320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Колега nako-bako, ако можеш да дадеш координати от къде си закупил турбината и за колко време ти я доставиха.
Може и на Л.С.
10х!
Може и на Л.С.
10х!
- nedkoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
jivko2828 написа:Колега nako-bako, ако можеш да дадеш координати от къде си закупил турбината и за колко време ти я доставиха.
Може и на Л.С.
10х!
и на мен ако може Мерси.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
не знам дали това е мястото , но още преди да почна да се интересувам поне малко от двигателите на БМВ съм чувал, че турбините особено на 320д често издават багажа(тук колегата са му го счупили калпави монтьори , но все пак)
Та въпроса ми е ако се вземе 3 литров дизел то турбото му повече ли издържа от това на 320д ?
Та въпроса ми е ако се вземе 3 литров дизел то турбото му повече ли издържа от това на 320д ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Относителна работа...по здраво е турбото, но пък повече са я юркали колата...та...са малко на кантар нещата 

- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Dimitroff написа:Относителна работа...по здраво е турбото, но пък повече са я юркали колата...та...са малко на кантар нещата
Да ясно ми е малко от малко, че не може да се даде 100% отговор на този въпрос, но все пак съм чел или чувал, че примерно едни турбини са по-малки , но повече надув имат, а други са по-големи и по-нормален надув нещо от сорта ми беше идеята

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Зная че всичко зависи от начина на каране и потдържане, но средно колко хиляди километра издържа такава турбина на 320D???
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Колега, това е като да питаш кой 6 числа най-често се падат в тото-то.
Виждал съм Е46 на реални 90 000км със строшена турбина, виждал съм и на 300 000 почти със здрава оригинална.
Виждал съм Е46 на реални 90 000км със строшена турбина, виждал съм и на 300 000 почти със здрава оригинална.
- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Тук е момента Ванка да споделиш твойта от кой тип е
И как беше при старата ти кола.

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Dimitroff написа:Колега, това е като да питаш кой 6 числа най-често се падат в тото-то.
Виждал съм Е46 на реални 90 000км със строшена турбина, виждал съм и на 300 000 почти със здрава оригинална.
От мнението ти разбирам, че има различни видове? Ако да може ли инфо по какво се различават и кои са по-качествените...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Различни са задкормилните устройства, колега.
Принципно турбото на Е46 преди фейса държи малко повече на бой...
Турбото на Е46 след фейса се "слави" като малко по-кекаво...по мой наблюдения и двете дават фира
Принципно турбото на Е46 преди фейса държи малко повече на бой...
Турбото на Е46 след фейса се "слави" като малко по-кекаво...по мой наблюдения и двете дават фира

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
преди време имаше някакви теми за турбини
иначе се надявам и моята да излезе от втория тип
на там вървят нещата за сега
plevenskiq_ написа:320 d2003M47TU1502.0/4DGT1749V750431-00067794144.0
320 d2004M47TU1502.0/4DGT1749V750431-0009
REF.750431
референцията започваща с 750431 е тази която не се чупи! Даже те са 3! Третата завършва на 0012!
Това е референцията на Гарет която може да се види единствено на турбото! За целта трябва да се махнат няколко пластмаси и няколко маркучета! За да смените турбото е задължително да знаете тази референция, а не тази на БМВ имайки предвид че турбото може да е сменяно преди да попадне колата във Вас! Аз съм поръчал от третата референция понеже е последната която излезе и с нетърпение очаквам момента в който ще го сменя!
иначе се надявам и моята да излезе от втория тип

на там вървят нещата за сега
- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Момчета, тия турбинки се сменяват като ангренажни ремъци май а
?
И кво викате- евтинко е да се возиш на такъв дизел?

И кво викате- евтинко е да се возиш на такъв дизел?
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Няма турбо дето не се чупи! Преди след фейс все тая!Зланото правило е студена, никакъв ряз и след динамично каране, не се гаси веднага колата, да превърти малко маслото, турбото да се охлади!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Вярно е, че няма турбо, дето не се чупи, но е всеизвестен факт, че това на предфейсовия мотор е доста по-здраво. Само едно визуално сравнение е достатъчно, за да се види, че комънрейл турбото е по-малко - респективно заводски надува повече, за да прави тия коне - респективно относително по-къс живот. Но всичко е относително все пак 

Si non confectus, non reficiat.
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Колеги, извинявайте, че не съм отговорил по-рано, но известно време не се бях зачитал във форума. Аз мисля, че писах вече, че турбината я купих от Англия. Цената на всичката гяволия можете да видите по-назад в темата. За съжаление не мога да помогна на всички, защото самият аз я взех от човек, който поради определени причини ми направи услуга и отстъпка. Но почнете ли да търсите и искате да спестите към хиляда лева, не си я купувайте от България. Хванете някой да ви я докара или поръча от Германия или Англия, Австрия. И не вървете където и да е, за да ви я сменят. Че аз го гризнах дървото!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани