Дрифт без шпер
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Дрифт без шпер
DrivinGGoD написа::mhihi: И това не е баш така... Силна кола трудно се кара на лимита, дори и ако говорим за пързаляне
Ама е много по-трудно със слаба кола... Аз с моята при по-висока скорост в завоя, а съм и пуснал газта - дрифта спира... Трябва после съединители, али бали... Докато с мощна можеш по-лесно да си балансираш ъгъла на пързаляне с повече/помалко подаване на газ.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Дрифт без шпер
Така е, определено баланса с газта е по-лесен и колата има сила да поддържа дрифта и при по-висока скорост и да овладява камшиците, но с повече сила скоростта става по-висока, по-лесно може да предозираш газта и да стане беля...
Един съвет от мен - оставете съединителите Научете се да намирате правилната скорост и ъгъл, съчетани с правилно боравене с газта и волана... Намерите ли този баланс няма да има нужда да ритате съединителя... Щом се налага да правите това значи скоростта не е достатъчна или ъгъла е много малък
Един съвет от мен - оставете съединителите Научете се да намирате правилната скорост и ъгъл, съчетани с правилно боравене с газта и волана... Намерите ли този баланс няма да има нужда да ритате съединителя... Щом се налага да правите това значи скоростта не е достатъчна или ъгъла е много малък
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Дрифт без шпер
Винаги човек минава през тоя етап в който отваря супер големия ъгъл, аха да се усмихне и вижда че е закъснял с волана и единственото нещо което му остава за да не обърне колата е да върне газта и това при по-висока скорост е зле...
Иначе най-добре е (според мен) да се отвори малък ъгъл (ако не се знае предварително какъв е завоя) преди завоя с ръчната, като по този начин хем имаш повече време да огледаш самия завой, хем се убива скоростта плавно, хем после няма драми със шутовете по съединителите и рязко контриране с волана.
Иначе най-добре е (според мен) да се отвори малък ъгъл (ако не се знае предварително какъв е завоя) преди завоя с ръчната, като по този начин хем имаш повече време да огледаш самия завой, хем се убива скоростта плавно, хем после няма драми със шутовете по съединителите и рязко контриране с волана.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Дрифт без шпер
радвам се че има хора като теб да ни дават съвети и да ну учат на това онова , има някой като ги питаш или нищо не ти казват или някъква глупост
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Дрифт без шпер
Boyadjiev написа:Винаги човек минава през тоя етап в който отваря супер големия ъгъл, аха да се усмихне и вижда че е закъснял с волана и единственото нещо което му остава за да не обърне колата е да върне газта и това при по-висока скорост е зле...
Иначе най-добре е (според мен) да се отвори малък ъгъл (ако не се знае предварително какъв е завоя) преди завоя с ръчната, като по този начин хем имаш повече време да огледаш самия завой, хем се убива скоростта плавно, хем после няма драми със шутовете по съединителите и рязко контриране с волана.
Точно тук идва правилната преценка и усещане - хем да не се стигне до връщане на газта за да се предотврати превъртане хем да не се стига до недостиг на мощност заради малкия ъгъл...
За съжаление няма универсално правило... В един момент вече след основата идва момента усещането да доведе до правилна преценка и да се предприемат правилните действия - съчетание от скорост, ъгъл на завиване и дозиране на газта, както и динамичен баланс... Звучи сложно, но е въпрос просто на усещането, което пораждат силите действащи върху тялото в такъв момент и правилното тълкуване на това усещане...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Дрифт без шпер
DrivinGGoD написа:Така е, определено баланса с газта е по-лесен и колата има сила да поддържа дрифта и при по-висока скорост и да овладява камшиците, но с повече сила скоростта става по-висока, по-лесно може да предозираш газта и да стане беля...
Един съвет от мен - оставете съединителите Научете се да намирате правилната скорост и ъгъл, съчетани с правилно боравене с газта и волана... Намерите ли този баланс няма да има нужда да ритате съединителя... Щом се налага да правите това значи скоростта не е достатъчна или ъгъла е много малък
Да ама без да ритна съединителя на 18-ката трябва да го вартя на 1-ва а пък така прая макс половин кръг, докато на 2-ра си правя 1 2 и то без предни амортесиори
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Дрифт без шпер
аз лично познавам един човек достигнал предела на слаба кола,познавам също и такива които немогат да стигнат предела на силните си коли,и в този ред на мисли със силна кола и шпер,грамотен човек със средни възможности може да се научи за изключително кратко време да кара на дрифт,щото силанта кола може да се пързаля и с полвината от възможностите си,и най важното е че може да се кара със сила и със сцепление,а не само инерционно.инерционния дрифт е най сложен,практически всички слаби коли се карат трудно защото се карат не само на предела на възможностите си,а дори и след него,за да пързаляш такава кола трябва да загубиш контрол а след това да си го възвърнеш и да насочиш инерцията в правилната посока,не е красиво,няма ъгъл или пушак обаче е в пъти по сложно щото имаш един основен либсващ фактор,а това е силата-тя ти дава сцепление и контрол по най протия възможен начин-с натискане или пускане на един педал
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Дрифт без шпер
Radoslav318i написа:DrivinGGoD написа:Така е, определено баланса с газта е по-лесен и колата има сила да поддържа дрифта и при по-висока скорост и да овладява камшиците, но с повече сила скоростта става по-висока, по-лесно може да предозираш газта и да стане беля...
Един съвет от мен - оставете съединителите Научете се да намирате правилната скорост и ъгъл, съчетани с правилно боравене с газта и волана... Намерите ли този баланс няма да има нужда да ритате съединителя... Щом се налага да правите това значи скоростта не е достатъчна или ъгъла е много малък
Да ама без да ритна съединителя на 18-ката трябва да го вартя на 1-ва а пък така прая макс половин кръг, докато на 2-ра си правя 1 2 и то без предни амортесиори
Тук, до колкото разбирам не говорим за "въртене", а за дрифт... Аз лично съм правил доста прилични такива дори със 105коньова 16ка Всичко е до скоростта и ъгъла, както казах по-горе
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Дрифт без шпер
Да ясно просто не се разбрахме, защото аз говорех за кръговото..
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Дрифт без шпер
kirililiev написа:аз лично познавам един човек достигнал предела на слаба кола,познавам също и такива които немогат да стигнат предела на силните си коли,и в този ред на мисли със силна кола и шпер,грамотен човек със средни възможности може да се научи за изключително кратко време да кара на дрифт,щото силанта кола може да се пързаля и с полвината от възможностите си,и най важното е че може да се кара със сила и със сцепление,а не само инерционно.инерционния дрифт е най сложен,практически всички слаби коли се карат трудно защото се карат не само на предела на възможностите си,а дори и след него,за да пързаляш такава кола трябва да загубиш контрол а след това да си го възвърнеш и да насочиш инерцията в правилната посока,не е красиво,няма ъгъл или пушак обаче е в пъти по сложно щото имаш един основен либсващ фактор,а това е силата-тя ти дава сцепление и контрол по най протия възможен начин-с натискане или пускане на един педал
За това съм съгласен... Аз визирах все пак и в двата случая максималното, което позволява колата... Т.е. не и силната и слабата кола да правят едно и също а да се карат на лимита на възможностите си, независимо дали става въпрос за дрифт или грип каране... Иначе да, много по-лесно е да караш силна кола на 70% от възможностите и, отколкото слаба на 100+ %
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Дрифт без шпер
Аз пък не разбирам какъв е тоя моя рефлекс, като я плъзна и веднага след тва да я вкарам в пътя пак, та в крайна сметка тя само врътне гъза на ляво и после на дясно и готово ... ама нещо не ми се отдава да я плъзна и да я балансирам да си ходи с вратите напред. Сигурно още бая практика ми трябва . За сега поне се научихме как да я плъзнем на 95% от настилката и да я овладеем . Не знам .. по-добрия вариант ли е да се учиш на кола без шпер или обратно ? Щото аз определено обмислям закупуването на таквоз чудо
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Дрифт без шпер
ogata написа:Аз пък не разбирам какъв е тоя моя рефлекс, като я плъзна и веднага след тва да я вкарам в пътя пак, та в крайна сметка тя само врътне гъза на ляво и после на дясно и готово ... ама нещо не ми се отдава да я плъзна и да я балансирам да си ходи с вратите напред. Сигурно още бая практика ми трябва . За сега поне се научихме как да я плъзнем на 95% от настилката и да я овладеем . Не знам .. по-добрия вариант ли е да се учиш на кола без шпер или обратно ? Щото аз определено обмислям закупуването на таквоз чудо
С шпер е пъъъъъъъъти по-лесно.... Истината е обаче да се научиш да балансираш отначало с отворен диф. После като седнеш на шперосана кола и си готов дрифтър
Много, ама 90% сигурно от дрифта е до кола... Ако имаш добре подготвена кола и ако не си пълен дървар ще можеш да дрифтиш яко, ако не чак за състезание поне за радост на много хора и на теб самия.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дрифт без шпер
Boyadjiev написа:Истината е обаче да се научиш да балансираш отначало с отворен диф. После като седнеш на шперосана кола и си готов дрифтър
Карам е36 20-ска от 2 седмици (1ва кола ми е) и вчера като се засилих срещу един автобус и ми се изправи косата
То беше мокро в София и аз само и подадох газ и тя тръгва да се завърта на обратно.... На няколко завоя го пробвах и или занася леко и се връща или се завърта на обратно и съм в моята лента с лице срещу колите
А, ето тук http://www.bgmaps.com/link/56459F19D8A2 ... D6648CE461 (в посока Г.М.Димитров на втория остър завой) като й дадох газ ми занесе с предницата към бордюра (беше сухичко). Направо не мога да я разбера тази кола. Има собствено мнение по завоите За мен задното предаване е нещо супер ново и забавно, обаче просто ми изправя косата на моменти яко...
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Дрифт без шпер
Абе бмв-то си е ебати дефибрилатора
Тръгва да се завърта, щото много газ и даваш .
Тръгва да се завърта, щото много газ и даваш .
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дрифт без шпер
ogata написа:Абе бмв-то си е ебати дефибрилатора
Тръгва да се завърта, щото много газ и даваш .
Ами като й дам по-малко не се завърта пък изобщо и аз за т'ва давам по-мъжката газ... Аз се чудя с отворения диф трябва ли да я заигравам ляво-дясно (за десен завой), за да я занеса както трябва или е достатъчно да й "чукна" спирачката за да пренеса тежестта напред и да и дам газ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани