Проблем със нов дебитомер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем със нов дебитомер
По спомен, колегата slitter беше смянл скоро. Доста тънко го беше намерил!
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Проблем със нов дебитомер
ReSp3cTT написа:Днес ходих на елкон дебитомера си е 6+ обаче ламбда сондата е изгоряла също някой ако може да ми предложи нещо под 160 лв да свирка
Евтиното винаги излиза скъпо. Мой съвет е взимай хубави части, ако мислиш да си я караш ти.

И на мен не ми се дават пари, но след като се опарих няколко пъти вече най-доброто от към части безкомпромисно.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със нов дебитомер
lyu_records написа:ReSp3cTT написа:Днес ходих на елкон дебитомера си е 6+ обаче ламбда сондата е изгоряла също някой ако може да ми предложи нещо под 160 лв да свирка
Евтиното винаги излиза скъпо. Мой съвет е взимай хубави части, ако мислиш да си я караш ти.![]()
И на мен не ми се дават пари, но след като се опарих няколко пъти вече най-доброто от към части безкомпромисно.
Ако не бъркам - на ЕЛКОН виждаш дали дебитомера работи, но не и с какви стойности работи!!
Той, че работи - работи...почти винаги!
Въпроса е да се види на живи данни с какви стойности е.
Re: Проблем със нов дебитомер
Aз си купих бошова сонда, която е едно към едно с оригинала като параметри, а разликата е в две неща - буксата отзад и цената!
Така че не съм купил смотана сонда, а колата си е супер, откакто съм я сложил - и вървене и разход. Колкото до дебитомера, на този двигател преебването на дебитомера не оказва влияние в клатенето на оботроти, а едно забиване между предваките. Хваща се изключително лесно и без диагностика, ако е преебан. Откачаш му буксата и ако колата баца добре в аварийния режим, начи е от него. Въпросът опира и до това какъв дебитмоер си купил, ако е БОШ нема начин да се ебава почти на 100%, ама ако е некой италиански или китайски, нещата стават по-сложни. Реално проблемът може да се крие в много други неща. Аз ти предлагам да смениш дилъра
хахах дисгностиката, за да ти дадат по-точна информация. Всъщност как разбраха, че е изгоряла сондата??? Как така и защо сменяваха дебитомера??? Какъв дебитомер???? Има и още един момент - действително като откачаш акумулатора така се трият корективните настройки и за тва първоначално работи в нещо като авариен режим, после му трябват около 10 км каране, за да се настрои ЕКУто. Ей такива едни ми ти работи. Ако не хванеш някой, който си разбира кво да гледа могат да те наредт много сериозно да купуваш неща, които не са ти необходими. И не на последно място тоя двигател си клати обороти по принцип по незнайни причини, ние толкова години така и не намерихме ясен отговор защо!!!
)))



Re: Проблем със нов дебитомер
Значи смених дебитомер също така и сондата ( Бош юнивърсал ) като е студена колата нещо ми тресе оборотите и иска да гасне като загрее 1 път и всико се оправя и после през деня като я паля дори и студена нямам никви ядове от сервиза ми казаха че като се сменят ламбда и дебитомер отначало е така докато компютъра се нагласи там .. верно ли е?
- BOBO BAVARIA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d
- Детайли за колата: BMW FOREVER
Re: Проблем със нов дебитомер
а когато го смени обучи ли новия дебитомер
бмв-то е болест за която няма лек
Re: Проблем със нов дебитомер
BOBO BAVARIA написа:а когато го смени обучи ли новия дебитомер
Oбучават се само печките, колегата до колкото разбирам е бензин!
Re: Проблем със нов дебитомер
Да бензинка е , като я паля сутрин примерно 12 часа не е палена паля я сутрин стой 5 секунди на 900 оборота и гасне , после пак така после вкарвам първа тръгвам първите 5 минути малко терсене като е на свободна в движение пак иска да гасне , и като вдигне температурата малко всичко става 6+ върви си и после ако я оставя за 2-3 часа и пак ако я запаля пак няма проблеми но само ако не е каране над 5-6 часа нз защо така , ако почиста стъпковото моторче ще има ли разлика и може ли да е от него ?
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Проблем със нов дебитомер
Въобще даже не клати този мотор, когато е изправен разбира се, на празен ход. Верно, че аз съм с Е36 и при мен са малко по-различни нещата, но мотора работи абсолютно спокойно на тихи обороти. Колата казваш е минала на диагностика, но проверена ли е обстойно запалителната система 

only rear wheel drive
Re: Проблем със нов дебитомер
Незнам според мен никва логика няма да ми прави така само след като не съм я карал над 7-8 часа...
Re: Проблем със нов дебитомер
Днес почистих стъпковото моторче и го сложих. Никва промяна явно не е било за чистене но като я запалих махнах буксата на стъпковото моторче и колата не изгасна по принцип нали то държи ниските обороти не трябва ли като се махне колата да гасне ?
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: v_p_m