Малки надути двигатели и крива на въртящия момент
Модератор: bum_bum
ludiagsm написа:Тони тониии , света не се върти около смт-тата и цената не е 100лв за мапване , също няма релета вече а и никога не съм имал пвц тръби за турбопътища който ми е виждал колата знае имаше марку4и от моргата да имаше и релета , постепенно обаче според финансите си оправям нещата както си тряя.
Съдейки от постингите ти от последните няколко месеца то 95% от света ТРЕБЕ да се завърти около тях, да ама по начина по който го НАТЯКВАШ на хората сам си правиш антиреклама, аз даже не съм ти нужен


ludiagsm написа:Много добре знаеш че когато съм с колата ми на бояна или било някъде другаде скачам да се пускам с който поиска, даже когато няма с кой си карам по улиците си се заяждам по светофарите и тва ми праи кефпосле в нета пускам видеота от гсм-ма ми които съм заснел случайно и непринудено , а не както твоито 290км и настигаш ладата се едно тя е карала с 200 ае моля ти се
![]()
![]()
![]()
![]()
Точно така пускаш видеота как си минал коли с по 500 коня да





- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Само че както аз така и ти имаш още какво да учиш , човек цял живот се учи аз имам приятели и когато не ми е ясно нещо питам и ми помагат после тествам и споделям какво е станало.
Ти що не кажеш нещо по детайлно за колата си , ами като те попита някои и ти му отговаряш с половин уста яя 4и ни6то ни ие пипано стандарта е колицата хаха даже и в профила ти така пише , после кой бил двуличен
не ми пука ти си много особен темерутест тип , но явно тунинга има нужда и от такива като мен дет нищо неразбират и от такива като теб дет заблуждават хората.
и престани с тия залози 200лв ако искаш ще се пуснем за КЕФ не за кинти, ако идваш март месец и аз ако съм се сглобил дотогава ще ти дам 10лв за горивото ако случайно те бърка за една дръпка на бояна или където кажеш , ама такива 100 ,200 5000лв забрави.
Последна промяна ludiagsm на 03 Фев 2006, 2:00, променена общо 2 пъти
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
kelesha написа: да сравняваш колите ни, нещо което за мен е повече от весело
И на мен




Можеби сравнението е каква мощност е била колата преди и за колко пари какво е станала Мойта беше 316-ка 105 коня с барабанни спира4ки и 4асовник вместо оборотомер сега е малко по разли4на и ще става още със времето защото така ме кефи

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
kelesha
може ли да ми дадеш видеото ти с В-макса?някъде го загубих,а смятам,че е читаво
може ли да ми дадеш видеото ти с В-макса?някъде го загубих,а смятам,че е читаво

ТДС - Турбо Див Селянин
ludiagsm написа::) знам че продаваш чипчета на някои хора и явно затова така заемаш страна , можеби ме нападаш защото , е го дойде лудия слага смт-та мапва дай да го оплия та да си продавам чип4етата хаха
Аз чипчета продавам на доста хора и доста съм продал и ще продължа да продавам, както и не само чипчета ами и почти всичко което е свързано с тунинга на двигатели. Това че ти продаваш СМТ-та въобще не ми пречи на мен и това че продавам "чипчета", аз продавам готов софтуер а не "мапвам" сам, продавам нещо което знам че върши работа и вземам пари само и единственно ако клиента е доволен освен това никога не ми се е случвало да се налага да убеждавам някой в нещо, просто хората сами ме търсят въпреки липсата на каквато и да било реклама или обява, и си отиват доволни. Факт е и друго, а именно че за проекти или примерни проекти в които аз не мога да помогна с подходящ софтуер, винаги давам за пример СМТ-то или нещо подобнио не много скъпо но вършещо работа, и ако ме питат от къде да го вземем тва СМТ примерно, аз казвам Лудия........факт е обаче че хората като чуят лудия и незнайно що леко се замислят макар че те знаят кой си.......както и да е. Мислиш ли че аз нямам дилърски акаунт в Пърфект Пауър ? Мислиш ли че нямам една мноооооо добра отстъпка пазарувайки от тях ? Мислиш ли че не моа ти сваля цените ей така само ако са заинатя ? Пич не ми е това целта, жив и здрав да си, аз изкарвам пари от съвсем различни неща от СМТ-та, именно за това ако някой иска такова му казвам да земе от теб. Една от основните разлики между нас двамата е че аз като не мога да помогна някъде адекватно, казвам НЕ а ти искаш да огрееш навсякъде макар че хабер си няяш за кво стаа въпрос и колко много рискуваш за сметка на човека който ще ти плати. Така че спокойно целта ми не е да ти разваля далаветата, целта ми беше да те накарам да се позамислиш и да поспреш малко с глупостите

ludiagsm написа:Самочекакто аз така и ти имаш още какво да учиш , човек цял живот се учи аз имам приятели и когато не ми е ясно нещо питам и ми помагат после тествам и споделям кво е станало.
Аз почти винаги пиша че имам още много да уча, но когато не съм убеден в нещо не го пиша, за разлика от теб който пишеш всичко което в момента ти тече като мисъл без да се замисляш въобще върху нещата, просто давай по инерция и това е

ludiagsm написа:Ти що не кажеш нещо по детайлно за колата си , ами като те попита някои и ти му итговаряш с половин уста яя 4и ни6то ни ие пипано стандарта е колицата хаха даже и в профила ти така пише , после кой бил двуличен
Ухухухухухуххху ся и заради профила си съм двуличен, нямаше ли нещо по добро като довод, че чак и профила ми провери........елеменарнен си както винаги


ludiagsm написа:не ми пука ти си много особен темерутест тип , но явно тунинга има нужда и от такива като мен дет нищо неразбират и от такива като теб дет заблуждават хората.
Темерутест съм понеже ми е писнало да ме занимават всички с проблемите си, а за момента това е факт, и точно щото съм темерутест за това не отказвам помощ и съвет на всеки на който мога да помогна......нека съм темерутест


ludiagsm написа:и престани с тия залози 200лв ако искаш ще се пуснем за КЕФ не за кинти, ако идваш март месец и аз ако съм се сглобил дотогава ще ти дам 10лв за горивото ако случайно те бърка за една дръпка на бояна или където кажеш , ама такива 100 ,200 5000лв забрави.
Ти май си взел да употребяваш упойващи вещества докато четеш и отговаряш на мои мнения деба


ludiagsm написа:kelesha написа: да сравняваш колите ни, нещо което за мен е повече от весело
И на менсъщо ми е смешно
![]()
![]()
![]()
Можеби сравнението е каква мощност е била колата преди и за колко пари какво е станала Мойта беше 316-ка 105 коня с барабанни спира4ки и 4асовник вместо оборотомер сега е малко по разли4на и ще става още със времето защото така ме кефи
Факт е че най голямо количество от парите които харча за колите си, е с цел да се уча и да придобивам опит, който съчетан с информация от полезни за мен источници е нещо което не виждам как мога да придобия по друг начин поне за момента. Никога съм нямал за цел да съм най бързия, най стабилния и най най най и най, уча и го правя на собствения си гръб за собствената си сметка, факт е че съм имал предложения за работа в сферата и то доста сериозни, но съм отказвал просто щото все още не се чувствам подготвен. Факт е че и това е причината да не съм направил все още нещо свое което да нарека тунинг фирма или някаква подобна изхвърляческа тъпня, факт е че си кретам скромно и ако някой ми се обади за съвет или помощ, помагам с квото мога. А това с ква мощност и с къв часовник била колата ти хиииииич не ма интересува, сам каза че в момента половината ти мотор е пак на терасата ти..........такива факти говорят сами по себе си, смятам че коментара в случая е повече и от излишен

Bavarishe написа:kelesha
може ли да ми дадеш видеото ти с В-макса?някъде го загубих,а смятам,че е читаво
Ми нямам го на линк никъде, имаше го ма от всякъде го свалиха заради прекален трафик..........има няма към 20000 download-a имаше поне докато го следих........хората се кефеха да видят как ги заблужадавам че с няква Вектра моа да вдигна такава скорост........


Луд, само искам да кажа ,че много бъркаш за келеша. Келеша винаги помага когато някой с допита до него, вярно е ,че критикува но според мен това е необходимо за да може човек да види допуснатите грешки и да не ги повтаря. Относно твоята кола келеша, аз както и много други ти казаха ,че с тоя чип,това налягане и тези компресия колата няма да изкара много, така ,че според мен келеша не се смее в последствие а още преди това в IRC-to ти каза , че е грешка. За мен тези спорове тук са безмислени.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
kelesha написа: а ти искаш да огрееш навсякъде макар че хабер си няяш за кво стаа въпрос и колко много рискуваш за сметка на човека който ще ти плати. Така че спокойно целта ми не е да ти разваля далаветата, целта ми беше да те накарам да се позамислиш и да поспреш малко с глупостите
Трябва ли за всяка една кола да чета в интернет дали някои е пробвал да я прави по начина по който аз намирам за добре? И защо трябва да съм 100% сигурен или става или не затова имам уреди затова гледам (тук визирам например дали ще може да се хванат оборотите и дали ще мога да модифицирам показанията на дебитомера което е елемнтарно) на всяка една кола може да се сложи мап сензор , на всяка една кола може да се модифицира сигнала от дебитомера( бил той 5 или 10 волтов) ,както и сигналите на дат4ика за температура на входящия въздух , важното е да се хванат правилно оборотите вси4ко останало свързано с горивото става

kelesha написа:Аз почти винаги пиша че имам още много да уча, но когато не съм убеден в нещо не го пиша, за разлика от теб който пишеш всичко което в момента ти тече като мисъл без да се замисляш въобще върху нещата, просто давай по инерция и това еТака та кефи така да е.........ма е смешно, замисли са........
ами пиша бе, напиши ми то4ни аргументи Ето стана въпрос за алфата на Бобо защо да не стане с смт и мап сензор и температура на входящия например с отка4еа ламбда сонда или малко по-скъпия вариант със зака4ена такава но лекинко излъгана от контролера на широколентовата сонда .
ам ати не си правиш труда да обсъдиш това пред вси4ки , е какво атана нали бобо ти изпрати записа какво напраи ти

kelesha написа:.... самата ми кола не е нищо особенно.....
зависи от гледната точка като се замисля за базата от която тръгнах за мен си е ок и тепърва ще има резултати надявам се пак ако някой не хвърли боб и не гръмна



kelesha написа:.... и ето за това са ми интересни такива екземпляри като тебе които са мноооооого по назад а същевременно си мислят че едва ли не са изпреварили всички със светлинни години
хохохо не съм казал никога че съм нещо повече от останалите защото аз споделям инфото и който може да го използва
kelesha написа:Темерутест съм понеже ми е писнало да ме занимават всички с проблемите си, а за момента това е факт, и точно щото съм темерутест за това не отказвам помощ и съвет на всеки на който мога да помогна......нека съм темерутестСамо с това кой заблуждава хората малко са пообърка, аз няма кого да заблудя, просто щото не са хващам с неща които не разбирам, ти обаче точно това правиш, пак ти казвам ако няма такива като мен хората могат да останат с невероятно грешното впечатление че си много в час и не само ти ами и такива като теб.......в тунинг форума особенно ги има доста
![]()
В час си знаеш много ама си темерут и тва си е. Енергията и времето което отделяш да ми отговаряш за да покажеш на всики че аз нищо не разбирам, по добре насочи и кокретизирай детайлно за какво точно става дума а не по принцип
ludiagsm написа:и престани с тия залози 200лв ако искаш ще се пуснем за КЕФ не за кинти, ако идваш март месец и аз ако съм се сглобил дотогава ще ти дам 10лв за горивото ако случайно те бърка за една дръпка на бояна или където кажеш , ама такива 100 ,200 5000лв забрави.
kelesha написа: Ти май си взел да употребяваш упойващи вещества докато четеш и отговаряш на мои мнения дебаЗалози в случая не предлагам, предлагам да дойда в София и да та РАЗМАЖА за да ти докажа че колата ти е кръгла нула
хаха ехаа да друсам яко

за д агледаш драг състезанието или се бъркам.
а колата ми дали е кругла нула или не това ще покаже таблото на божура не ти хаха ам асе кефя де че ми обръщаш внимание, бахти преди 2 години ако някой ми беше казал че ще споря с теб на тунинг тема нямаша да му повярвам хаха

kelesha написа:нещо което ти не можеш да разбереш а аз усетих със задника си, като за целта искам само пътя ми да поемеш, щото не съм сина на Родфелер дето мои да прекоси България за да приземи Е500АМГ компресор килъри като теб........еи тва ми е идеята
хаха пак умирам от смях хахаха да ти поема пътя аз да не съм маика тереза , и без това ще идваш по-горе ти написах пусни се бе рискувай малко тая кутия и съединител кво са без пари неможе ли 4овек да те достигне, ей така за идеята нали ,не е нищо особено кво толко една дръпка без пари



kelesha написа:щото знам че ти никой път няма са наканиш за една такава тъпня да дойдеш до Варна, е аз като по прос обаче съм навит........
ми аз във Варна принципно ходя само лятото и то за да видя Мишо и компания и малко фенки да разходя с 4ерното БМВ
зимата не ми е интересно , все пак знаеш 4е идвах един път за да си купя 4ип от теб даже си отидох доволен за което съм ти благдарен
Предлагам ти да пишем конкретно за проблеми и да обсъждаме начините за решенията щот винаги има пое4е от 1 и да спорим за това кое по рентабилно с по малко опити и пари.
Аз конкретно пиша за алфата на Бобо щот си мисля за нея
може да кажеш конкретно твоето решение
Последна промяна ludiagsm на 03 Фев 2006, 12:31, променена общо 2 пъти
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Joreto написа:Луд, само искам да кажа ,че много бъркаш за келеша. Келеша винаги помага когато някой с допита до него, вярно е ,че критикува но според мен това е необходимо за да може човек да види допуснатите грешки и да не ги повтаря. Относно твоята кола келеша, аз както и много други ти казаха ,че с тоя чип,това налягане и тези компресия колата няма да изкара много, така ,че според мен келеша не се смее в последствие а още преди това в IRC-to ти каза , че е грешка. За мен тези спорове тук са безмислени.
Дам глупоста ми се изразява в това че просто исках да видя какво аджеба ще стане.
ама ми с екараше карашеее и се возих минах 2000 много весели километра можех и повече но все пак рших да отворя по-добре късно от колкото никога
е видях до последно колата си вървеше на три цилиндъра и половина даде 230коня на гумите 250 на мотора и 272нм при 0,7 бара а налягането е такова щот така доиде усилието на една пружинка задни барабанни спирачки на 320-каЕ30 не ми остана време д атества бууст контролер фукцийте на смт-то
знаеш 4е ще стане както трябва да степента ще отиде около 9 не съм решил още то4но щот сега за да изчистя кълваното от детонацииките тряя да копна главата с поне о,5мм и да я събера с подложката и двете гарнитури
За Тони малко:
И защо когато човек сподели с останалите кво стаа и веднга се намира някой да критикува ,ок критикувай но посочи и решение конкретно решение идея която има реализация на практика и върши работа
ludiagsm написа: За Тони малко:
И защо когато човек сподели с останалите кво стаа и веднга се намира някой да критикува ,ок критикувай но посочи и решение конкретно решение идея която има реализация на практика и върши работа
Луд решенията са много и разнообразни, няма някой да седне да те учи тука за сините ти очи, въпроса е, че ти си сложил капаците и не слушаш (четеш) какво ти пишат хората. Така и не разбра, че повечето хора, на които обясняваш какво може смт-то и колко е велико, са наясно какво аджеба може то. Ама ти се опитваш само и единствено да кажеш какво ти е ясно и нито веднъж не си попитал за нещо, което не ти е ясно. Споделяш уж инфо, ама споделяш само такова, дето да излезе накрая, че много разбираш. С тази разлика, че ти имаш още мнооого да учиш, за да почнеш да правиш чужди коли.
Правя ти евала на ентусиазма и съм ти го казвал много пъти, както и съм те защитавал много пъти, допреди да ми кажеш, че съм селянин и после да ми затриеш мненията, ама се поспри малко с предлагането и правенето и ученето на по-разбиращи от теб, оправи си колата и не се захващай с неща, за които не си сигурен.
И стига вече с тия 2000км, защото 2000км са едно нищо, неонката само на писта калояново и драг има толкова километри между два сетъпа

Последна промяна j1v на 03 Фев 2006, 11:23, променена общо 1 път
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Деееба,не останаха жени за е*ане в тая страна през нощта,ми некой хора се занимавате с дараци на по 15 години
Мойта ПЪК изкара 30,000 - ма още си върви

Мойта ПЪК изкара 30,000 - ма още си върви

ludiagsm написа:Дам глупоста ми се изразява в това че просто исках да видя какво аджеба ще стане.
Луд, идеата е ,че беше ясно какво ще стане (рано или късно) и не беше нужно да си чупиш двигателя за да се убедиш в това
ludiagsm написа:ама ми с екараше карашеее и се возих минах 2000 много весели километра можех и повече но все пак рших да отворя по-добре късно от колкото никога
2000 км са нищо, аз съм ти казвал ,че с първия сетъп на МБ-то изкарах 10,000 + км (което не са кой знае колко много) и като го отворих нямаше и следа от детонации (9.7:1 , първоначално 0.5 после 0.8 бара налягане). Според мен една добре направена (както трябва) кола спокойно може да изкара 100 000 км .
ludiagsm написа:знаеш 4е ще стане както трябва да степента ще отиде около 9 не съм решил още то4но щот сега за да изчистя кълваното от детонацииките тряя да копна главата с поне о,5мм и да я събера с подложката и двете гарнитури
това трябваше да го направиш още в самото начало, когато реши да вдигнеш налягането. Както и да е дано този път стане както трябва, но ти си решаваш все пак колата е твоя. Според мен белята е направила чипа, ако си бил с нормалния можеше да няма проблеми.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
j1v написа:ludiagsm написа: За Тони малко:
И защо когато човек сподели с останалите кво стаа и веднга се намира някой да критикува ,ок критикувай но посочи и решение конкретно решение идея която има реализация на практика и върши работаj1v написа:.....Луд решенията са много и разнообразни, няма някой да седне да те учи тука за сините ти очи.....,
ама аз не искам да някой да ме учи а да сподели своето мнение не само с мен а с вси4ки които четат
j1v написа:....въпроса е, че ти си сложил капаците и не слушаш (четеш) какво ти пишат хората.......
слушам слушам даже и четаj1v написа:...... Така и не разбра, че повечето хора, на които обясняваш какво може смт-то и колко е велико, са наясно какво аджеба може то.....
мноого хора не са наясно само си мислят така влючително и ти имаш само повърхностна предства но не и детайлнаj1v написа:....Ама ти се опитваш само и единствена да кажеш какво ти е ясно и нито веднаж не си попитал за нещо, което не ти е ясно. ....
хах е тука се пообърка малко питал съм и продължавам да питам е теб не те питам за сега но знае ли може да дойд еден да опра и до тебj1v написа:.....Споделяш уж инфо, ма споделяш само такова, дето да излезе, че много разбираш.....
хахах е тва вече сподделям квот знам а как звучи в мислите ти нямам идея можби мноо разбирам наистина хаха
.j1v написа:.. С таз разлика, че ти имаш още мнооого да учиш, за да почнеш да правиш чужди коли.... малко помалко спраям се да ти кажа поне съм хванал правилната посока не се гони макс резултат а надеждност и икономия при нормално каране...j1v написа:....Правя ти евала на ентусиазма и съм ти го казвал много пъти, както и съм те защитавал много пъти, допреди да ми кажеш, че съм селянин....
опс дам тук ма хвана вече Вярно написах а малко заядлив тон към Марената там нещо за село ок ,заради което Моля да ме извиниш както ти, така и всички които се чувстват засегнати от думите ми
.j1v написа:...и после да ми затриеш мненията, ама се поспри малко с предлагането и правенето и ученето на по-разбиращи от теб, оправи си колата и не се захващай с неща, за които не си сигурен...
тук вече си е моя работа няма как да ми давах наклон на ...
.j1v написа:....И стига вече с тия 2000км, щото 2000км са едно нищо.....
ами просто на толкова реших да отворя мотора си замина още в първите километри заради пикаещата дюза на 2-ри за 10 -ти път го пи6ша тваj1v написа:...., неонката само на писта калояново и драг има толкова километрии то постоянно на 6000-7400об/мин. .....
мен твойта неонка не ме вълнува всеки си има мнение и стрст кум определена марка и си я тунинговаj1v написа:......И както виждаш никаде не се хваля, че кара по 5-6х.км между отваряне и подмени, а обратното, оплаквам се к'ва съм шматка и карък. По-скоро трябва да се срамуваш, че са "САМО" 2000, вместо да се хвалиш, че са "ЦЕЛИ" 2000км
ами срам ма е бе кой каза че не мее срам ето срамувам се




ludiagsm написа:j1v написа:...... Така и не разбра, че повечето хора, на които обясняваш какво може смт-то и колко е велико, са наясно какво аджеба може то.....
мноого хора не са наясно само си мислят така влючително и ти имаш само повърхностна предства но не и детайлна
Аз имам съвсем малко повече от повърхностна представа какво може смт-то ми, но ти имаш толкова детайлна представа, че не можеш да си върнеш аванса?!?!? Заеби!
Аз не съм и претендирал да знам как се правят нещата с смт, имам го от 8 месеца, и дори не съм го запалил, но знам какво може конкретно то на моята кола, и когато ми притрябва, тогава ще го науча, как се прави




ludiagsm написа:j1v написа:....Правя ти евала на ентусиазма и съм ти го казвал много пъти, както и съм те защитавал много пъти, допреди да ми кажеш, че съм селянин....
опс дам тук ма хвана вече Вярно написах с малко заядлив тон към Маврената, там нещо за село ок ,заради което Моля да ме извиниш както ти, така и всички които се чувстват засегнати от думите ми
Приемам, че си се поразгорещил тогава, малко повечко, то като гледам ти е характерна черта, и приемам извиненията.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани