един лесен въпрос
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
С такава скорост без колебания в натискането на педала и равен път, и 325 ше даде 6/100 разход
А за температурата виж първо уреда на таблото - със сигурност е ровичкано като са му гласили "реалните" километри 


Never mistake motion for action...
тава което е на снимката не е критерий за разход. това е моментен разход на гориво. ако в този момент си махнеш крака от газта и си в обороти примерно над 3500 дори и да се движиш с 140км/ч. може да ти покаже и 2/100л. а за стрелката на водата не коментирам. склонен съм да се съглася с колегите по-горе. разхода се засича знаеш как - пълниш до-горе нулираш брояча и в Бургас пълниш пак до-горе. От там на татъка е проста аритметика
то по книга на 325-ца дават ~6.5/100 с скорост от 90км/ч, а аз лично съм пробвал с 100 - 110 км/ч извън градско но не само магистрала (все пак при изпреварване и др. натискам педала) ми даде среден разход 8.3л/100км
Така че според мен е напълно възможно да ти дава такъв разход
P.S.
за уреда за темппературата мисля че просто е снимано малко отстрани, провери като загрее колата като застанеш точно срещу уреда на таблото и тогава ще разбереш дали ти бега надесно стрелката
Така че според мен е напълно възможно да ти дава такъв разход
P.S.
за уреда за темппературата мисля че просто е снимано малко отстрани, провери като загрее колата като застанеш точно срещу уреда на таблото и тогава ще разбереш дали ти бега надесно стрелката
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
и аз залагам на водната помпа
имах същия проблем с мойто М50 заради помпата
на дълъг път като задържа около 160-170км/ч на около 5500-5700РПМ/м
и стрелката почваше да мърда на дясно към червеното, ако в този момент дам още газ до към 200км/ч стрелката отиваше до следващата чертичка след средата, като отпусна газта и стигне до 130-140км/ч стрелката се връщаше в средата и не мърдаше от там, а ако си с пуснат климатик го правеше и на по ниски скорости, същото ми го правеше и като се качвам към Копитото на Витоша, ако я държа във високи обороти повече от 3-4 минути и веднага почваше да качва темп-а, след това я отпускам леко без да давам много газ и стрелката леко по леко си отиваше в средата
не знам на м43 дали е същата помпа с пластмасови витла, но ако е, те клеасват има доста писано по тази тема и от там идва целият проблем
имах същия проблем с мойто М50 заради помпата
на дълъг път като задържа около 160-170км/ч на около 5500-5700РПМ/м
и стрелката почваше да мърда на дясно към червеното, ако в този момент дам още газ до към 200км/ч стрелката отиваше до следващата чертичка след средата, като отпусна газта и стигне до 130-140км/ч стрелката се връщаше в средата и не мърдаше от там, а ако си с пуснат климатик го правеше и на по ниски скорости, същото ми го правеше и като се качвам към Копитото на Витоша, ако я държа във високи обороти повече от 3-4 минути и веднага почваше да качва темп-а, след това я отпускам леко без да давам много газ и стрелката леко по леко си отиваше в средата
не знам на м43 дали е същата помпа с пластмасови витла, но ако е, те клеасват има доста писано по тази тема и от там идва целият проблем
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E0%F2%E0
МАЛКО ИНФО ЗА РАЗБИРАЧИТЕ. КАКТО КАЗАХ СТРЕЛАКАТА НА ТЕМПЕРАТУРАТА ТРЯБВА ДА СТОИ ЕДНА ИДЕЯ СЛЕД СРЕДАТА
МАЛКО ИНФО ЗА РАЗБИРАЧИТЕ. КАКТО КАЗАХ СТРЕЛАКАТА НА ТЕМПЕРАТУРАТА ТРЯБВА ДА СТОИ ЕДНА ИДЕЯ СЛЕД СРЕДАТА
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
tesco написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=19027&highlight=%F1%F2%F0%E5%EB%EA%E0%F2%E0+%ED%E0+%F2%E5%EC%EF%E5%F0%E0%F2%F3%F0%E0%F2%E0
МАЛКО ИНФО ЗА РАЗБИРАЧИТЕ. КАКТО КАЗАХ СТРЕЛАКАТА НА ТЕМПЕРАТУРАТА ТРЯБВА ДА СТОИ ЕДНА ИДЕЯ СЛЕД СРЕДАТА
Така написано, ни се караш, а това не е учтиво. Нека всички "разбирачи" тука да ни се намира по едно БМВ и да знаем къде стои стрелката. Ако си чел добре темата от линка трябва да знаеш,че стрелката стои точно на средата, а едната минута надясно идва от ъгъла, под който я гледаш от шофьорското място. Наслаждавай се на форума

Never mistake motion for action...
- ToHuTo
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Благоевград
- Кара: под налягане
При всеки е различно,не се карайте няма да стигнете до единомислие
При мен примерно включването на фаровете влияе на стрелката и тя мърда в дясно, а като пусна вентилатора на 4
без да се замисли отива на следващото деление
Така че, според мен не винаги може да се вярва напълно на уредите и датчиците

без да се замисли отива на следващото деление

Така че, според мен не винаги може да се вярва напълно на уредите и датчиците

Обичам боба,обичам хлеба, и обичам да е.а
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ToHuTo написа:При всеки е различно,не се карайте няма да стигнете до единомислиеПри мен примерно включването на фаровете влияе на стрелката и тя мърда в дясно, а като пусна вентилатора на 4
без да се замисли отива на следващото деление![]()
Така че, според мен не винаги може да се вярва напълно на уредите и датчиците
вземи си е36 и няма да става така. ENJOY!



--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Сега да ви обясня точния случаи понеже аз правих снимката на таблото:
За разхода от 6/100
понеже я забелязахме какво показва шофьора нарочно задържа постоянна скорост и обороти 2-3 минути и стрелката почти не мръдна оттам. И понеже колата по-малко от 8,5/100 разход досега не е правила (засичано на цял резервоар) се интересуваше дали уреда нещо не лъже или е нормално.
3а температурата
тогава изобщо не обърнахме внимание и темата помогна много да открием проблема.
Профилактично сменихме термостата, понеже имаше един излишен и ползата беше нулева
пак загряваше до същите градуси. При диагностиката комп. показваше 99-108 градуса на водата и след дежурните проверки за течове и дали няма въздух в системата сменихме помпата. В момента стрелката като залепне на средата не мърда
за проба при работна температура я оставихме в гаража, плътно до стената, на обороти за 15 мин. и темп. не мръдна изобщо от средата. Малко ме съмняваше дали няма да изхвърчи перката, но...
Благодарим на всички които помогнаха да решим проблема
За разхода от 6/100

3а температурата

Профилактично сменихме термостата, понеже имаше един излишен и ползата беше нулева






Благодарим на всички които помогнаха да решим проблема
Проблема е решен и както каза вече "ms" помпата беше дала фира. Колата е от Италия- нормално да не е гледана както трябва
Благодарности на "madpetio" за това че ми обърна внимание на темп.
шофьора е завеян и щеше да разбере като се окоти.
МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО ПОМОГНАХА ДА РЕШИМ ПРОБЛЕМА
ДРЕБЕН БЕШЕ, НО МОЖЕШЕ ДА СТАНЕ МНОГО ЛОШО
Ако някой има желание може да заключи темата вече.

Благодарности на "madpetio" за това че ми обърна внимание на темп.

МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО ПОМОГНАХА ДА РЕШИМ ПРОБЛЕМА

Ако някой има желание може да заключи темата вече.
BMW & RAMMSTEIN RULES







- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Бех на 99% че е помпата некой требе да черпи у ВАРНА!!!
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани