M52TUB28 Проблем със запалването
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
M52TUB28 Проблем със запалването
Колеги , днес точно след като смених маслото ми светна лампата за чека на мотора . Без да я закачам на диагностика си личеше че работи на 4-5 цилиндъра . След като я закачихме съмненията ми се потвърдиха . Грешките са следните :
CAMSHAFT SENSOR
CYLINDER 1 MISFIRE
CYLINDER 2 MISFIRE
CYLINDER 3 MISFIRE
След като я закачихме 2ри път излязаха следните грешки:
OXYGEN SENSOR
CYLINDER 1 MISFIRE
CYLINDER 2 MISFIRE
CYLINDER 3 MISFIRE
CYLINDER 5 MISFIRE
Кое според вас може да прави цялата работа ?
CAMSHAFT SENSOR
CYLINDER 1 MISFIRE
CYLINDER 2 MISFIRE
CYLINDER 3 MISFIRE
След като я закачихме 2ри път излязаха следните грешки:
OXYGEN SENSOR
CYLINDER 1 MISFIRE
CYLINDER 2 MISFIRE
CYLINDER 3 MISFIRE
CYLINDER 5 MISFIRE
Кое според вас може да прави цялата работа ?

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: M52TUB28 Проблем със запалването
Ние не сме ли с 4 ламбди ? Объркването и идва от това 4 влиза много бензин и няма какво да го изгори . . . Бобини , Сензор положение на вала ? ? ?


- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: M52TUB28 Проблем със запалването
еи сега говорих с приятел с същия проблем преди година
Сменил и свещите и кабелите от бубините надолу и се оправил. Пък сензор-а и него тогава е сменил , просто го е изкаро на диагностика като сензор положение изпускателен вал
Като се замисля и аз смених моите свещи преди 1 месец и изкараа оригиналните на 173хил км


Сменил и свещите и кабелите от бубините надолу и се оправил. Пък сензор-а и него тогава е сменил , просто го е изкаро на диагностика като сензор положение изпускателен вал

Като се замисля и аз смених моите свещи преди 1 месец и изкараа оригиналните на 173хил км




- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M52TUB28 Проблем със запалването
Бре, че тая кола на колко цилиндъра ти работи - 2?! Виж бобини, лули, свещи първо, и би трябвало да се оправи. И закачи пак да видиш ще изкара ли грешки.
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: M52TUB28 Проблем със запалването
misfire- искрата е в неподходящия момент, от там се връща аванса и колата спира да върви докато не се оправи проблема .Смени свещите и огледай хубаво лулите под бобините за поражения !
После като дода по Лондон ще има
После като дода по Лондон ще има



- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: M52TUB28 Проблем със запалването
Това ми намирисва на CAMSHAFT SENSOR
от там нататък всичко се обърква.
от там нататък всичко се обърква.
- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Re: M52TUB28 Проблем със запалването
Мерси на колегата LuBo1 , оказа се прав .
Сменихме 2та CAMSHAFT SENSORS , външен и вътрешен . Запалихме я , поработи 2-3 минути и като вкарах на задна да я мръдна .... чека за енджина светна на мига и мотора почна да тресе яко .
Казаха ми че щом не е от това , значи е или от бобини , свещи или ЕЦУ(до сега не съм чувал за прецакан комп , струва ми се странно) И така , почнахме от най-евтиното .
Както и да е смених 6-те свещи с нови НЖК . То пък се оказа че старите не бяха сменяни от около 45к км . Запалих я , поработи нормално 2-3 мин и като я мръднах пак светна чека за мотора . Закачихме я и изкара че 1ви , 2ри и 3ти цилиндър не палят нормално . Както и да е изтрихме грешката . Запалих я и работеше нормално . Същата вечер я карах около 500км и досега няма никакви проблеми .
Имам няколко питания .
Колко е нормалния живот на свещите ?
Как така изведнъж 4те свещи заминават ?
И последно каква е оригиналната марка на тия CAMSHAFT SENSOR , аз сложих "vemo" щото ми го продаваха за оригинален.

Сменихме 2та CAMSHAFT SENSORS , външен и вътрешен . Запалихме я , поработи 2-3 минути и като вкарах на задна да я мръдна .... чека за енджина светна на мига и мотора почна да тресе яко .
Казаха ми че щом не е от това , значи е или от бобини , свещи или ЕЦУ(до сега не съм чувал за прецакан комп , струва ми се странно) И така , почнахме от най-евтиното .
Както и да е смених 6-те свещи с нови НЖК . То пък се оказа че старите не бяха сменяни от около 45к км . Запалих я , поработи нормално 2-3 мин и като я мръднах пак светна чека за мотора . Закачихме я и изкара че 1ви , 2ри и 3ти цилиндър не палят нормално . Както и да е изтрихме грешката . Запалих я и работеше нормално . Същата вечер я карах около 500км и досега няма никакви проблеми .
Имам няколко питания .
Колко е нормалния живот на свещите ?
Как така изведнъж 4те свещи заминават ?
И последно каква е оригиналната марка на тия CAMSHAFT SENSOR , аз сложих "vemo" щото ми го продаваха за оригинален.


7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани