мърка, като стадо гладни (разгонени) лъвове, но след като загрее, при потегляне и при рязко подаване на газ, не може да ме израдва... а почва да пука като редосеялка (това е лаф... не знам как точно го прави редосеялката, ама така са ми казвали), проблема изчезва, ако потеглям при 3500 оборота, развъртяни на място... мммм звучи готино, не припуква, а ако някой наоколо се притеснява, че съм малко нестабилен... ами... това си е негов проблем:-))) (това в кръга на шегата, обичам си колицата, ще я закарам в сервиза (тоя, дето е близо до Хладилника), веднага щом имам малко свободно време)
"...едните философи смятат, че животът в основата си е прост, но се подчинява на сложни закони, другите, твърдят, че в основата си животът е сложен и се подчинява на прости закони, от трета страна идвам аз и твърдя, че животът в основата си е смахнат и пиенето никога не стига..."

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook