от салт лейк сити до бостън
Модератор: Общи модератори
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: от салт лейк сити до бостън
jordanov написа:lowrider написа:TPAKTOP написа:uCnaHeTcA написа:Дам, просто споделих случката, а за трапезата в колата - ставаше дума да не седне на някое "капанче" и да се наяде доволноСолети, снаксове - става, а и е занимавка като е в колата, за да не заспиш
Такава занимавка си правих за устата и като спирах цигарите, ама
Просто вметка де
![]()
Приятен път с AMG-то
Едва ли ще е приятен!
Що бе, на 1.2 бара не е зле, поне ЦЛ-а е с тоз матор е приятен
Е да бе ама тая кола тряя да я кара с 60 мили ... т.е. 96км/ч
Ами то на 2ра със 100 си е приятно и в овърбууст

Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: от салт лейк сити до бостън
lowrider написа:TPAKTOP написа:uCnaHeTcA написа:Дам, просто споделих случката, а за трапезата в колата - ставаше дума да не седне на някое "капанче" и да се наяде доволноСолети, снаксове - става, а и е занимавка като е в колата, за да не заспиш
Такава занимавка си правих за устата и като спирах цигарите, ама
Просто вметка де
![]()
Приятен път с AMG-то
Едва ли ще е приятен!
Що бе, на 1.2 бара не е зле, поне ЦЛ-а е с тоз матор е приятен
Като знам какво беше окачването на едно от най-скапаните Поршета а именно Бокстер С(само обикновения Бокстер беше по-зле


Re: от салт лейк сити до бостън
Според мен опасността да заспиш в СЛ 65 АМГ е доста по-малка отколкото в някоя по-комфортна кола.
Казвам го като човек имал възможност да кара СЛ 63 АМГ.
Като живях в Германия ми се е налагало да пътувам до Париж 3 пъти за 2 дни (500 км в едната посока), обаче с ес-класа. Е повярвай ми как се унася човек в това кресло наречено седалка не е истина. Отделно че изобщо не усещаш, че колата се движи.
Моята стратегия беше - като усетя че ми се приспива, карам с 230-240 км/ч около 10-тина минути да си вдигна адреналина и да си поизостря вниманието.
Тая стратегия няма да я изпробваш обаче доколкото разбирам. 






Re: от салт лейк сити до бостън
Съвети най-различни, но истината е, че всеки човек си е индивидуална натура и му действат различни стимули.
Пробвал съм разни техники срещу умората и заспиването, но не всеки път се получава.
Преди време ми се наложи да шофирам около 32 часа някъде там далеч на майната си, почти без почивка (не броя тези за облекчаване на физиологични нужди), но на втория ден се чувствах като призрак. Знам, че шофирах, знам от къде идвах и на къде отивах, но не помня как стигнах.
Това което приложих, беше да си мия по-често лицето с вода. Първоначално действа доста ободряващо, после обаче ефектът затихва. След това спирах да помпя лицеви упори и клякания на пътя (сигурно много са ми се смяли, но....). След това пробвах една друга техника, която ми бяха подсказали - да си опъвам и разтривам ушите - след два дни зад волана обаче ефектът беше по-скоро съмнителен. Пробвах също да си сваля обувката и чорапа на единия крак, за да може тялото да усети някакъв "дискомфорт" и да се мобилизира - това сякаш даде положителен ефект (!!! това с обувките и чорапите обаче може да се окаже рисковано - вместо ободряващ ефект, да се получи пълна упойка.
)
В никакъв случай обаче не препоръчвам музика за релакс. Тя (музиката) в комбинация с темпомат и прав път са си равни на заспиване зад волана.
По-скоро се зареди с нещо стимулиращо и надъхващо! На мен много ми помогнаха български народни песни, хард рок, метъл, разни денс хитове и др.
А, същото така и по-ниската температура на климатика също мобилизира организма. Поне при мен е така.
Успех!
Пробвал съм разни техники срещу умората и заспиването, но не всеки път се получава.
Преди време ми се наложи да шофирам около 32 часа някъде там далеч на майната си, почти без почивка (не броя тези за облекчаване на физиологични нужди), но на втория ден се чувствах като призрак. Знам, че шофирах, знам от къде идвах и на къде отивах, но не помня как стигнах.
Това което приложих, беше да си мия по-често лицето с вода. Първоначално действа доста ободряващо, после обаче ефектът затихва. След това спирах да помпя лицеви упори и клякания на пътя (сигурно много са ми се смяли, но....). След това пробвах една друга техника, която ми бяха подсказали - да си опъвам и разтривам ушите - след два дни зад волана обаче ефектът беше по-скоро съмнителен. Пробвах също да си сваля обувката и чорапа на единия крак, за да може тялото да усети някакъв "дискомфорт" и да се мобилизира - това сякаш даде положителен ефект (!!! това с обувките и чорапите обаче може да се окаже рисковано - вместо ободряващ ефект, да се получи пълна упойка.

В никакъв случай обаче не препоръчвам музика за релакс. Тя (музиката) в комбинация с темпомат и прав път са си равни на заспиване зад волана.
По-скоро се зареди с нещо стимулиращо и надъхващо! На мен много ми помогнаха български народни песни, хард рок, метъл, разни денс хитове и др.
А, същото така и по-ниската температура на климатика също мобилизира организма. Поне при мен е така.
Успех!
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: от салт лейк сити до бостън
А да, ако все пак тръгнеш на своя глава
, не се наливай с гадния гаторейд 


Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- seven-eight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: Denmark
Re: от салт лейк сити до бостън
Според мен трябва да се кара нормално първите часове и чак като почне да ти се приспива, тогава по-чести почивки. Енергиини напитки, кафе, кола, сокчета, солетки и други работи за дъвчене в колата. Аз карах от България до Дания(около 2500км) за около 26 часа ги минах(карах сам) и си бях окей. 2 кафета и 2 редбула за целия път. Спирал съм само по бензиностации, за хапване и тоалетна. Единствено като влезнах в Дания(беше вечерта) имаше сняг и мъгла
и тогава почна да ми се приспива, че трябваше да се кара по-бавно.
При теб е кофти с ограничението. 100км/ч е доста гадно за ограничение. Иначе не виждам проблем да се минат километрите щом сте 2ма. Но аз ако съм на твое място ще карам от петък до събота вечерта и тогава ще спя. И после останалото на един дъх.
п.п. Чувал съм, че ако се пият много енергиини напитки започват да имат обратен ефект(освен, че са вредни), но незнам дали е така, защото рядко пия.

При теб е кофти с ограничението. 100км/ч е доста гадно за ограничение. Иначе не виждам проблем да се минат километрите щом сте 2ма. Но аз ако съм на твое място ще карам от петък до събота вечерта и тогава ще спя. И после останалото на един дъх.
п.п. Чувал съм, че ако се пият много енергиини напитки започват да имат обратен ефект(освен, че са вредни), но незнам дали е така, защото рядко пия.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: от салт лейк сити до бостън
Така както го смяташ, за Неделята ще останат към 1200 мили и никакво време за сън. И аз като колегата по-горе бих го мислил да мина най-много км отначалото, понеже ще съм по-свеж, а да спя по към края. Освен това трябва да се има предвид, че през нощта на човек му се доспива повече, отколото през деня.
Максимално съм минавал 2000км наведнъж със S500 при средна скорост 140км/ч и пак беше гадно. От високата скорост човек се изморява бързо и често се спира за бензин. Втори такъв ден щеше да ми разкаже играта. Добре че поне сте с хубава кола, че отначалото си представих някаква Миата
Максимално съм минавал 2000км наведнъж със S500 при средна скорост 140км/ч и пак беше гадно. От високата скорост човек се изморява бързо и често се спира за бензин. Втори такъв ден щеше да ми разкаже играта. Добре че поне сте с хубава кола, че отначалото си представих някаква Миата

I love the sound of V8 in the morning...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: от салт лейк сити до бостън
това ще е инетересно пътуване.
от моя опит през нощта се поддържа много по-голяма средна скорост и пътищата са доста по-спокойни. както знаем всяко намаляне, а спиране да не говорим съсипват средната скорост. аз бих предложил ако може съня да е през деня, а карането през ноща.
аз бих легнал да спя петък следобед и бих тръгнал 12 вечерта... 800 мили спане през деня... още 800 мили събота вечер и последните 800 неделя вечер. май излиза математиката ? аз точно този уикенд трябваше да мина 1600 и така направих. петък и неделя вечер съответно. но вчера спах 12 часа.
няма ли по пътя да има магистрали с ограничение 70 мили, което значи спокойно каране с 80, което вече е сравнително поносимо.
от моя опит през нощта се поддържа много по-голяма средна скорост и пътищата са доста по-спокойни. както знаем всяко намаляне, а спиране да не говорим съсипват средната скорост. аз бих предложил ако може съня да е през деня, а карането през ноща.
аз бих легнал да спя петък следобед и бих тръгнал 12 вечерта... 800 мили спане през деня... още 800 мили събота вечер и последните 800 неделя вечер. май излиза математиката ? аз точно този уикенд трябваше да мина 1600 и така направих. петък и неделя вечер съответно. но вчера спах 12 часа.
няма ли по пътя да има магистрали с ограничение 70 мили, което значи спокойно каране с 80, което вече е сравнително поносимо.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: от салт лейк сити до бостън
Споко, и в двуместни коли се спи
Аз съм 1.88, близо 95 кила и си спах като бебе в Хонда Ес 2000, на която седалка трябва да се мръдне напред за да се пусне облегалката назад... и в общи линии имаш 2 избора:
- имаш що годе достатъчно място за краката, но гърба ти е на 90 градуса
- гърба ти образува ъгъл горе долу 105 градуса, но колената ти опират в таблото
Всичко е до умората
ако едва гледаш и в трабант ще заспиш
С въпросната хонда сме правили Сан Диего - Вегас (330 мили) ... парти до 4 през нощта и на обратно ... Вегас - Сан Диего. Общо 660 мили за 24ч, ама пак са мнооооооооооого по малко от твоите.
За освежаване: сръбска музика, отваряне на прозореца да те обрули студения вятър, задължително спиидване - тръпката да се оглеждаш за ченгета и за приближаващи фарове си носи доста адреналин. В Невада и Аризона ограниченията са 75мили, така че 87 на круз контрола бяха ок
иначе на големите прави с много видимост 100 без проблем. Имам едно любимо спускане 2-3 мили постоянно спускане, отлична видимост за ченгета (то няма 1 храст да се скрият). Там.... 110 за кратко без проблем

- имаш що годе достатъчно място за краката, но гърба ти е на 90 градуса
- гърба ти образува ъгъл горе долу 105 градуса, но колената ти опират в таблото
Всичко е до умората

С въпросната хонда сме правили Сан Диего - Вегас (330 мили) ... парти до 4 през нощта и на обратно ... Вегас - Сан Диего. Общо 660 мили за 24ч, ама пак са мнооооооооооого по малко от твоите.
За освежаване: сръбска музика, отваряне на прозореца да те обрули студения вятър, задължително спиидване - тръпката да се оглеждаш за ченгета и за приближаващи фарове си носи доста адреналин. В Невада и Аризона ограниченията са 75мили, така че 87 на круз контрола бяха ок

- zxsport
-
Re: от салт лейк сити до бостън
alx написа: ... колата е сл65 амг ... за тунерско изложение ... да се превишава скороста възможности се надявам да има
опааа, меко казано бих искал да съм на твое място ... и лекичко ти завиждам

предполагам, че си заделил (или тунинг-фирмата е осигурила) една доста добра сума за глоби, които да не ти "помрачат" кефа от дъглия преход с този ВЕЛИКОЛЕПЕН роудстър.
Това, че
alx написа: ... ще спирам на всеки 300км да зареждам ...
ме навява на мисълта, че изобщо не мислиш да караш със 60-70 мили ... освен ако колата не е с друг, по-малък от фабричния резервоар.
Успех, и да ... няма да ти е леко. Единствено би могло да ти подейства успокояващо ако имаш доверие на втория шофьор, с който по план-график трябва да се сменяте ... Ако колата е тиха, добре - но ако не е ... дай си адреса да ти пратя един блистер АНАЛГИН (че у щатско Софарма май не вирее


- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: от салт лейк сити до бостън
Пробвай с тия:


А по задачката, не ти е проблем да спиш 24 часа, така че караш спиш караш и си ток




А по задачката, не ти е проблем да спиш 24 часа, така че караш спиш караш и си ток

Re: от салт лейк сити до бостън
Сондьора написа:Пробвай с тия:
![]()
![]()
А по задачката, не ти е проблем да спиш 24 часа, така че караш спиш караш и си ток
къде да го намеря тоя локум? тука такова животно няма...
за карането и глобите- айде да не ме глобяват... щото тука едно че те глобяват, две че после ти вдигат застраховката за 7 години... и стаа много скъпо. затова и смятам да карам нормално и само като знам че никой не ме гледа- да троша звуковата бариера...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: от салт лейк сити до бостън

а и не рупаме марулите
Кажи са къв е самолета, че съм фен...
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: от салт лейк сити до бостън
Аз не съм видял поста на колегата който е казал че ако кара бързо през 300км! Ами съмнявам се! Ако я смачкаш на пълна газ искрено се съмнявам да минеш и 200км! Но студа и свежия въздух най-добре ще те ободряват! Енергийните напитки и кафетата по-скоро ще те изнервят и ако прекалиш в момента който решиш да спиш няма да мигнеш дори! Шибано е пробвал съм!

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: от салт лейк сити до бостън
Според мен, ще се узорите особено с тия 70мили макс. Аз съм пътувал Дюселдорф - София за 2 дена. По 12-13 часа каране на ден и то в германия съм се движилил с около ваще 100мили. Така ,че по 20 часа каране на ден, сигурно ще успеете, ама за там където отиваш, като отидеш ше си пълен робот без реакции.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани