Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.04.2011
Пол: Мъж

Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Милев » 11 Апр 2011, 17:10

Здравейте,
Отскоро имам BMW е46 2002 320D 150HP
История: Купих го с развалено турбо. Смених го. Но са го карали без масло и коляновия вал блокира. Ремонтирано е всичко. Сменени са всички гарнитури и основни лагери. Сменен е и филтъра за картерните газове. Не съм сменил 2-та катализатора, бяха пълни с масло, но я покарах малко и се поизчистиха. Направена й е диагностика и всичко е наред.

Проблем: Сравних я с друга 320D само че 136 конски сили, моята работи по шумно, повече трака. Когато отворя капачката за маслото усеща се че има високо налягане (маслото пръска като вулкан). Мнението на другите е че колата си е ок. Да ама механика, който я поправи (за което му благодаря) не мисли така. Има съмнения дали не са сегментите. Вие какво мислите? Благодаря предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: павликени
Пол: Мъж
Кара: е46 330д

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от bat_pesho » 12 Апр 2011, 0:16

моя проблем беше че дигаше маслото по рабоша и ми казаха че е сигменти но смених филтара на картерните газове иколата се оправи :)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Zagy » 12 Апр 2011, 9:16

Ако наистина духа яко от капачката или от щеката може да са сегменти.
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Dimitroff » 13 Апр 2011, 9:24

При работещ дизелов мотор на Е46 е нормално да духа лекичко от капачката - хвърля много ситни пръски.
Въпроса е колко духа при теб !? - това, което за мен е лекичко - за теб може да е много...и обратното!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.04.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Милев » 13 Апр 2011, 22:19

Благодаря за отговорите, изглежда ще трябва да го сравня с друга кола. По високо ли е налягането при бензините или е по ниско?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Dimitroff » 15 Апр 2011, 15:22

Няма какво да го сравняваш - 136 коня работи значително по-шумно мотора от 150к.с....търси защо и къде е проблема в твоя...

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.04.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Милев » 29 Апр 2011, 13:02

Ъпдейт: Тъй като са го карали без масло...то затова са всички тези проблеми. Катализаторите (да...аз имам 2) бяха запушени. Уж се поотпушиха, но искам неискам трябваше да купя чисто нови. Не е и от това. Мотора си работи шумно както преди. Има и други симптоми. Като му подам пълна газ някакси забавено действа, докато ако е на половината по бързичко набира. Не съм карал до сега БМВ, имам пасат 99-та 110 коня дизел. Струва ми се по бързо да набира. Масления филтър съм сменил. Горивния не съм. Вие как мислите? Възможно ли е да е от горивния?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Dimitroff » 30 Апр 2011, 7:35

Възможно е, но е по-вероятно дебитомера да се ебава, щом колата реагира със закъснение на педала на газта.

Няма да е лошо да се направи 1 диагностика, да се погледнат живите данни.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.04.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Милев » 30 Апр 2011, 9:47

Ето какво мисля аз да му сторя:
1. Подмяна на филтъра за картерни газове, защото аз не съм го смянал, човека от когото го купих каза, че го е, даже ми даде кутииката със стария. Вярвам му имайки предвид, че продаваше ферари и поршета и разни такива скъпи коли...кореняк англичанин...не мисля че ме е лъгал.
2. Премахване на тези пластмасовите елементи на Swirl flaps.
3. Гледахме го на диагностика, но всичко е наред, живи данни на дебитомера не сме, но и това мисля да направиме.

Как мислите, шумния двигател от ... как се казва на БГ не знам...вибрационна ролка или нещо подобно, да...точно тая най скъпата. Мисля че беше на коляновия вал, може ли тя да е причина за шумната работа.
Ще взема да направя едно видео аз да чуете дали е добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.04.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Милев » 30 Апр 2011, 17:08

Ето го и клипчето, така ли трябва да звучи 150конски сили мотор? Имайте предвид че току съм я запалил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 320Д 2002
Мечтае да кара: 330 d

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от zoti » 02 Май 2011, 22:48

Добре си мърка,не знам какво очакваш,но според мен си е добре. :D.А за маслото от капачката-и при мен пръска лекичко,но все пак сме с верига и мисля ,че е нормално,едва ли има е46 на по-малко от 200хил и не може да няма поизносване на сегменти,а щом е карана и без масло......Ако духа от щеката,тогава е по-лошо.Масло хапва ли?Пуши ли??Не даде газ на клипчето,ама все пак виж демпферната шайба и ролките и обтегачите,тампони на двигател....ако демпфера си отива се чува едно изтракване при гасене.Кажи как се държи при гасенето.А swirl flaps не са пластмасови(моите поне не бяха :D ),какво са ти махали?
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.04.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Милев » 03 Май 2011, 18:03

Въпроса е че е на 150 000 мили, не духа от щеката проверих, но от капачката на маслото си духа здраво. По шумна е, аз живея във Великобритания и тук нафтата не е боклук, затова мисля че не е нормално така да трака, vibration damper-а не е, проверено е, според механика не са сегменти. Swirl flaps не са ми махани, и са пластмасови, вече съм дал заявка да ми ги махнат. Разтревожен съм защото дадох страшно много пари за поправка на кола на 10 години и като чели нещо пак не е в ред.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от nik4o_83 » 04 Май 2011, 11:42

Мърка си идеално колега - приятно и меко. Ако имаш съмнения за сегменти - трябва да ти пуши и да гори масло. Тоест ако отдавна не си проверявал нивото на маслото и ако има сегменти за смяна...може пак да е без масло.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.04.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Милев » 06 Май 2011, 8:42

До тук добре, ще се съглася с вас, но как мислите защо някакси няма...сила. Като й подам до край газ като чели не може да смогне, на половина е добре. На около 2000 оборота се чуди какво да прави, бавно набира иначе нагоре като качи е стрела. Мислите ли че може да е замърсен дебитомера?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем: Bmw 320D е46 150HP - високо налягане на маслото

Мнение от Zagy » 06 Май 2011, 11:33

Има тема точно за проблеми при тези обороти - погледни я. Много вероятно е да е от дебиломера - може първо да пробваш да го почистиш. Ако не помогне - взимай нов.
Si non confectus, non reficiat.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook