Здравейте на всички

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.01.2006
Местоположение: София

Здравейте на всички

Мнение от Verji » 27 Яну 2006, 13:58

Искам да питам нормално ли е температурата на охладителната течност от нормално положение да падне до синята зона при голямо спускане. След което на равен участък стрелката отново се върна в нормална работна позиция.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Мнение от Gancho » 27 Яну 2006, 14:48

не е нормално.и при мене беше абсолютно същото-когато съм на свободна и спускам по инерция някое надолнище стрелката ми падаше до синята зона.Преди около месец си смених термостата който струва около30 лв. и стрелката си седи постоянно по средата. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Verji » 27 Яну 2006, 14:56

Много благодаря :lol:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 27 Яну 2006, 16:43

не е нормално.и при мене беше абсолютно същото-когато съм на свободна и спускам по инерция някое надолнище стрелката ми падаше до синята зона.Преди около месец си смених термостата който струва около30 лв. и стрелката си седи постоянно по средата.


според тебе значи колко и студено да е навън загрее ли колата след 20-30 км трябва да си е на средата така ли ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 27 Яну 2006, 17:00

В тези студове съвсем нормално. При мен принципно след загряване стрелката кове на 12ч и не мърда. Обаче в студените дни тъкмо загрее и се кача на Цариградско, и пада до синята зона.
Последна промяна BMX на 27 Яну 2006, 17:00, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 27 Яну 2006, 17:00

bam-bam написа:
не е нормално.и при мене беше абсолютно същото-когато съм на свободна и спускам по инерция някое надолнище стрелката ми падаше до синята зона.Преди около месец си смених термостата който струва около30 лв. и стрелката си седи постоянно по средата.


според тебе значи колко и студено да е навън загрее ли колата след 20-30 км трябва да си е на средата така ли ?


дори по малко от 20-30км, вече на 10-тия км трябва да е нормална температурата около 90 градуса

И ДА НЕ МЪРДА! ;) нито по нанадолнище нито по нанагорнище
първото ще е от термостата
второто от много шпорене и прецакана водна помпа или запушена охладителна система както и от виското ;)
Последна промяна dr-who на 27 Яну 2006, 17:07, променена общо 1 път
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 27 Яну 2006, 17:04

dr-who не е съвсем така при по-старите модели, защото зависи от климатичните условия. При новите модели има специални жалузи зад бъбреците подобно на щори, които се затварят и отварят според температурата на двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 27 Яну 2006, 17:45

термостат !!! не е нормално да изстива дори и малко независимо дали е +50 или -50 градуса навън дали я караш на 6000 оборота или на 1000 стрелката трябва винаги да сочи 12:01

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 27 Яну 2006, 17:46

nqkoisi написа:термостат !!! не е нормално да изстива дори и малко независимо дали е +50 или -50 градуса навън дали я караш на 6000 оборота или на 1000 стрелката трябва винаги да сочи 12:01



:yes:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 27 Яну 2006, 18:13

а за водна помпа не е щото съм виждал кво става с кола с прецакана водна помпа стрелката бега веднага на червеното а от запушена охладителна система логично е да загрява не да се охлажда :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 27 Яну 2006, 18:33

nqkoisi написа:а за водна помпа не е щото съм виждал кво става с кола с прецакана водна помпа стрелката бега веднага на червеното а от запушена охладителна система логично е да загрява не да се охлажда :)


мойта стрелка не бягаше в червеното веднага
бяха се прецакали пластмасовите витла в помпата клеасали бяха
когато я шпорех във високи обороти по баир или на дълъг път във високи обороти стрелката почваше да отива към червеното, понижиш ли оборотите, стрелката отива в нормалното и после пак като дигнеш към 5000-5500 оборота и задържиш 1-2 минути пак почва да загрява ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 27 Яну 2006, 18:42

САМО един път ми е падала до синьо-то и това беше преди две години, когато една нощ се спускахме от витоша. беше -14 градуса и докато слезем от ветровала до долу ми умря от студ колата. като спряхме долу питах и другите - всички бяха така. от тогава не съм забелязвал подобен проблем, но не съм правил и подобно спускане на ниски обороти. така че помисли добре. това с цариградско, дето го каза БМХ :shock: . фърча си редовно и сега по студа по цариградско и не ми мърда стрелката.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 27 Яну 2006, 18:52

ТЕРМОСТАТА тва е проблема :mhihi: :mhihi:
ако термостата е наред не трябва да истива до синото може малко да падне при големи спускания но не и до синю

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 27 Яну 2006, 20:16

Engi написа:САМО един път ми е падала до синьо-то и това беше преди две години, когато една нощ се спускахме от витоша. беше -14 градуса и докато слезем от ветровала до долу ми умря от студ колата. като спряхме долу питах и другите - всички бяха така. от тогава не съм забелязвал подобен проблем, но не съм правил и подобно спускане на ниски обороти. така че помисли добре. това с цариградско, дето го каза БМХ :shock: . фърча си редовно и сега по студа по цариградско и не ми мърда стрелката.


Точно това имах предвид. Онзи ден когато беше -16 до Студ град не можа да загрее. Вярно, че светофар почти не ме хвана тогава. Иначе стрелката не трябва да мърда от 12ч. :mhihi:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 28 Яну 2006, 2:59

dr-who не е съвсем така при по-старите модели, защото зависи от климатичните условия. При новите модели има специални жалузи зад бъбреците подобно на щори, които се затварят и отварят според температурата на двигателя.


какви стари модели ве .. нали тука е форума за е36 тя ако беше некоя баба щех да я пиша у е30 :mhihi:
иначе лятото нямах проблем сега ми направи впечатление явно ще го сменя .. иначе на какво оказва влияние това и какво ебава толко освен че не загрева като хората колата ? и каква марка да търся или сички са гаражни сглобки и няма значение :)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook