Въпрос за турбо
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
TOM написа:Не, кое те кара да мисли6 такаSlipKnoT написа:TOM написа:За да стане добре, здраво, добро на вид, да е гарантирана здравината на мотора и т.н. ще ти трябват приблизително 2500-3000 лв без труда на тоя дето 6те го прави. Като мо6тност може да очаква6 около 270-290 к.с. без да страда ресурса на мотора.
Ако колата е с вАнус парите няма ли да са повечко?
това, че ваноса трябва да се управлява от неква електроника. какво предлагаш, ако ефтината електроника не го поддържа - да се демонтира /за да не се купува скупа електроника/, или да се изкара ключе на таблото и с него да се управлява


ОФИЦИАЛЕН, извинявай, предварително, ако говоря глупости... ама при М50, ванус-а, не е ли само за ниските обороти (затова и конете са като при без ванос), а той (най-вероятно) няма да сложи комбинираните турбини (на старите Порше-та, дето Мерцедес ги слагат на новите дизели) и тогава ще има електроника, управляваща само турбото, дето ванус-а вече е непричом...
"...едните философи смятат, че животът в основата си е прост, но се подчинява на сложни закони, другите, твърдят, че в основата си животът е сложен и се подчинява на прости закони, от трета страна идвам аз и твърдя, че животът в основата си е смахнат и пиенето никога не стига..."
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Niikoo_1 написа:На 928-цата ли викаш прасе
Да


Power is Nothing Without Insanity
масата на празна е34 525 е 1485 или 1495Selqatin написа:Maса празен 1575 кг+допълнителното убурудване+гориво+шофйор=1700++кг

Selqatin написа: За старта кво да ти говора,и ти си карал 100% мощна Е34 тва не можеш да напраиш старт от по високи обороти ако не си с чисто нови гуми,па с турбо вече![]()
Да наистина съм карал и правил стартове с точно такава магазинска




Selqatin написа: Е на Бавареца 5-цата беше по лека 2,7 турбо със много хубави гуми прай 15' ....
Бе6е 2,5



да не си дистрибутор на метан че навсякъде го пробутвашSelqatin написа: Ясно ми е че не всичко е божурище,та за тва по добре момчето си сложи една метанова уредба

тези километри ли са твоя критерий за осн. ремонтSelqatin написа:Това че тая кола сигурно е на 300хиляди++ километри и вместо да си напрай ремонт на двигателя

Ами той може да е правил, все пак не е имал достатъчно пари да си купи пунтоSelqatin написа: хубаво се прават като хората-двигатела навънка основен ремонт и слагане на турбо,а не да сложи турбо и за 10хил. КМ компресията му падне съвсем

Да ти кажа, разбрах защo ти трият мненията




Нямам нищо против теб, но без да си наясно критикуваш и даваш вид че много ги разбираш БМВ-тата а и не само тях

е21 345 0-402м 12.18


масата на празна е34 525 е 1485 или 1495Selqatin написа:Maса празен 1575 кг+допълнителното убурудване+гориво+шофйор=1700++кг

Selqatin написа: За старта кво да ти говора,и ти си карал 100% мощна Е34 тва не можеш да напраиш старт от по високи обороти ако не си с чисто нови гуми,па с турбо вече![]()
Да наистина съм карал и правил стартове с точно такава магазинска




Selqatin написа: Е на Бавареца 5-цата беше по лека 2,7 турбо със много хубави гуми прай 15' ....
Бе6е 2,5



да не си дистрибутор на метан че навсякъде го пробутвашSelqatin написа: Ясно ми е че не всичко е божурище,та за тва по добре момчето си сложи една метанова уредба

тези километри ли са твоя критерий за осн. ремонтSelqatin написа:Това че тая кола сигурно е на 300хиляди++ километри и вместо да си напрай ремонт на двигателя

Ами той може да е правил, все пак не е имал достатъчно пари да си купи пунтоSelqatin написа: хубаво се прават като хората-двигатела навънка основен ремонт и слагане на турбо,а не да сложи турбо и за 10хил. КМ компресията му падне съвсем

Да ти кажа, разбрах защo ти трият мненията




Нямам нищо против теб, но без да си наясно критикуваш и даваш вид че много ги разбираш БМВ-тата а и не само тях

е21 345 0-402м 12.18


Не мога да се съглася че е селска работа да се турбинират атмосферки, Активеаутоверке и другу уважавани фирми надуват двигателите и без да ги отварят, със заводската ст. на сгъстяванеSelqatin написа:...,ма се дразна че тука в БГ се прават селски работи като турбиниране на атмосферки без даже да отварят двигатела,па камо ли един основен ремонт![]()




е21 345 0-402м 12.18


- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Niikoo_1 написа:М/у другото новото А4 2.0Т, Голф5 ГТИ и другите автомобили на ВАГ, които използват този 2.0литров мотор с директно впръскване и турбо са 200коня и имат степен на сгъстяване 10:1. Не знам на какво е налягането (трябва да е малко), но щом от ВАГ го правят значи има логика.
На 928-цата ли викаш прасе
точно щото е със директно впръскване
на горивото;)
TOM написа:Не мога да се съглася че е селска работа да се турбинират атмосферки, Активеаутоверке и другу уважавани фирми надуват двигателите и без да ги отварят, със заводската ст. на сгъстяванеSelqatin написа:...,ма се дразна че тука в БГ се прават селски работи като турбиниране на атмосферки без даже да отварят двигатела,па камо ли един основен ремонт![]()
![]()
![]()
Май и тях нарича6 селяни
Батка има разлика м/у надув 0-3-0,5 бара и надув 1,5-1,8 бара,просто аз на принципите че ако се прави да се прави хубаво и яката работа-голема турбина,външен гейт,ковани бутала и яка работа е готова


Selqatin написа:...,ма се дразна че тука в БГ се прават селски работи като турбиниране на атмосферки без даже да отварят двигатела,па камо ли един основен ремонт![]()
Selqatin написа:.. Батка има разлика м/у надув 0-3-0,5 бара и надув 1,5-1,8 бара,просто аз на принципите че ако се прави да се прави хубаво и яката работа-голема турбина,външен гейт,ковани бутала и яка работа е готова
БАТКА, от всичко което написа дотук аз разбрах че си хлъзгав











е21 345 0-402м 12.18


Тук няма как да не се съглася с теб за малките двигатели. Но разбери че повечето собственици на 320 и 520 не им трябва екстремен бустSelqatin написа:TOM написа:...
Спирам да пиша по тая тема че пиша само простотий![]()
![]()
![]()
Обаче продължавам да твърда че за малките двигатели под 3 литра за да тръгне добре требе надув и то як за да има приличен вървеш...е погледни при турбинирането на хонди хората на къв надув ги карат![]()
![]()

е21 345 0-402м 12.18


TOM написа: Тук няма как да не се съглася с теб за малките двигатели. Но разбери че повечето собственици на 320 и 520 не им трябва екстремен бустТе са доволни и на 50-80 коня и 70-100 н.м. отгоре...
И аз забелязах че повечето момчета в e30tech.com карат на сравнително малък надув и са си много доволни от колите,явно БМВ маниаците го прават турбинирането не с цел рекорди на 400метра,а за кефа от шофирането



42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани