M52TUB28 Проблем със запалването

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 30.08.2008
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: E92 335d

M52TUB28 Проблем със запалването

Мнение от vvaskoo » 27 Фев 2011, 1:48

Колеги , днес точно след като смених маслото ми светна лампата за чека на мотора . Без да я закачам на диагностика си личеше че работи на 4-5 цилиндъра . След като я закачихме съмненията ми се потвърдиха . Грешките са следните :

CAMSHAFT SENSOR
CYLINDER 1 MISFIRE
CYLINDER 2 MISFIRE
CYLINDER 3 MISFIRE

След като я закачихме 2ри път излязаха следните грешки:

OXYGEN SENSOR
CYLINDER 1 MISFIRE
CYLINDER 2 MISFIRE
CYLINDER 3 MISFIRE
CYLINDER 5 MISFIRE

Кое според вас може да прави цялата работа ?
Изображение

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Re: M52TUB28 Проблем със запалването

Мнение от LuBo1 » 27 Фев 2011, 10:50

Ние не сме ли с 4 ламбди ? Объркването и идва от това 4 влиза много бензин и няма какво да го изгори . . . Бобини , Сензор положение на вала ? ? ?
ИзображениеИзображение

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Re: M52TUB28 Проблем със запалването

Мнение от LuBo1 » 27 Фев 2011, 10:56

еи сега говорих с приятел с същия проблем преди година :)
Сменил и свещите и кабелите от бубините надолу и се оправил. Пък сензор-а и него тогава е сменил , просто го е изкаро на диагностика като сензор положение изпускателен вал :)
Като се замисля и аз смених моите свещи преди 1 месец и изкараа оригиналните на 173хил км :) :)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: M52TUB28 Проблем със запалването

Мнение от Dirty M5 driveR » 27 Фев 2011, 15:04

Бре, че тая кола на колко цилиндъра ти работи - 2?! Виж бобини, лули, свещи първо, и би трябвало да се оправи. И закачи пак да видиш ще изкара ли грешки.

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Re: M52TUB28 Проблем със запалването

Мнение от LuBo1 » 27 Фев 2011, 20:38

misfire- искрата е в неподходящия момент, от там се връща аванса и колата спира да върви докато не се оправи проблема .Смени свещите и огледай хубаво лулите под бобините за поражения !

После като дода по Лондон ще има :bchug:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.05.2003
Местоположение: По света и в Плевен
Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR

Re: M52TUB28 Проблем със запалването

Мнение от Mitiracing » 27 Фев 2011, 23:40

Това ми намирисва на CAMSHAFT SENSOR
от там нататък всичко се обърква.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 30.08.2008
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: E92 335d

Re: M52TUB28 Проблем със запалването

Мнение от vvaskoo » 01 Мар 2011, 0:55

Мерси на колегата LuBo1 , оказа се прав .

Сменихме 2та CAMSHAFT SENSORS , външен и вътрешен . Запалихме я , поработи 2-3 минути и като вкарах на задна да я мръдна .... чека за енджина светна на мига и мотора почна да тресе яко .

Казаха ми че щом не е от това , значи е или от бобини , свещи или ЕЦУ(до сега не съм чувал за прецакан комп , струва ми се странно) И така , почнахме от най-евтиното .

Както и да е смених 6-те свещи с нови НЖК . То пък се оказа че старите не бяха сменяни от около 45к км . Запалих я , поработи нормално 2-3 мин и като я мръднах пак светна чека за мотора . Закачихме я и изкара че 1ви , 2ри и 3ти цилиндър не палят нормално . Както и да е изтрихме грешката . Запалих я и работеше нормално . Същата вечер я карах около 500км и досега няма никакви проблеми .

Имам няколко питания .

Колко е нормалния живот на свещите ?
Как така изведнъж 4те свещи заминават ?
И последно каква е оригиналната марка на тия CAMSHAFT SENSOR , аз сложих "vemo" щото ми го продаваха за оригинален.

:bchug:
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook