Диф за 320 -3.15, 3.38, 3.45, 3.64 или 3.91

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Диф за 320 -3.15, 3.38, 3.45, 3.64 или 3.91

Мнение от uCnaHeTcA » 28 Мар 2011, 22:37

Да, знам, че имам друга тема, относно дифовете, но там друго се разискваше...
Както някои от вас знаят, развитието на нея тема стигна до там, че се оказах с 4.44 диф... Което ми идва прекалено късо...
Та сега съм отново на вълна дифове и експерименти...
То се е видяло, че ще го сменям, но в момента в главата ми се въртят разни размисли и страсти относно числото...
320i m52b20tu 150hp стоково си излиза с 3.45 диф...
Ще нахвърлям набързо моите възгледи:
3.15 - по-дълъг диф, също и по-добър разход извънградско, бих го взел, но силно ме е страх да не окуцее ускорението :paranoid:
3.38 - мааалко, дори неусетно по-дълъг от стоковия диф, тук мисля няма какво да коментирам :dunno:
3.45 - отново без коментар - стоковото число
3.64 и 3.91 са прекалено трудни за намиране... Бих се метнал веднага на 3.64, но намирането му клони към нулево или цената ще е баснословна...
Та ще помоля за малко компетентни мнения, подпомагащи избора ми на число, за което благодаря предварително :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Диф за 320 -3.15, 3.38, 3.45, 3.64 или 3.91

Мнение от kriso85 » 29 Мар 2011, 10:06

Ориентирай се към 3.45 (сток) или най-много 3.64.
Аз и в предишната тема ти казах, че не е оферта да си с толкова къс диф
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Диф за 320 -3.15, 3.38, 3.45, 3.64 или 3.91

Мнение от ///M_Martin » 29 Мар 2011, 10:57

kriso85 написа:Ориентирай се към 3.45 (сток) или най-много 3.64.
Аз и в предишната тема ти казах, че не е оферта да си с толкова къс диф

:yes: За стокова кола няма смисъл освен че товариш мотора.
Според мен както и Крисо ти каза нещо около стоково но 3.64 :nono: много трудно.
Говори с Явор и виж дали може да ти помогне с избора и дифа
П.П.За ориентир ще ти каза че моя на М-ката беше 3.15 а сега е 3.73 и има огромна разлика но извънградско си е мъка(пробвах ей така за сравнение че ми беше любопитно).
Идеята ми е да не слагаш прекалено къс или прекалено дълъг за да се получи нещо задоволително ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Диф за 320 -3.15, 3.38, 3.45, 3.64 или 3.91

Мнение от uCnaHeTcA » 29 Мар 2011, 14:27

Благодаря, момчета :bchug:
Крисо, да, каза ми, ама кой да слуша :dummy: :mhihi: Пък и трябваше да е 4.10, а не 4.44, но уви :dummy:
Марто, да, 3.64 е много малко вероятно да намеря :confused:
А за 3.38 и 3.15 да кажете нещо ? :roll: Мисля 3.38 като най-компромисен вариант :roll:
Ето тук правих какви ли не изчисления с 205/55/16 гуми, на 6та слагам 0... :arrow: http://www.bokchoys.com/differential/e4 ... ulator.htm
И друго нещо... Близо съм като коне (предполагам и се надявам де...или поне ни делят 5-10 коня, ако трябва да съм песимистичен) до 320 2.2 170к.с. (за върт. момент не знам, защото те са с 210н.м.) и те са с 3.38 диф :roll:
323 2.5 170к.с. са с 245н.м. и според ауто.ру са с 3.38 диф, но според реалоем са с 3.07 :dunno:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook