Генерация по поръчка 320D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Генерация по поръчка 320D
Такова крайно гърне освен за звук за друго май няма смисъл да се слага. Ако ти се експериментира и имаш парите давай 

Si non confectus, non reficiat.
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Генерация по поръчка 320D
....ми така като гледам - май варианта е избушване на катализатора след турбото; замяна с резонаторно (хубаво) на следващия катализатор; крайното гърне остава непроменено, добавя се единствено една готина двуцевка на мястото на чучура и се приключва драмата....
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Генерация по поръчка 320D
alexsch написа:....ми така като гледам - май варианта е избушване на катализатора след турбото; замяна с резонаторно (хубаво) на следващия катализатор; крайното гърне остава непроменено, добавя се единствено една готина двуцевка на мястото на чучура и се приключва драмата....
Като сравнение ще ти дам пример с моята кола,която е същата като твоята.
За нова генерация на дизел няма смисъл,поради причината че конете и мотора са си сток и е безсмислено да променяш нещо,което вече е измислено от 500 човека,скъпо марково гърне(крайно)няма смисъл защото разликата е едвам доловима(има разлика само в бръмченето).Резонаторните тръби,гърнета се късат(не всички разбира се).
Аз решиш да си махна и двата катализатора като оставиш само "корубите"(външната част)отвътре всичко се почиства и се слага пак надупчета тръба,която играе ролята на резонатор но външната част си е от оригиналният катализатор.Така вече около 20к километра без никакви проблеми,лампи и т.н.
- Amatior4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D
Re: Генерация по поръчка 320D
Скоро и аз си смених двата катализатора и да си призная доста си бяха запушели.
Сложих прави тръби и звука се промени (чува се доста по осезаемо турбината).
Откъм вървеж колата се отпуши доста и не съжалявам, че съм го махнал.
Не пуши пове от преди (въпреки това съм засадил 6-7 дръвчета в задният двор за еко средата
).
Аз лично не бих си сменил оригиналната генерация. Каквото и да сменям пак няма да реве като 6-так
Сложих прави тръби и звука се промени (чува се доста по осезаемо турбината).
Откъм вървеж колата се отпуши доста и не съжалявам, че съм го махнал.
Не пуши пове от преди (въпреки това съм засадил 6-7 дръвчета в задният двор за еко средата

Аз лично не бих си сменил оригиналната генерация. Каквото и да сменям пак няма да реве като 6-так

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани