Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Има една поговорка "Лъв,сено не яде"..
Вие си я разтълкувайте... 



- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
tani bojilov написа:Има една поговорка "Лъв,сено не яде"..![]()
Вие си я разтълкувайте...
време беше да влезе в употреба техническата обосновка на нещата


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
tani bojilov написа:Има една поговорка "Лъв,сено не яде"..![]()
Вие си я разтълкувайте...
Моя лъв пък яде

- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
няма проблеми с газта, но задължително читав газов инжекцион и добър майстор за настройката му. Друго няма - смяна на свещи и филтри малко по-често.
Ако на някой му трябва конкретен човек или майстор - да пита на лични, за да не е като реклама.
Ако на някой му трябва конкретен човек или майстор - да пита на лични, за да не е като реклама.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Да и ходене на по майстори малко по-често,и от време на време смяна на мембрани на изпарителя а може и проблеми с ключа и клапаните на газовата,запушване на дюзи,проблеми с бензиновите помпи,да не говориме за меризмата вътре(винаги мирише)и незнам от тая "икономия" кво остана.Има смисъл от всичките тия неща при условие,че се въртят много километри с тая кола.Ако въртиш 10-20хил.годишно,може да пресметнеш колко години има да избиваш само първоначалната инвестиция.zmeyan написа: Друго няма - смяна на свещи и филтри малко по-често.
Яде щото нема изборNext написа:tani bojilov написа:Има една поговорка "Лъв,сено не яде"..![]()
Вие си я разтълкувайте...
Моя лъв пък яде

- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
tani bojilov написа:Да и ходене на по майстори малко по-често,и от време на време смяна на мембрани на изпарителя а може и проблеми с ключа и клапаните на газовата,запушване на дюзи,проблеми с бензиновите помпи,да не говориме за меризмата вътре(винаги мирише)и незнам от тая "икономия" кво остана.Има смисъл от всичките тия неща при условие,че се въртят много километри с тая кола.Ако въртиш 10-20хил.годишно,може да пресметнеш колко години има да избиваш само първоначалната инвестиция.zmeyan написа: Друго няма - смяна на свещи и филтри малко по-често.Яде щото нема изборNext написа:tani bojilov написа:Има една поговорка "Лъв,сено не яде"..![]()
Вие си я разтълкувайте...
Моя лъв пък яде
Попрочетох я така цялата тема и да ви кажа честно се поизнервих от некомпетентни мнения.АЗ лично съм с двете ръце ЗА газ според мен има само предимства газта,все пак няма да я караш тая кола цял живот а в рамките на 4до6 години за тези години няма да има особени вреди от газовото върху мотора.Единствената разлика са 150те градуса отгоре при горенето.Ако си с нормален газов инжекцион в колате НЕ МИРИШЕ на газ както и ако застанеш отзад не мирише на полуизгоряла газ както е при повечето моноинжекции с обикновени уредби а мирише почти както дизел изгорен през комонреал.Както някой беше написал че колата тръгвала по добре на газ от бензина не сте прави въпреки че има единични случаи в които е така лично съм го изпробвал.За мен единствения недостатък на газовия инжекцион е когато запалиш сутрин ако искаш да си пестиш бензина трябва да поизчакаш 3-4 мин докато мине на газ но както всички знаем наще бмвета си загряват достатъчно бързо така че това се пренебрегва за разход няма да говоря.Ако някой се интересува мога да дам адекватен съвет при избор на газово за конкретен автомобил,познавам всички предлагани на българския пазар системи имам софт за повечето от тях.И мисля да направя една анкета да видим колко от нас карат на газ!Ще кача снимки за да ви покажа как съм си реализирал при мен газовото и съм сигурен че много от вас ще си променят мнението за газта.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?


- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Тази тема наистина е пълна с откровени глупости от рода - "мирише на газ".
Двигателната система на моето Е46 316i 105к.с. (180 000км - реални) е в перфектно състояние и...
на бензин мирише повече отзад, отколкото на газ. А вътре въобще не мирише въобще.
Убеден съм, че анти-газ изказванията са от хора, които никога не са виждали свестен газов инжекцион на БМВ, карат дизел и ги е яд, че не могат да сложат газ или искат БМВ-то им да е като току излязло от завода в Мюнхен.
Основен недостатък за мен е - намаляването на мястото в багажника, който и без друго не е особено голям.
При мен е:
1) Газов инжекцион - Лоренцо-Ланди - най-добрия майстор за този модел беше в Ямбол (преди 2 години - сега не знам)
2) Цена - 1400лв всичко
3) Бутилка - намира се на мястото на резервната гума (резервна си я таркалям в багажника и ме е яд, ама какво да се прави.
4) Изход за зареждане - до гърловината на резервоара, винаги се навива преходник - не е най-удобното, но е прибрано и не се пробиват вънчни ламарини (не се загрозява)
5) разход
градско - София:
бензин - 10/100
газ = 11/100
Извънградско - магистрала
бензин - 8,5/100
газ - 9/100
Докато загрее наистина е на бензин, което означава, че гълта и бензинец и трябва също да се зарежда бензин понякога
.
С газова съм от 35 000км(година и половина).
За това време съм сменил само въздушен филтър и нямам никакви проблеми. (няма мембрани, няма бензинови помпи, няма гумички, дюзи...)
Или... 3500 литра гориво или спестени около 3000лв от разликата газ/бензин (1лв).
Ако нещо се скапе скоро, ще покрия разходите с тях
Не казвам, че няма недостатъци.
Но всеки сам си преценява и си прави сметката.
Но ако някой се изказва, нека не прави генерални изводи, визирайки стария си москвич на газ!
Двигателната система на моето Е46 316i 105к.с. (180 000км - реални) е в перфектно състояние и...
на бензин мирише повече отзад, отколкото на газ. А вътре въобще не мирише въобще.
Убеден съм, че анти-газ изказванията са от хора, които никога не са виждали свестен газов инжекцион на БМВ, карат дизел и ги е яд, че не могат да сложат газ или искат БМВ-то им да е като току излязло от завода в Мюнхен.
Основен недостатък за мен е - намаляването на мястото в багажника, който и без друго не е особено голям.
При мен е:
1) Газов инжекцион - Лоренцо-Ланди - най-добрия майстор за този модел беше в Ямбол (преди 2 години - сега не знам)
2) Цена - 1400лв всичко
3) Бутилка - намира се на мястото на резервната гума (резервна си я таркалям в багажника и ме е яд, ама какво да се прави.
4) Изход за зареждане - до гърловината на резервоара, винаги се навива преходник - не е най-удобното, но е прибрано и не се пробиват вънчни ламарини (не се загрозява)
5) разход
градско - София:
бензин - 10/100
газ = 11/100
Извънградско - магистрала
бензин - 8,5/100
газ - 9/100
Докато загрее наистина е на бензин, което означава, че гълта и бензинец и трябва също да се зарежда бензин понякога

С газова съм от 35 000км(година и половина).
За това време съм сменил само въздушен филтър и нямам никакви проблеми. (няма мембрани, няма бензинови помпи, няма гумички, дюзи...)
Или... 3500 литра гориво или спестени около 3000лв от разликата газ/бензин (1лв).
Ако нещо се скапе скоро, ще покрия разходите с тях

Не казвам, че няма недостатъци.
Но всеки сам си преценява и си прави сметката.
Но ако някой се изказва, нека не прави генерални изводи, визирайки стария си москвич на газ!
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
А при газта не заминаваха ли и по бързо гърнетата? 

- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Е за гърнетата и аз имам съмнения, че може и да е така.
Според "майстор" за катализаторите дори е по-добре газ, отколкото бензин.
Резонаторно гърне е около 100лв мисля
Но това да кажат препатилите.
ПРедполагам, че се е разбрало - аз съм ЗА газ. (нямам нищо общо с майстори или газаджии)
Според "майстор" за катализаторите дори е по-добре газ, отколкото бензин.
Резонаторно гърне е около 100лв мисля

Но това да кажат препатилите.
ПРедполагам, че се е разбрало - аз съм ЗА газ. (нямам нищо общо с майстори или газаджии)
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Колата ми е на бензин и за момента не мисля за газ, ама имам приятели с газови инжекциони, каращи доста време с тях и за момента нямат абсолютно никакви проблеми, та имам преки наблюдения, с тези хора сме всеки ден заедно. Колите са Алфа 156 2.0 ТС и Ауди 80 2.0, газовите са на Фобос, на колите има монтирани някакви системи с дозатори за вкарване на масло при засмукването с цел предпазване на клапаните. Всеки сам си преценя, и аз не съм им фен на газтта, но хич не е лоша алтернатива, а и както Шърман ви написа, софтуерно не е проблем да си я направите икономична или бегачка
.

only rear wheel drive
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
S7 написа:А при газта не заминаваха ли и по бързо гърнетата?
По принцип се издухват повече и по бързо когато си на газ но да ви кажа честно другата ми кола е 1.8 115кончета + 2 валчета

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Нафтата мине ли 3лв/литър махам печката и си взимам голям бензинов мотор и му праскам газ....




Si non confectus, non reficiat.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Zagy написа:Нафтата мине ли 3лв/литър махам печката и си взимам голям бензинов мотор и му праскам газ....![]()
![]()
Не се заричай, че ше трябва да си сменяш аватара
и ше отвориш работа и на модераторите с тоя ранг

да не съм офф
цялата работа е като всичко в БГ - проблема е да намериш кой да ти свърши работа като хората
Ако не отцелиш цялата далавера ще ти струва сумати скъсани нерви и пари

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
© написа:да, Алекси е прав
не случайно всяка доставка газ идва с различно относително тегло
иначе не съм се засегнал толкова на кола, колкото си спомних едно друго време на форумни войни от което ми се повръща ... ти много добре знаеш за какво говоря
Колеги и аз съм съгласен относно погледът ви върху качеството на газта,тя е продуктът с който най лесно се спекулира.Знаете ли какво ми се е случвало.....в един прекрасен слънчев ден си напълних бутилката от една наша голяма верига бензиностанции и познайте какво стана!След около 50тина километра колата ми почна да придърпва да и падат оборотите на празен ход да гасне,направо полудях!Започнах да разгадавам проблема.Най напред свалих маркуча м/у изпрителя и инжекторната рейка и от филтъра който е на този маркуч започна да тече една лепкава мазна течност нещо като масло и графит в едно.Тогава осъзнах сериозноста на проблема.След това свалих рейката и я почиствах инжектор по инжектор от това ''вещество''.След рейката дойде ред на изпарителя и познайте като го наклоних така че най долната му част където е изхода беше в най ниската точка от щуцера за изходния газов маркуч текана от тази лепкавата течност събрах я в една кутиика от маргарин (тези по големите) и кутийката се напълни почти догоре.След това го отварях изпарителя и с него същата процеура основно почистване,същите манипулации и с тръбите и бутилката.Бях изпаднал в някакъв ужас докато промия всичко и това колеги само от едно зареждане.Така че никак не е чиста нашата газ,и напоследък май много послъгват и това не се получава с измама в литрите а измамата е в съотношението м/у пропана и бутана, дори задължават доставчиците да купуват от 100% обем да кажем 40% от тях е гадна газ а 60% е нормалната,тук не става въпрос за съдържание пропан и бутан а се отнася за ей тези лайна които аз изкарах от моята система.Дано не ми се случва такова нещо и на бемката щото тук само рейката ми струва 650лева,за другата не ми пукаше толкова защото там рейката ми е само 90лв.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани