E46 318 I
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Tzvetan Grigorov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.03.2011
- Пол: Мъж
E46 318 I
След като изгася колата продължава да върти перката в контролния блок на климатроника 10-15 мин. Това нормално ли е ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: E46 318 I
И при мен го има този момент но го прави от време на време.
dimitroff според теб това може ли да има нещо общо с това че при мен парното е доста слабо. духа топло само когато колата е в обороти, ако караш по инерция, топлата струя става студена.
Колега Grigorov, при теб има ли проблем с парното?
dimitroff според теб това може ли да има нещо общо с това че при мен парното е доста слабо. духа топло само когато колата е в обороти, ако караш по инерция, топлата струя става студена.
Колега Grigorov, при теб има ли проблем с парното?
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: E46 318 I
Това звучи като загуба на антифриз.А перката прдължава да работи за да ти доохлади колата.По принцип когато угасиш двигателя и течностите спрът да циркулирът температурата им се повишава и затова.

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: E46 318 I
Колега, аз до колкото разбрах той има предвид перчицата дето е в блока на климатроника. Демек точно до бутоните на климатика на таблото. Там вътре има една перка която смуче въздух от купето и го праща към датчика за температурата по която се ориентира климатроника.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: E46 318 I
Датчика за температурата се намира точно до решетчицата на климатроника (лявата в моя случай). Онзи ден разглабях кутията на климатроника. За профилактика и бая гняс извадих от самият вентилатор и въздуховодите му.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: E46 318 I
mistyrain написа:И при мен го има този момент но го прави от време на време.
dimitroff според теб това може ли да има нещо общо с това че при мен парното е доста слабо. духа топло само когато колата е в обороти, ако караш по инерция, топлата струя става студена.
Колега Grigorov, при теб има ли проблем с парното?
По принцип този проблем често пъти е заради заминала водна помпа. Мотора държи ли ти нормална температура? Задължително провери нивото на охладителната течност.
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: E46 318 I
Ами държи стабилна, антифриз си имам. Странна работа. някой каза таралеж, друг ми каза че има едни ел клапи дето може да не отварят или затварят като хората. Незнам вече.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: E46 318 I
mistyrain написа:Ами държи стабилна, антифриз си имам. Странна работа. някой каза таралеж, друг ми каза че има едни ел клапи дето може да не отварят или затварят като хората. Незнам вече.
Колега, виж си от "скрито меню-7" каква ти е температурата на охлаждащата течност! При максимално загрята кола, температурата трябва да тие 105,гр. Включва се перката и пада на 102/103,гр. и после пак се качва. Такъв трябва да ти е нормалният цикъл, на температурата на охлаждащата течност. Сега в студа, трудно вдига на място 105,гр. Но в задръствания, ще се види най-добре.
С това, ще провериш, перката и термостата, дали ти работят коректно.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: E46 318 I
Tzvetan Grigorov написа:След като изгася колата продължава да върти перката в контролния блок на климатроника 10-15 мин. Това нормално ли е ?
Вентилаторчето в контролния блок е нормално да върти известно време, спокойно.
Never mistake motion for action...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 318 I
Тц.
Не е нормално да върти след загасяне.
Забрави за водна помпа
Ако правилно съм те разбрал - мотора ти държи температура и не изстива, но ако караш по инерция - парното духа хладно ??
Има соленойдни клапи, който могат да се ебават!
Обезвъздушена ли е добре колата ??
Не е нормално да върти след загасяне.
mistyrain написа:Ами държи стабилна, антифриз си имам. Странна работа. някой каза таралеж, друг ми каза че има едни ел клапи дето може да не отварят или затварят като хората. Незнам вече.
Забрави за водна помпа

Ако правилно съм те разбрал - мотора ти държи температура и не изстива, но ако караш по инерция - парното духа хладно ??
Има соленойдни клапи, който могат да се ебават!
Обезвъздушена ли е добре колата ??
- Tzvetan Grigorov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.03.2011
- Пол: Мъж
Re: E46 318 I
mistyrain написа:И при мен го има този момент но го прави от време на време.
dimitroff според теб това може ли да има нещо общо с това че при мен парното е доста слабо. духа топло само когато колата е в обороти, ако караш по инерция, топлата струя става студена.
Колега Grigorov, при теб има ли проблем с парното?
Колега,при мен парното е добре.Тази перка за която питам е за охлаждане на платките в контролният блок на климатроника.При мен обаче ми пада акумолатора често и си мислех че е от тази перка.Но катоя видиах колко е малка и каква консумация има не е от нея.
Re: E46 318 I
Toва вентилаторче въобще не охлажда платките, а поема въздух ит купето, за да следи вътрешната температура и да се регулира правилно климатроника. За твоя проблем има два варианта:
1. Да ти е заминал акумулатора
2. Ако акумулатора е здрав, значи таралежа ти го точи и е за смяна.
Има 100 теми за този проблем! А относно вентилаторчето, остава включено известно време докато не се изключат всички токове автоматично след около 15 мин. Понякога като изгасиш може да се чува, това е защото се е скъсало от работа и се е натрупала мърсотия. Пак е коментирано в много теми.
Основното, което трябва да направиш е с мултицет да се измери за утечка - вдигаш капака, застопоряваш бутончето с тиксо, ако имаш такова, чакаш 15 мин и гледаш дали има разход, ако има търсиш през бушоните откъде, като започни с този на климатика.
1. Да ти е заминал акумулатора
2. Ако акумулатора е здрав, значи таралежа ти го точи и е за смяна.
Има 100 теми за този проблем! А относно вентилаторчето, остава включено известно време докато не се изключат всички токове автоматично след около 15 мин. Понякога като изгасиш може да се чува, това е защото се е скъсало от работа и се е натрупала мърсотия. Пак е коментирано в много теми.
Основното, което трябва да направиш е с мултицет да се измери за утечка - вдигаш капака, застопоряваш бутончето с тиксо, ако имаш такова, чакаш 15 мин и гледаш дали има разход, ако има търсиш през бушоните откъде, като започни с този на климатика.
Re: E46 318 I
Отговора е много прост: Запушено радиаторче на климатика! Намира се зад климатроника в една кутия. При мен беше абсолютно същото и се оказа радиаторчето след смяна на какво ли не! 1 час разглобяване/сглобяване + 1лв за кислол + 15 мин накисване + малко разклащане с кислола и си в играта с парно!
Вентилаторчето е нормално да върти!

Вентилаторчето е нормално да върти!
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: E46 318 I
Първо по темата на колегата. При мен някой път остава да върти вентилаторчето, някой път не, но моето скромно мнение е че няма проблем да го прави и ако го прави има някаква идея. Не вярвам да може да ти източи акумолатора това миниатюрно нещо.
Dimotroff, да правилно си ме разбрал. В допълнение да кажа че при нормално каране в града сутрин си карам с якето че вътре неможе да стане топло както би трябвало да бъде. Иначе си загрява нормално колата и си седи в границите. довечера ще пробвам със скритото меню да извадя точни данни както посъветва колегата vavilon. Мислиш ли че тези клапи може така да ме ебават? Не ги разбирам тях точно какво вършат.
slick5_19 за да го почистиш радиаторчето трябваше ли да източваш антифриза? Ако имаш време да дадеш малко повече акъл и съвет как да го направя ще съм много благодарен.
Dimotroff, да правилно си ме разбрал. В допълнение да кажа че при нормално каране в града сутрин си карам с якето че вътре неможе да стане топло както би трябвало да бъде. Иначе си загрява нормално колата и си седи в границите. довечера ще пробвам със скритото меню да извадя точни данни както посъветва колегата vavilon. Мислиш ли че тези клапи може така да ме ебават? Не ги разбирам тях точно какво вършат.
slick5_19 за да го почистиш радиаторчето трябваше ли да източваш антифриза? Ако имаш време да дадеш малко повече акъл и съвет как да го направя ще съм много благодарен.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани