масло в маркуча от дебитомера към турбото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sasho_80
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото
колеги така и не разбрах какво е това под въздушния филтър, на снимката отдолу?
Последна промяна sasho_80 на 26 Юни 2011, 23:08, променена общо 2 пъти
- nigery
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 2.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 2.8i
- Мечтае да кара: Слон
Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото
Да ви кажа аз преди да вкарам колата някаде по сервизите за каквото и да е си правя опис на главните компоненти по сериен номер или тайни белези и много от проблемите на колата просто не се появяват.Преди време с друга кола патих много от сервизи за това вече не се доверявам на никой.
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото
sasho_80 написа:lyu_records написа:Ми на мен ми се вижда нормално това, за да те успокоя колега утре ще разглобя и моята, да вида дали е същото положението. Между другото имаш ли катализатор?
провери и пиши какво е положението. днес я оставих да ги махнат и двата катализатора.
Мале човече забравих те извинявай


И колегата над моя пост!!! В какви сервизи ходиш човече, как ще ти пипат части по колата това са някакви големи мизерници!!!

- nigery
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 2.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 2.8i
- Мечтае да кара: Слон
Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото
Да колега и тези неща ги има по наще родни сервизи.Вкарваш си колата заради проблем а я изкарваш с 3 други, и това е масова практика.
За това аз съветвам всички още при закупуването на колата да се мине да диагностика кадето за няколко минути си записваш серийните номера на всички модули по колата, а датчиците ако не ви се маркират то поне всеки има дата на производство.Това стана след вкарване на кола в сервиз за свяна на датчик на АБС а след изкарване от сервиза се оказа че колата е с проблеми в нафтовата помпа...Единствения начин да ги хвана беше че колата е от нова във фирмата и не веднъж съм гледал ЕДЦто на диагностика.Излишно е да казвам че след тази случка ми беше купен диагностиген компютър и всяка кола вече си има досие.Най интересното е че за 1 година разходите по подръжката на 150 автомобила е с 30% по малко.
За това аз съветвам всички още при закупуването на колата да се мине да диагностика кадето за няколко минути си записваш серийните номера на всички модули по колата, а датчиците ако не ви се маркират то поне всеки има дата на производство.Това стана след вкарване на кола в сервиз за свяна на датчик на АБС а след изкарване от сервиза се оказа че колата е с проблеми в нафтовата помпа...Единствения начин да ги хвана беше че колата е от нова във фирмата и не веднъж съм гледал ЕДЦто на диагностика.Излишно е да казвам че след тази случка ми беше купен диагностиген компютър и всяка кола вече си има досие.Най интересното е че за 1 година разходите по подръжката на 150 автомобила е с 30% по малко.

- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото
nigery написа:Да колега и тези неща ги има по наще родни сервизи.Вкарваш си колата заради проблем а я изкарваш с 3 други, и това е масова практика.
За това аз съветвам всички още при закупуването на колата да се мине да диагностика кадето за няколко минути си записваш серийните номера на всички модули по колата, а датчиците ако не ви се маркират то поне всеки има дата на производство.Това стана след вкарване на кола в сервиз за свяна на датчик на АБС а след изкарване от сервиза се оказа че колата е с проблеми в нафтовата помпа...Единствения начин да ги хвана беше че колата е от нова във фирмата и не веднъж съм гледал ЕДЦто на диагностика.Излишно е да казвам че след тази случка ми беше купен диагностиген компютър и всяка кола вече си има досие.Най интересното е че за 1 година разходите по подръжката на 150 автомобила е с 30% по малко.
Мали човече ти ме уби направо че ако ми се случи на мен няма да ти кажа какви ще са последствията



Сега по темата, хей колега погледнах днес тая тръба и се по омазах с масло и аз. Трябваше да снимам, но както и да е. Въпросното съединение беше сериозно омаслено, но не изтече много масло както казваш ти. Но ти казах това е нормално не се притеснявай нормално е

- sasho_80
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото
минах към 300 км с махнати катализатори. неочаквах да има промяна, но определено има
колата се отпуши каточели, набира доста по добре, а турбото го чувам от 1000 оборота незнам дали е нормално. щте съм ти благодарен колега не се намери кой да ми каже какво е това, търсих в realoem.com но неможах да го намеря. в бош никаква диагностика не направиха тея дори двете свещти не излязоха на тъпия им компиутър незнам къде да ида вече голями са мърлячи тея жабари само ми зимат парите
и нищто не правят. щте сменя филтъра за картерните газове и спирам да се занимавам докато не си дойда в бг. за фара поръчах баласт с стартер втора употреба от бг. дано поне това се оправи от първия път.


- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото
Аз моите катализатори също ги махнах на скоро и вярно много свири от около 1000 оборота нормално е
. Няма да се притесняваш човече хубаво си направил наистина върви по добре но ПРИ ДИЗЕЛА, до колкото знам за бензин е безсмислено да се маха. До колкото за маслото от тая трАба не бой се и при мен е така. Честно не се вманиачавай в колата си че става страшно
иначе ще се радвам като дойдеш в БГ да пием по едно
,
Аз съм сменял такъв филтър!



Аз съм сменял такъв филтър!
- sandi_sandi
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e39
Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото
колега ако имаш в предвид трабата под филтъра която е омаслена,тя идва от филтара за картерните газове и е и отдушник на картера и парите които неса уловени и върнати от филтъра на картерните газове обратно в картера минават от там и отиват за изгаряне в мотора.
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото
sandi_sandi написа:колега ако имаш в предвид трабата под филтъра която е омаслена,тя идва от филтара за картерните газове и е и отдушник на картера и парите които неса уловени и върнати от филтъра на картерните газове обратно в картера минават от там и отиват за изгаряне в мотора.

- sasho_80
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото
lyu_records написа:sandi_sandi написа:колега ако имаш в предвид трабата под филтъра която е омаслена,тя идва от филтара за картерните газове и е и отдушник на картера и парите които неса уловени и върнати от филтъра на картерните газове обратно в картера минават от там и отиват за изгаряне в мотора.
Абсолютно е така днес питах майстор! Не е тревожно да е омаслена.
Благодаря ви колеги! Остана да оправя фара дано в неделя пристигне баласта!
Лятото щте пием по

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани