BMW 530i M54B30 турбиниране.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от павката » 12 Мар 2011, 20:54

http://www.bmwpower-bg.net/forums/membe ... le&u=19663
обърни се към това момче,ще ти отговори на въпросите
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от R1cerBoy » 13 Мар 2011, 4:07

Postman написа:Ако ползваш предпоследно поколение Рут компресори (да кажем, че последното не ти е по джоба), не само до 2000 ами на всякакви обороти двигателя не се натоварва, респективно не вдига разхода така, че да го усетиш, понеже компресорът има вградена рециркулация, която сваля консумираната мощност до нивата на два алтернатора, примерно 1000W на 1500-2000 об и да кажем 3-4КW на прекъсвач ако не си дал газ и има вакуум след дросела. Е, тази мощност все някой трябва да я плати и обикновено това е този, който плаща горивото.

Много интересно, можеш ли да дадеш линк към повече информация за този тип компресори?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от acho.rs » 13 Мар 2011, 4:22

b2 написа:Това го казваш от позицията на човек карал карал карал е39 М5 после минал на 3.0 турбо и него го карал карал карал...... нали?
иначе мнението ти седи като мнение за аналния секс изказано от девственица :D

Доста оригинално изказване , наистина ... което не означава , че една трансплантация на 4.9 V8 не е много по-лесна и евтина алтернатива . Дефакто ако се намери пазар за М54Б30 , което няма да е трудно , цялата работа излиза много , много по-евтино от слагането на духалки . Е разхода сигурно ще е няколко литра отгоре ама ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Prekysvach » 13 Мар 2011, 4:30

acho.rs написа:
b2 написа:Това го казваш от позицията на човек карал карал карал е39 М5 после минал на 3.0 турбо и него го карал карал карал...... нали?
иначе мнението ти седи като мнение за аналния секс изказано от девственица :D

Доста оригинално изказване , наистина ... което не означава , че една трансплантация на 4.9 V8 не е много по-лесна и евтина алтернатива . Дефакто ако се намери пазар за М54Б30 , което няма да е трудно , цялата работа излиза много , много по-евтино от слагането на духалки . Е разхода сигурно ще е няколко литра отгоре ама ...


м ката ще направи 300 000 400 000км на сичката газ без да се отвори, а турбо граж повера ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Postman » 13 Мар 2011, 11:04


нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Zagy » 13 Мар 2011, 11:34

А какво ще кажеш за центробежните компресори (тип студена перка от турбо плюс ролка за ремък)? И ако можеш да направиш едно кратко сравнение между тях и винтовите - предимства, недостатъци и т.н.

Мерси :D
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Postman » 13 Мар 2011, 11:39


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от slavianko » 13 Мар 2011, 12:56

Prekysvach написа:
acho.rs написа:
b2 написа:Това го казваш от позицията на човек карал карал карал е39 М5 после минал на 3.0 турбо и него го карал карал карал...... нали?
иначе мнението ти седи като мнение за аналния секс изказано от девственица :D

Доста оригинално изказване , наистина ... което не означава , че една трансплантация на 4.9 V8 не е много по-лесна и евтина алтернатива . Дефакто ако се намери пазар за М54Б30 , което няма да е трудно , цялата работа излиза много , много по-евтино от слагането на духалки . Е разхода сигурно ще е няколко литра отгоре ама ...


м ката ще направи 300 000 400 000км на сичката газ без да се отвори, а турбо граж повера ?
Ще ме пробваш ли с моята турбо "гараж повера" на издръжливост ??? Не се обиждай но много мразя изказвания като твоето. Карал ли си толкова километри М-ка или Турбо "гараж повер" :?: Мога да ти докажа дори че добре направена турбо кола подкована подобаващо и не на изнасилващо налягане ще изкара със сигурност повече от напомпена атмосверка като М-повера. Стига ти да имащ М-power обаче
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Prekysvach » 13 Мар 2011, 13:42

slavianko написа:
Prekysvach написа:
acho.rs написа:
b2 написа:Това го казваш от позицията на човек карал карал карал е39 М5 после минал на 3.0 турбо и него го карал карал карал...... нали?
иначе мнението ти седи като мнение за аналния секс изказано от девственица :D

Доста оригинално изказване , наистина ... което не означава , че една трансплантация на 4.9 V8 не е много по-лесна и евтина алтернатива . Дефакто ако се намери пазар за М54Б30 , което няма да е трудно , цялата работа излиза много , много по-евтино от слагането на духалки . Е разхода сигурно ще е няколко литра отгоре ама ...


м ката ще направи 300 000 400 000км на сичката газ без да се отвори, а турбо граж повера ?
Ще ме пробваш ли с моята турбо "гараж повера" на издръжливост ??? Не се обиждай но много мразя изказвания като твоето. Карал ли си толкова километри М-ка или Турбо "гараж повер" :?: Мога да ти докажа дори че добре направена турбо кола подкована подобаващо и не на изнасилващо налягане ще изкара със сигурност повече от напомпена атмосверка като М-повера. Стига ти да имащ М-power обаче


нищо ковано на сток мотор m54 ще е зверски издъжливо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от slavianko » 13 Мар 2011, 14:17

Prekysvach написа:нищо ковано на сток мотор m54 ще е зверски издъжливо
:kuku: Това изречение не го схванах но както и да е.

Искам да кажа че всяка атмосверна кола ако се турбинира качественно и без да се правят компромиси о каквото и да е естество като / Електроника, ковани железа по двигателя/ независимо с какъв мотор е ако не се изнасилва от налягания със сигурност ще изкара повече от по напомпена атмосверка. А за удоволствието да караш турбо кола там вече пък съвсем няма смисъл да се коментира.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от R1cerBoy » 13 Мар 2011, 14:24

@Postman:
Някъде бях чел из форума, че имаш 520 със компресор. Можеш ли да кажеш каква е промяната на разхода ти преди и след слагането му и какъв вид е той?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Postman » 13 Мар 2011, 14:38

Как ще ти помогне моя разход да вземеш решение дали да си турбинираш М54-ката :dunno:..., или щото имаш харчеща в гаража, от турбинираната ще търсиш икономия?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от R1cerBoy » 13 Мар 2011, 15:02

Postman написа:Как ще ти помогне моя разход да вземеш решение дали да си турбинираш М54-ката :dunno:..., или щото имаш харчеща в гаража, от турбинираната ще търсиш икономия?

Може би процентно би ми дало някаква идея. По каталог на 530и, 525и, и 520и им дават почти еднакъв разход разликата е в под литър между 520и и 530и ... По каталог на 740и му дават много висок разход, обаче реално на този вариант с ръчните скорости не намирам особена разлика в разхода със предишното ми е34 520и ... на борда ми дава 11.4 среден
Последна промяна R1cerBoy на 13 Мар 2011, 15:13, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от R1cerBoy » 13 Мар 2011, 15:19

Виж сега 740ката я кара основно баща ми. Аз карам 730д и искам да го разкарам, за да си взема и аз нещо бензиново, но не искам да е V8 защото все пак имаме такова, а две еднакви коли мисля че е глупаво да си взимаме :mhihi:
В момента правя проучване каква кола да си взема, защото най-важното нещо при тунинга е да се подбере правилната платформа. Ако избера примерно по-голям мотор може само с чип да стигна до желаната мощност ... ако тръгна от 518и да докарвам мощност на м5 ще ми трябват може би повече пари отколкото да си купя М5 ... Другият вариант, който обмислям е примерно Lexus IS200 и да му се трансплантира 2JZ-GTE, което с ауспух, боост контролер, чип и fuel cut defender отива на 450 сигурни коня и приключвам ... Въпроса е да се спра на варианта с най-добро цялостно съотношение цена/коне/издръжливост :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: BMW 530i M54B30 турбиниране.

Мнение от Thebimmerfan » 14 Мар 2011, 17:29

[quote="slaviankoЩе ме пробваш ли с моята турбо "гараж повера" на издръжливост ??? Не се обиждай но много мразя изказвания като твоето. Карал ли си толкова километри М-ка или Турбо "гараж повер" :?: Мога да ти докажа дори че добре направена турбо кола подкована подобаващо и не на изнасилващо налягане ще изкара със сигурност повече от напомпена атмосверка като М-повера. Стига ти да имащ М-power обаче[/quote]



:kuku: :shock: :kuku: Абе много тъпи ги изкарахте тия инженери от BMW Motorsport-a бе...За к'во ли са учили толкоз, та и сума ти награди отнасят кажи-речи всяка година...Че то тука у всеки гараж има по някой "голем спец" дето от М50В25 праи хем по-мощен, хем по-здрав и надежден мотор от M Power-a...Малиии, страшна работа сме :bchug:
Последна промяна Thebimmerfan на 14 Мар 2011, 21:16, променена общо 1 път
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook