Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от @ndro » 08 Мар 2011, 13:34

badjo E60 написа:Казвам това което са ми казали майсторите и това което съм видял при познати.Намалява въздушния поток,променя се работата.При мен се сменя целия колектор.Не съм се хвърлил в първия сервиз след като разбрах за проблема,разпитвах много имам и познат в Австрия който работи в БМВ и ми каза същото.Това не значи че отхвърлям варианта с тапите ,но аз предпочитам всичко да си е както е замислено първоначално по автомобила.Определено колата ми върви доста по добре от преди.А на мой познат колата трито литра на дино тест преди ремонта 216 след ремонта 209 коня.

разбирам, че някой ти е обяснявал разни неща, но бъди малко по-конретен.
ще ми се да се аргументират тия твърдения, тъй като аз съм потенциален потърпевш :mhihi:
кой въздушен поток се намалява? в какъв смисъл се променя работата? кое влияе на пиковата мощност?
от това, което аз знам за пеперудките, не мога да кажа, че има нещо вярно в тези твърдения.
ето защо бих искал да разбера нещо повече, а не че някакви майстори са се опитвали да те убедят да си смениш колекторите с нови - то е ясно, че е в техен интерес.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: A7

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от vgza » 09 Мар 2011, 13:04

И аз си махнах пеперудките и смея да твърдя, че на ниски обороти е малко по-скопена.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е 60

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от stoikov666 » 09 Мар 2011, 20:52

здр и аз много мислих за тия пеперуди и питах тук и там и мн се претиснявах дали ще е всичко наред дали няма да имам някакви проблеми .докато несе престраших и ги махнах и да ви кажа колата си върви както си беше няма никаква разлика нито на ниски нито високи обороти или каквото и да е .и сам спокоен че няма някое насекомо да ми пусити някое бутало. :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от @ndro » 09 Мар 2011, 22:15

vgza написа:И аз си махнах пеперудките и смея да твърдя, че на ниски обороти е малко по-скопена.

колега, ти не си ли с 535d, дето е с две турбини - едната за ниските, другата за високите?
кога го усещаш това - при тръгване от място или при подаване на газ в движение (например когато си на висока предавка на ръчен режим)?
питам, защото съм горе-долу запознат какво точно правят тези "пеперудки" и при теб не би трябвало ИЗОБЩО да се усеща.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: A7

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от vgza » 10 Мар 2011, 11:41

@ndro написа:
vgza написа:И аз си махнах пеперудките и смея да твърдя, че на ниски обороти е малко по-скопена.

колега, ти не си ли с 535d, дето е с две турбини - едната за ниските, другата за високите?
кога го усещаш това - при тръгване от място или при подаване на газ в движение (например когато си на висока предавка на ръчен режим)?
питам, защото съм горе-долу запознат какво точно правят тези "пеперудки" и при теб не би трябвало ИЗОБЩО да се усеща.

При тръгване. Преди докато я натисна и излиташе, сега между 1000-1500 оборота хич я няма.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от @ndro » 10 Мар 2011, 20:04

vgza написа:
@ndro написа:
vgza написа:И аз си махнах пеперудките и смея да твърдя, че на ниски обороти е малко по-скопена.

колега, ти не си ли с 535d, дето е с две турбини - едната за ниските, другата за високите?
кога го усещаш това - при тръгване от място или при подаване на газ в движение (например когато си на висока предавка на ръчен режим)?
питам, защото съм горе-долу запознат какво точно правят тези "пеперудки" и при теб не би трябвало ИЗОБЩО да се усеща.

При тръгване. Преди докато я натисна и излиташе, сега между 1000-1500 оборота хич я няма.

хммм... мойта логика e, че малката турбина развърта бързо и веднага създава налягане и пълни добре при отворени два входящи клапана (при махнати "пеперуди")...
обаче като се позамисля малко ИМА и логика да се създава по-голяма турбо-дупка и да се усеща повече при двигатели с две турбини... :confused:

ето едно възможно обяснение:
1. голямата турбина е доста по-голяма от турбината на двигателите с една турбина (525d и 530d).
2. тя развърта по-бавно и създава налягане на по-високи обороти.
3. затова има малка турбина, която пълни двигателя на ниските обороти, докато се развърти голямата.
4. това означава, че в ниските обороти пълненето на двигателя зависи много от малката турбина, тъй като голямата развърта с по-голямо закъснение от турбините на 525d и 530d.
5. ако приемем, че малката турбина е настроена да пълни при затворена клапа на колектора, когато тази клапа я няма, тя не може да създаде необходимото налягане в колектора и да напълни цилиндъра през двата клапана така, както би го направила, ако единия е затворен. тоест, когато "пеперудката" затваря, малката турбина бързо прави налягане в колектора и ефективно пълни цилиндъра само през единия входящ клапан.

възможно е това да е твоя случай, но ще е добре някой друг колега с 535d без пеперуди да сподели как е при него...

при 525d и 530d турбините са по-малки, развъртат по-бързо и на ниските обороти сравнително по-бързо създават налягане в колектора и пълнят цилиндъра през двата входящи клапана. след премахване на "пеперудите", на дино-тест по-голямата турбо-дупка ще се види, но тя ще бъде пренебрежимо малка и почти невъзможно да се усети в действителност.

badjo E60 написа:А на мой познат колата трито литра на дино тест преди ремонта 216 след ремонта 209 коня.

махането на "пеперудите" увеличава единствено турбо-дупката в ниските обороти. твърдението по-горе според мен няма нищо общо със случая, тъй като то касае пикова мощност, когато и двата входящи клапана са отворени и турбината върти на макс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: Plovdiv

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от g.petrow » 22 Авг 2011, 9:42

И при мен се появи проблемът с лекото притреперване след запалване миналата седмица. Случи се само веднъж, след това не съм го забелязвал отново. Смятам да метна някоя добавка, да видим дали ще се появи пак ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от kopchev » 22 Авг 2011, 14:50

А как се махат тези пеперутки и как да разбера дали ми е време за тази манипулация в моята кола.
Извинявайте, може да задавам тъпи въпроси, но съм нов в Е60/1 и чета, но...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от Ivo_Borisov » 22 Авг 2011, 17:00

Когато и да ги махнеш все е късно :lol: Ето ти една тема колега:
viewtopic.php?f=116&t=224343
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от kopchev » 23 Авг 2011, 8:26

Много благодаря, сега ще прочета за да разбера колко съм закъснял :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 19.10.2009
Местоположение: RUSE
Пол: Мъж
Кара: BMW F87 M2 competition
Мечтае да кара: BMW

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от murcielago7917 » 17 Май 2016, 0:48

Студена.jpg

Останалите 5 цилиндъра.jpg

1 цилиндър.jpg

Здравейте колеги ...Става въпрос за БМВ 525д Е60 2005 (245 000 км ) на студено колата много тресе ,след като се стопли малко се нормализира ,но излиза бял пушек и мирише на сурова нафта с ужасно лютене !!! Единствената грешка която дава на ДИС ГТ1 е изгоряла свещ на 1ви цилиндър (снимките от Гт1 не ги пазя ,затова прикачих от Аутоком ).. Смених я с нова от БМВ.Колата беше чипосана ,след което и върнах оригиналниа файл . Тресенето по намаля малко,Изкарах 6 инжектора и ги занесох в Бош сервиз да ги почистят,а на първи цилиндър му смениха разпръсквача , иглата и някакви вътрешни тръбички след което сложих инжекторите и тоя с сменените компоненти пак на 1 цилиндър ,колата продължава да тресе ,от Бош ми казаха да разменя местата на инжекторите ,разменях ги но все същата работа ,на 1 цилиндър дава високи стойности . Замерих компресията на всеки цилиндър мисля че е перфектна (компресията е замерена само на стартер)....
Ако някой знае от какво е нека да каже !!!!!
Моля ви се избягвайте , провери това..провери онова !!! Ако тругна да сменям всичко знам ,че ще се оправи проблема..
Предварително благодаря на всеки колега !!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от adovet » 17 Май 2016, 8:21

murcielago7917 написа:Студена.jpg

Останалите 5 цилиндъра.jpg

1 цилиндър.jpg

Здравейте колеги ...Става въпрос за БМВ 525д Е60 2005 (245 000 км ) на студено колата много тресе ,след като се стопли малко се нормализира ,но излиза бял пушек и мирише на сурова нафта с ужасно лютене !!! Единствената грешка която дава на ДИС ГТ1 е изгоряла свещ на 1ви цилиндър (снимките от Гт1 не ги пазя ,затова прикачих от Аутоком ).. Смених я с нова от БМВ.Колата беше чипосана ,след което и върнах оригиналниа файл . Тресенето по намаля малко,Изкарах 6 инжектора и ги занесох в Бош сервиз да ги почистят,а на първи цилиндър му смениха разпръсквача , иглата и някакви вътрешни тръбички след което сложих инжекторите и тоя с сменените компоненти пак на 1 цилиндър ,колата продължава да тресе ,от Бош ми казаха да разменя местата на инжекторите ,разменях ги но все същата работа ,на 1 цилиндър дава високи стойности . Замерих компресията на всеки цилиндър мисля че е перфектна (компресията е замерена само на стартер)....
Ако някой знае от какво е нека да каже !!!!!
Моля ви се избягвайте , провери това..провери онова !!! Ако тругна да сменям всичко знам ,че ще се оправи проблема..
Предварително благодаря на всеки колега !!!!

Сигурен ли си че само на 1 цилиндър не работи свеща. Не е задължително да ти запише грешка при изгоряла свещ. На моята релето беше заминало и нямах никакъв подгрев и нямаше абсолщтно никаква грешка за свещи или реле

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Вибрации/Тресене веднага след запалване за 5 сек

Мнение от B.Stoimenov » 17 Май 2016, 8:23

Точно и аз щях да кажа, да се погледне релето ...

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook