Пресечено масло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Пресечено масло
Не е капачка !
Някой може ли да обясни как става извличането на парите, по естествен път или нещо ги засмуква ?
Каква е ролята на кръглото клапанче за картерните изпарения ? И защо е необходимо под него да минава от охладителната течност ?
И не на последно място ме вълнува въпроса : кое е нормално като извадиш мъркуча от капака на главата и подадеш газ, трябва силно да засмуква ли или ...... ?
Благодаря предварително !
Някой може ли да обясни как става извличането на парите, по естествен път или нещо ги засмуква ?
Каква е ролята на кръглото клапанче за картерните изпарения ? И защо е необходимо под него да минава от охладителната течност ?
И не на последно място ме вълнува въпроса : кое е нормално като извадиш мъркуча от капака на главата и подадеш газ, трябва силно да засмуква ли или ...... ?
Благодаря предварително !
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Пресечено масло
BMW_TO написа:Не е капачка !
Някой може ли да обясни как става извличането на парите, по естествен път или нещо ги засмуква ?
Каква е ролята на кръглото клапанче за картерните изпарения ? И защо е необходимо под него да минава от охладителната течност ?
И не на последно място ме вълнува въпроса : кое е нормално като извадиш мъркуча от капака на главата и подадеш газ, трябва силно да засмуква ли или ...... ?
Благодаря предварително !
1) Цилиндъра при движението си надолу засмуква парите.
2) Клапанчето регулира налягането и филтрира мръсотията.
3) Не знам защо намесваш охладителната течност - тя не би трябвало да има нищо общо...
4) Би трябвало лееекичко да подухва.
Si non confectus, non reficiat.
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Пресечено масло
Губи ли ти антифриз?
Re: Пресечено масло
Zagy не можах да те разбера !?
Кой цилиндър - някъде в смукателните колектори или на двигателя ?
Намесвам охладителната течност защото точно под клапанчето / където е корпуса / влиза мъркуч от водната система, има защо но незнам точно за какво ...
Казваш че трябва да духа но от къде ? - може би от към мощука на капака на главата, а да дърпа от към страната на маркуча ? питам защото моята не дърпа, а на колегата колата направо ще ти засмуче пръста и незнам кое е нормалното състояние ? При мен преди правеше голям вакум но се оказа че клапана е заминал смених го и вече няма такъв вакум, но кое е нормално ?!
Кой цилиндър - някъде в смукателните колектори или на двигателя ?
Намесвам охладителната течност защото точно под клапанчето / където е корпуса / влиза мъркуч от водната система, има защо но незнам точно за какво ...
Казваш че трябва да духа но от къде ? - може би от към мощука на капака на главата, а да дърпа от към страната на маркуча ? питам защото моята не дърпа, а на колегата колата направо ще ти засмуче пръста и незнам кое е нормалното състояние ? При мен преди правеше голям вакум но се оказа че клапана е заминал смених го и вече няма такъв вакум, но кое е нормално ?!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Пресечено масло
Под "цилиндър" имам предвид всеки цилиндър, на който му е дошъл ред да се пълни с горивовъздушна смес. Просто при движението си надолу той засмуква такава смес, а също така и от парите в картера - това е с екологичен ефект.
Si non confectus, non reficiat.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани