масло в маркуча от дебитомера към турбото

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: РИМ
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 03 TOURING

Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото

Мнение от sasho_80 » 17 Мар 2011, 16:23

колеги така и не разбрах какво е това под въздушния филтър, на снимката отдолу?
Последна промяна sasho_80 на 26 Юни 2011, 23:08, променена общо 2 пъти
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 2.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3 F25 2.8i
Мечтае да кара: Слон

Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото

Мнение от nigery » 17 Мар 2011, 17:41

Да ви кажа аз преди да вкарам колата някаде по сервизите за каквото и да е си правя опис на главните компоненти по сериен номер или тайни белези и много от проблемите на колата просто не се появяват.Преди време с друга кола патих много от сервизи за това вече не се доверявам на никой.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото

Мнение от lyu_records » 20 Мар 2011, 0:16

sasho_80 написа:
lyu_records написа:Ми на мен ми се вижда нормално това, за да те успокоя колега утре ще разглобя и моята, да вида дали е същото положението. Между другото имаш ли катализатор? :)


провери и пиши какво е положението. днес я оставих да ги махнат и двата катализатора.

Мале човече забравих те извинявай :banghead: утре след обяд съм свободен и ще го направя че съм обещал!!! :banghead: Мли извинявай ма забравих!!! Само дано да не вали, но наистина мисля че и при мен ще е така, даже при мен беше текло масло от един от маркучите за маслото на турбината та си бях изкарал акълите. Та прекалено много и се вглеждаш и аз бях се вманиачил по едно време.
И колегата над моя пост!!! В какви сервизи ходиш човече, как ще ти пипат части по колата това са някакви големи мизерници!!! :bang: Ужас! Ужас!

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 2.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3 F25 2.8i
Мечтае да кара: Слон

Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото

Мнение от nigery » 20 Мар 2011, 11:17

Да колега и тези неща ги има по наще родни сервизи.Вкарваш си колата заради проблем а я изкарваш с 3 други, и това е масова практика.
За това аз съветвам всички още при закупуването на колата да се мине да диагностика кадето за няколко минути си записваш серийните номера на всички модули по колата, а датчиците ако не ви се маркират то поне всеки има дата на производство.Това стана след вкарване на кола в сервиз за свяна на датчик на АБС а след изкарване от сервиза се оказа че колата е с проблеми в нафтовата помпа...Единствения начин да ги хвана беше че колата е от нова във фирмата и не веднъж съм гледал ЕДЦто на диагностика.Излишно е да казвам че след тази случка ми беше купен диагностиген компютър и всяка кола вече си има досие.Най интересното е че за 1 година разходите по подръжката на 150 автомобила е с 30% по малко. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото

Мнение от lyu_records » 20 Мар 2011, 23:26

nigery написа:Да колега и тези неща ги има по наще родни сервизи.Вкарваш си колата заради проблем а я изкарваш с 3 други, и това е масова практика.
За това аз съветвам всички още при закупуването на колата да се мине да диагностика кадето за няколко минути си записваш серийните номера на всички модули по колата, а датчиците ако не ви се маркират то поне всеки има дата на производство.Това стана след вкарване на кола в сервиз за свяна на датчик на АБС а след изкарване от сервиза се оказа че колата е с проблеми в нафтовата помпа...Единствения начин да ги хвана беше че колата е от нова във фирмата и не веднъж съм гледал ЕДЦто на диагностика.Излишно е да казвам че след тази случка ми беше купен диагностиген компютър и всяка кола вече си има досие.Най интересното е че за 1 година разходите по подръжката на 150 автомобила е с 30% по малко. :yes:

Мали човече ти ме уби направо че ако ми се случи на мен няма да ти кажа какви ще са последствията :bang: и става страшно. Аз не разбирам тия хора дет го правят това нещо с частите май не знаят на какъв човек могат да попаднат :kuku: не сериозно, ако не дай си боже ми се случи на мене, мале човек ще ме гледате по новините сериозно :kuku: , на мен лично не ми е за парите а за това че ме мислят за прост това най много ме дразни. Аз лично си карам колата при човек който познавам поне от 12, 15 години и ми е много дружка и му имам адски много доверие за всичко свързано с колата ми. Сериозно ако някой има съмнения, подобни го препоръчвам и си залагам буквално главата че няма подобни неща, човека работи страшно добре но е малко бавен (мудничко) но е точен!!!

Сега по темата, хей колега погледнах днес тая тръба и се по омазах с масло и аз. Трябваше да снимам, но както и да е. Въпросното съединение беше сериозно омаслено, но не изтече много масло както казваш ти. Но ти казах това е нормално не се притеснявай нормално е :yes: . Но все пак ще попитам моето майсторче да каже тая гад за какво е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: РИМ
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 03 TOURING

Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото

Мнение от sasho_80 » 21 Мар 2011, 0:11

минах към 300 км с махнати катализатори. неочаквах да има промяна, но определено има :shock: колата се отпуши каточели, набира доста по добре, а турбото го чувам от 1000 оборота незнам дали е нормално. щте съм ти благодарен колега не се намери кой да ми каже какво е това, търсих в realoem.com но неможах да го намеря. в бош никаква диагностика не направиха тея дори двете свещти не излязоха на тъпия им компиутър незнам къде да ида вече голями са мърлячи тея жабари само ми зимат парите :banghead: и нищто не правят. щте сменя филтъра за картерните газове и спирам да се занимавам докато не си дойда в бг. за фара поръчах баласт с стартер втора употреба от бг. дано поне това се оправи от първия път.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото

Мнение от lyu_records » 21 Мар 2011, 0:35

Аз моите катализатори също ги махнах на скоро и вярно много свири от около 1000 оборота нормално е :yes: . Няма да се притесняваш човече хубаво си направил наистина върви по добре но ПРИ ДИЗЕЛА, до колкото знам за бензин е безсмислено да се маха. До колкото за маслото от тая трАба не бой се и при мен е така. Честно не се вманиачавай в колата си че става страшно :banghead: иначе ще се радвам като дойдеш в БГ да пием по едно :bchug: ,
Аз съм сменял такъв филтър!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.05.2008
Пол: Мъж
Кара: e39

Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото

Мнение от sandi_sandi » 21 Мар 2011, 13:26

колега ако имаш в предвид трабата под филтъра която е омаслена,тя идва от филтара за картерните газове и е и отдушник на картера и парите които неса уловени и върнати от филтъра на картерните газове обратно в картера минават от там и отиват за изгаряне в мотора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото

Мнение от lyu_records » 21 Мар 2011, 20:10

sandi_sandi написа:колега ако имаш в предвид трабата под филтъра която е омаслена,тя идва от филтара за картерните газове и е и отдушник на картера и парите които неса уловени и върнати от филтъра на картерните газове обратно в картера минават от там и отиват за изгаряне в мотора.

:yes: Абсолютно е така днес питах майстор! Не е тревожно да е омаслена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: РИМ
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 03 TOURING

Re: масло в маркуча от дебитомера към турбото

Мнение от sasho_80 » 21 Мар 2011, 23:39

lyu_records написа:
sandi_sandi написа:колега ако имаш в предвид трабата под филтъра която е омаслена,тя идва от филтара за картерните газове и е и отдушник на картера и парите които неса уловени и върнати от филтъра на картерните газове обратно в картера минават от там и отиват за изгаряне в мотора.

:yes: Абсолютно е така днес питах майстор! Не е тревожно да е омаслена.


Благодаря ви колеги! Остана да оправя фара дано в неделя пристигне баласта!
Лятото щте пием по :bchug: Ако има някойя сбирка август щте се радвам да дойда!
ИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook