Въпрос за чупещ волан на Компакт?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- k1p1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 25.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i 1.9 m43TUB19
- Мечтае да кара: e36 m3 evo
Re: Въпрос за чупещ волан на Компакт?
street_fighter написа:Първият компакт с чупещ волан в България![]()
![]()
С чупещия волан можеш ли да вдигнеш волана повече от стандартното ниво?
- street_fighter
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d ; Е39 540i M62B44TU;
Re: Въпрос за чупещ волан на Компакт?
не,колега...целта с която се прави тази конверсия е да пада по-ниско волана...ако искаш по-високо от това което ти е серийно,ти препоръчвам да караш бус или трактор
на компакта е възможно най-високо разположен волана... няма смисъл да е по-горно ниво 


- k1p1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 25.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i 1.9 m43TUB19
- Мечтае да кара: e36 m3 evo
Re: Въпрос за чупещ волан на Компакт?
street_fighter написа:не,колега...целта с която се прави тази конверсия е да пада по-ниско волана...ако искаш по-високо от това което ти е серийно,ти препоръчвам да караш бус или тракторна компакта е възможно най-високо разположен волана... няма смисъл да е по-горно ниво
Мерси за инфото. Казваш, че няма смисъл, щото не си 1.95


18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани