Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Значи качвам се аз тази сутрин и тръгвам да паля.Давам на контакт и хоп,чувам перката как тръгва на първа степен още преди да съм я запалил.Не съм пускал климатик.
Викам си басси маммата,загасих и пак дадох на контакт-пак същата работа!?
Така и не успях да запаля,защото ми бутна акомулатора.
Аз едното не съм оправил ,то ся друго почна да се обажда.
Та въпроса ми е има ли датчик който отгваря за работата на тази перка?
Кое може да я накара да се пуска на 1-ва степен?
Викам си басси маммата,загасих и пак дадох на контакт-пак същата работа!?
Така и не успях да запаля,защото ми бутна акомулатора.



Аз едното не съм оправил ,то ся друго почна да се обажда.

Та въпроса ми е има ли датчик който отгваря за работата на тази перка?
Кое може да я накара да се пуска на 1-ва степен?
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
виж схемата за бушоните , едно от релетата отговаряше за перката, при мен нещо беше "залепнало" и дори с изваден ключ въртеше перката , почуках го и се оправи 

6>4
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
направо си вземи ново реле не е скъпо
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Nasko_325TD написа:Значи качвам се аз тази сутрин и тръгвам да паля.Давам на контакт и хоп,чувам перката как тръгва на първа степен още преди да съм я запалил.Не съм пускал климатик.
Викам си басси маммата,загасих и пак дадох на контакт-пак същата работа!?
Така и не успях да запаля,защото ми бутна акомулатора.![]()
![]()
![]()
Аз едното не съм оправил ,то ся друго почна да се обажда.![]()
Та въпроса ми е има ли датчик който отгваря за работата на тази перка?
Кое може да я накара да се пуска на 1-ва степен?
Наско, като пречетох поста ти разбрах, че имаш повече от един проблем и всичките са електрически. До колкото помня, в темата ти за тресенето на колата при пускане на педала на съединитела, беше писал, че си в час с тоците. В темата с полезните линкове има един с ел схемите за Е36. Теглиш, четеш и си решаваш проблема.
Само едно ми е интересно. Как разбра, че перката се е включила на 1-ва степен и как ти "бутна" акумулатора, той да не е 60Ah.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
да и във една друга тема беше писъл че е много в час със всички кабели и токове,па сега го тормози некакъв датчик,и перка на 1-ва степен
има доста изписано за тия датчици и ел.перки кое я командва кое не я командва кога се върти на 1-ва или на 2-ра степен и как така даваш на контакт пуска се перката,ти връщаш ключа обратно перката спира да се върти(двапъти правиш тая процедура) и акумулатора ти е паднал и нема палене
..................



- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Случва се и на най-опитните електричари бре,кво се подигравате на момчето ...
Наско,провери си веригата за включване не ел.перката ,като погледнеш схемата дето ти каза колегата по-горе и щи станат ясни нещата ,лесно е,не са много компонентите
п.п. И си зареди акумулатора ,че тва е резил еле па за печка..

Наско,провери си веригата за включване не ел.перката ,като погледнеш схемата дето ти каза колегата по-горе и щи станат ясни нещата ,лесно е,не са много компонентите

п.п. И си зареди акумулатора ,че тва е резил еле па за печка..


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Еми там е работат ,че като дам на контакт става и то много рядко!
Не е постоянно,обаче нали като е студена подгрява,стартер и перка- акомулатора и 200 амперчаса да е,все тая.Просто множко му идва.
А как разбрахте,че е реле след като само студена го прави и то понякога.После след като я запаля,поне предишните пъти-спира да се върти!?Все пак ,ако е реле нали трябва нещо да му подаде сигнал(+ или -),за да сработи.То не сработва от самосебе си!

Не е постоянно,обаче нали като е студена подгрява,стартер и перка- акомулатора и 200 амперчаса да е,все тая.Просто множко му идва.
А как разбрахте,че е реле след като само студена го прави и то понякога.После след като я запаля,поне предишните пъти-спира да се върти!?Все пак ,ако е реле нали трябва нещо да му подаде сигнал(+ или -),за да сработи.То не сработва от самосебе си!


Последна промяна Nasko_325TD на 28 Фев 2011, 18:47, променена общо 1 път
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
vanko 318i написа:да и във една друга тема беше писъл че е много в час със всички кабели и токове,па сега го тормози некакъв датчик,и перка на 1-ва степенима доста изписано за тия датчици и ел.перки кое я командва кое не я командва кога се върти на 1-ва или на 2-ра степен и как така даваш на контакт пуска се перката,ти връщаш ключа обратно перката спира да се върти(двапъти правиш тая процедура) и акумулатора ти е паднал и нема палене
![]()
..................
Да колега,давам на контакт започва да се върти,махам я от контакт -спира.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
И къде има схеми за Е36 325ТД 91г?
Аз лично видях само за 318
Аз лично видях само за 318

- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Nasko_325TD написа:И къде има схеми за Е36 325ТД 91г?
хмм, не беше ли ТДС? според заглавието е ТДС. сега пък ТД. вярна ли е грешката?
I think things -- and they happen...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Nasko_325TD написа:И къде има схеми за Е36 325ТД 91г?
Аз лично видях само за 318
Е тука има схеми !
viewtopic.php?f=8&t=19053
По -точно в Бентли менюала .... , схемите за охлаждащата система почват от 578 страница на пдф-а ....
В тая верига имаш две релета (нормално и високоскоростно) , температурен ключ , компа и перката (ако имаш климатик във веригата участва и датчика/ключа за налягането на компресора).
Първо извади нормалното реле и виж дали не са му залепнали контактите (ти казваш , че не го прави винаги , а само на студен двигател , така че тази теза вероятно ще се отхвърли , но все пак изкарай тия релета и провери как са им контактите ). След това виж на бубината на кое от двете релета постъпва напрежение , за да можеш да установиш на коя степен се включва перката ...
На бубните на тези релета постъпва + при подаване на контакт , а масата към бубината се подава или от температурния датчик/ключ на двигателя ,или от регулатора/ключа на налягането на компресора .... Демек за да се завърти перката , трябва на бубината на едно от двете релета да се подаде маса , твоята работа е да установиш кой от давата ключа изброени по-горе ти подават маса... ! По ясен не мога да бъда .... !!!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Ами те почват от 92 година колега?И не пише дали е за дизел или бензин!?
Мойта е 91-година.
След това по-надолу има 6 цилиндрови двигатели,ама са от 96 година -98година.

Мойта е 91-година.
След това по-надолу има 6 цилиндрови двигатели,ама са от 96 година -98година.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Nasko_325TD написа:Ами те почват от 92 година колега?И не пише дали е за дизел или бензин!?![]()
Мойта е 91-година.
След това по-надолу има 6 цилиндрови двигатели,ама са от 96 година -98година.
Значи няма сериозна разлика м/у 4/6 цилиндров или дизел/бензин , разликите са най -общо в това дали колата има две перки (пред и зад радиаторите) или е с една , дали перката е директно вързана или има вградена допълнителна бубина ... Както ти казах принципа е еднакъв , на всякъде има две релета и един или два ключа (два са ако кола има клима...). Промених си по -предния пост , прочети го , ако не си , там съм описал ...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
metodi80 написа:Nasko_325TD написа:И къде има схеми за Е36 325ТД 91г?
Аз лично видях само за 318
Е тука има схеми !
viewtopic.php?f=8&t=19053
По -точно в Бентли менюала .... , схемите за охлаждащата система почват от 578 страница на пдф-а ....
В тая верига имаш две релета (нормално и високоскоростно) , температурен ключ , компа и перката (ако имаш климатик във веригата участва и датчика/ключа за налягането на компресора).
Първо извади нормалното реле и виж дали не са му залепнали контактите (ти казваш , че не го прави винаги , а само на студен двигател , така че тази теза вероятно ще се отхвърли , но все пак изкарай тия релета и провери как са им контактите ). След това виж на бубината на кое от двете релета постъпва напрежение , за да можеш да установиш на коя степен се включва перката ...
На бубните на тези релета постъпва + при подаване на контакт , а масата към бубината се подава или от температурния датчик/ключ на двигателя ,или от регулатора/ключа на налягането на компресора .... Демек за да се завърти перката , трябва на бубината на едно от двете релета да се подаде маса , твоята работа е да установиш кой от давата ключа изброени по-горе ти подават маса... ! По ясен не мога да бъда .... !!!
Точно това ми беше идеята.Значи релето не може един път да е залепнало,един път не.Все пак аз климатика не съм го пускал,за да залепне контактната система.
Значи температурния ключ(101градуса),работи понеже не дава верига когато колата е загряла.Нито пък като е студена.Явно е от датчика за налягането,но пък аз като не съм пускал климатика-как се включва дявол да го вземе!?
Точи датчик има ли стойност която може да се замери с уред или трябва да се тества по някакъв начин!?
Ще видя кабелите къ мнего дали са здрави,макар,че няма логика да се оправя след като я запаля.

Значи тази схема от 92 г. мисля,че е най достоверна за моята кола.
Тя е с климатика с врътките.
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани