проблем с турбото на 325тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- maniaka_kn
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.07.2010
- Пол: Мъж
проблем с турбото на 325тдс
проблемат е следният гонех се с един приятел и след това турбото започна много да съска и колата изгуби ускорението си прегледах маркучите всичко си е здраво кажете какво може да е чувал съм че когато турбото е прецакано колата започва много да дими при мен това го няма
Re: проблем с турбото на 325тдс
Има някъде пропуск по турбо пътищата или спукан кулер. Огледай добре.
- maniaka_kn
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.07.2010
- Пол: Мъж
Re: проблем с турбото на 325тдс
ами днес гледах и кадето влиза маркуча от кулера в турбота имаше малко масло текло от някаде скобата я бях стегнал добре дале дане сваля турбото и до се прегледо добре там има ли някакви гарнитури
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: проблем с турбото на 325тдс
залагам на спукан маркуч щом съска
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем с турбото на 325тдс
Пътищата ако са здрави, значи кулера е сдал багажа.
- maniaka_kn
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.07.2010
- Пол: Мъж
Re: проблем с турбото на 325тдс
перчицата на турбото трябва ли да има лек луфт
Re: проблем с турбото на 325тдс
Колега как преглеждаш мъркучите. Най-правилно и достоверно е някой в колата да подава газ , а ти гледаш отпред къде съска и с ръката откъде ти духа, само като го напъне налягането мъркуча си показва и от скоби някъде ( недобре затегнати или скъсана направо ) също може добре да си губи налягане без да си личи при загасен или ненатоварен мотор. Та погледни хубаво отпред и после и кулера може наистина да има пропуск.
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: проблем с турбото на 325тдс
BaHka написа:Има някъде пропуск по турбо пътищата или спукан кулер. Огледай добре.

- maniaka_kn
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.07.2010
- Пол: Мъж
Re: проблем с турбото на 325тдс
колеги прегледал съм на всякаде и вече незнам от какво може да е
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем с турбото на 325тдс
maniaka_kn написа:перчицата на турбото трябва ли да има лек луфт
Мисля, че лек луфт е допустим. Другото вече са разбити лагери.
Re: проблем с турбото на 325тдс
На място като дадеш газ надува ли мъркуча след турбото , ако да гледай след него и не го обвинявай повече . Ако не ти изпъва свития в ръка мъркуч е турбото , просто като джапанка хич не се чуди и питай ами го пробвай само че май двама трябва да сте.
- maniaka_kn
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.07.2010
- Пол: Мъж
Re: проблем с турбото на 325тдс
загледах отдоло като форсираха колата има някакво клапанче което би трябвало да атвара при определени обороти нз точно (тово клапанче е точно до турбуто свързани са със едно маркуче от задната му страна има трабичка която с механисам от гарнето би трябвало или дасе дръпне или бутне зада отвори клапана)
- maniaka_kn
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.07.2010
- Пол: Мъж
Re: проблем с турбото на 325тдс
от турбото излиза едно малко маркуче то отиво в един клапан загледах че на място не отваря може ли дае от това
Re: проблем с турбото на 325тдс
Това е актуатора демек предпазен клапан , настроен е над 1.1бара да отваря едно клапанче в горещата част на турбото и да изпуска изгорелите газове ( или по-точно част от тях ) директно в изпускателните колектори като по този начин се ограничава надува до 1.1бар. Мъркучлето което виждаш взима налягане от студената страна демек нагнетения вече въздух и го предава на една мембрана ( в една метална обла кутийка ) , а тя от своя страна натиска една шоилка свързана с въпросното клапанче и го отваря когато достигне необходимото зададено налягане. Може и това мъркучле нещо да сдало багажа и да изпуска налягане оттам и затва да свисти . Вътре в това металното тяло има и една пружина ако се е счупила клапана ще е отворен по-рано или винаги и няма да има достатъчно изгорели газове откъдето следва по-малко надув и по-малко вървене. Най-лесния начин вземи си един манометър до 3бара максимум и го вържи на мъркучлето на мапа ( чрез тетка ) и замери колко всъщност ти прави налягане в колекторите ( входящите ) и вече ще си сигурен дали имаш достатъчно надув или ще е от нещо друго. Успех.
- maniaka_kn
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 8.07.2010
- Пол: Мъж
Re: проблем с турбото на 325тдс
испускаше малко от коляното при колекторите но звукът си остана. извадих катализатора ибеше запушен маистора каза че може да фучи от това но пак си остана нормално ли е в маркучите на турбото да има масло и даите идеи какво да правя
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани