E46 318 I
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: E46 318 I
Колега Мистериан същия като твоя проблем го имаше на мойта на компакта м43 и все го оддавах на запушено радиаторче неработещи клапи и кво ли не. Бях сменил термостата като си взе колата и бях сменил и антифриза, остана водна помпа да сменя и я бях купил, но все ме мързеше, по коледа обаче се возих с нея и все си мръзнах и тогава се ядосах смъкнах водната помпа въпреки студа, и кво да видя жалко, че нямам снимки да ви покажа, корпуса на помпата на 2 половини спукан, перката витлата и бяха изкривени на страни, иначе нито течеше, нито загряваше стрелката си седеше винаги в средата, дори бях купил и кислол да промия радиатора, но само обезвъздуших и като видях, че парното дойде и се отказах от кислола
Така че имай едно наум за помпата.
Мойта е46 318 мн бързо загрява на 5 минута в по студено време задухва топлото и не намалява по кръстовища и задръстания.
ПП Сложих с метална турбинка помпа от Лавиатан. Оригиналната е текстолитова.

Мойта е46 318 мн бързо загрява на 5 минута в по студено време задухва топлото и не намалява по кръстовища и задръстания.
ПП Сложих с метална турбинка помпа от Лавиатан. Оригиналната е текстолитова.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: E46 318 I
Ето това ме притеснява обаче за съжаление немога тези интервенций да ги правя сам. Има ли някакъв начин/тест който мога да направя за да видя дали е отишла и мойта или разглабяне му е майката? Примерно ако е прецакана няма ли да държи високи градуси?
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: E46 318 I
Прибрах се сега от работа. Пътя ми със все заобиколките дето правих ми отне около 35 мин. максимума на колата го докарах до 103 градуса като съм карал както си карам без да гледам да е прегрявам за да видя как работи в нормален режим. По тодор александров нямаше движение и пак както бях на 5-та и пуснах по инерция покраи кино арена градусите паднаха до 98. После пак леко се покачиха. На място колата повече от 102 не качи колкото и да седях. по борд температурата беше -3,5 а по синоптик.бг -5. Кажете това струва ли ви се нормално или трябваше да си закове на 105? Само да кажа за информация, още на 85 градуса стрелката беше вертикална.
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: E46 318 I
mistyrain написа:Ето това ме притеснява обаче за съжаление немога тези интервенций да ги правя сам. Има ли някакъв начин/тест който мога да направя за да видя дали е отишла и мойта или разглабяне му е майката? Примерно ако е прецакана няма ли да държи високи градуси?
Само като се извади се вижда, какво е положението, иначе тя си върти дори и със огънати перки, но не с пълния капацитет, затова примерно като вдигнеш оборотите на колата парното задухва по-силно

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: E46 318 I
Силата на парното не зависи ли от турбината дето е в таблото? Аз така си мислех.
Иначе днес сутринта пак следих температурата и ми направи впечатление че достигнах пак максимум 102 градуса. Докато седях пред офиса и ръчках в другите менюта чух че перката се включи. Погледнах веднага менюто за температурата и пак си беше на 102. Поседях там и пак след малко се включи перката за момент и малко след това пак спря като температурата си седеше на 102. Това как ви се струва?
Иначе днес сутринта пак следих температурата и ми направи впечатление че достигнах пак максимум 102 градуса. Докато седях пред офиса и ръчках в другите менюта чух че перката се включи. Погледнах веднага менюто за температурата и пак си беше на 102. Поседях там и пак след малко се включи перката за момент и малко след това пак спря като температурата си седеше на 102. Това как ви се струва?
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: E46 318 I
mistyrain написа:Силата на парното не зависи ли от турбината дето е в таблото? Аз така си мислех.
От степента на усливане на вентилатора зависи, колкото повече чертички има толкова по-силно трябва да духа, а температурата зависи колко е нагрято радиаторчето, когато циркулацията на охладителна течност е по -малка радиаточето по-бавно загрява и по-бързо се охлажда или общо казано неможе да задуха яко горещо, когато увеличиш оборотите на двигателя циркулацията на течност се усилва вкарва се в радиаторчето по голямо количество антифриз и задухва малко по топло.
Колега лесно се сменя помпата, 4 болта по спомен бяха развиваш ги после има къде да навиеш 2 от тях, за да избутат помпата от кожуха на мотора и си ти. Първо се развива шайбата и тя беше на 4 болтчета 6мм отхлабваш ги тях преди да си махнал ремъка и действаш. После обезвъздушаване колата с вирната муцуна нагоре и пуснато парно доливаш антифриз и следиш нивото капачката на разширителния съд отворена и отвиваш и завиваш болта за обезвъздушаване, 1 час работа е


Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: E46 318 I
Хахахааха верно пролетта ще ми реши проблема.
Мерси много колега за пълното обяснение. Ще видя какво ще успея да свърша. Мен главно ме притеснява да не прегрея нещо и да не си докарам допълнителен проблем.
Мерси много колега за пълното обяснение. Ще видя какво ще успея да свърша. Мен главно ме притеснява да не прегрея нещо и да не си докарам допълнителен проблем.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: E46 318 I


Стари коли, мноого стари...

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: E46 318 I
mistyrain написа:Хахахааха верно пролетта ще ми реши проблема.
Мерси много колега за пълното обяснение. Ще видя какво ще успея да свърша. Мен главно ме притеснява да не прегрея нещо и да не си докарам допълнителен проблем.
Хвърли едно око на тази тема:
viewtopic.php?f=34&t=231780&start=15

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: E46 318 I
Мерси много колеги, само дано уикенда да е готин и ще вида какво е състоянието на радиаторчето.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани