Парното отказа да топли...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- prosto_pi4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: Велико Търново
щом колата ти загрява, а парното ти духа студено тва 99% сначи че ти е изгорял термостата!И аз имах сащия проблем и се оказа термостата.Сменяй го струва около 15 лева.
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Как пък ще е термостата.Термостата не ти затваря притока на течност към парното.
Духа студено ако има въздух в системата,ако някое от клапанчетата на парното е запушено или не работи или при проблем във врътките за регулиране
Духа студено ако има въздух в системата,ако някое от клапанчетата на парното е запушено или не работи или при проблем във врътките за регулиране

- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
и моита духа само на стъклото и на краката топло ама постояно неможе да се намали или спре топлото
това дали е от тия клапанчета и ако е от тях кажете кадеса
това дали е от тия клапанчета и ако е от тях кажете кадеса

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Ето това са клапаните на парното:
http://69.0.158.19/live/R302084995OES.JPG
Ето ви още един куп изписани теми:
http://bmwpower-bg.net/forums/search.php?mode=results
http://69.0.158.19/live/R302084995OES.JPG
Ето ви още един куп изписани теми:
http://bmwpower-bg.net/forums/search.php?mode=results
- stevie_v_dj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е46 M54,B22 '05 Тouring
- Детайли за колата: Е46 M54,B22
не е от никакъв термостат проблема е в това 4е антифриза ти е до -10 градуса и при минусувите температури е замръзнал от части и се е получила въздушна възглавница Обезвъздушаваш доливаш антифриз и то концентрат и ще ти задуха топло ако и тогава не стане значи е възможно да е термостата
BMW - Един живот не стига
- prosto_pi4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: Велико Търново
stevie_v_dj написа:не е от никакъв термостат проблема е в това 4е антифриза ти е до -10 градуса и при минусувите температури е замръзнал от части и се е получила въздушна възглавница Обезвъздушаваш доливаш антифриз и то концентрат и ще ти задуха топло ако и тогава не стане значи е възможно да е термостата
Е хубаво може и повече да разбирате.Ама аз казвам че имах същия проблем и си смених термостата и сега сичко е ок. Пък незнам за кви клапи маркучи и т.н. става вапрос.
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!
- Гост
-
да не пиша нова тема .. преди карах 40 км и стрелката на водата ми седеше в синята зона .. май отиде за малко към средата и пак падна като я изръчках с 150-160 се гоних с един мергел май загре за малко и после като се успокой пак седи в края на синята зона но не стой в средата това нормално ли е ? .. но пък парното си духа топло ... да не кажа леко хладко май ... може ли да е от друго нещо а не от термостата ?
възможно ли от много студеното време да не ми загрее ??
възможно ли от много студеното време да не ми загрее ??
bam-bam написа:да не пиша нова тема .. преди карах 40 км и стрелката на водата ми седеше в синята зона .. май отиде за малко към средата и пак падна като я изръчках с 150-160 се гоних с един мергел май загре за малко и после като се успокой пак седи в края на синята зона но не стой в средата това нормално ли е ? .. но пък парното си духа топло ... да не кажа леко хладко май ... може ли да е от друго нещо а не от термостата ?
възможно ли от много студеното време да не ми загрее ??
Не би трябвало външната температура да влияе на работната такава на двигателя.
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
prosto_pi4 написа:щом колата ти загрява, а парното ти духа студено тва 99% сначи че ти е изгорял термостата!И аз имах сащия проблем и се оказа термостата.Сменяй го струва около 15 лева.
Щом колата си загрява до работна температура а нямаш парно не е възможно да е термостата причината.Прочети добре какво си писал.
След това термостата не изгаря щото не е електрически.
Когато ти е студена колата е повече от ясно че парното ти ще духа студено

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Breyton написа:То май фабрично си е така.Поне при е34 в средата духа само студено.
на е36 може да духа на всякъде топло и на всякъде студено
не зависимо дали горе, дали долу, или в центъра на духалките
същото е и с климатика

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
dr-who написа:на е36 може да духа на всякъде топло и на всякъде студено не зависимо дали горе, дали долу, или в центъра на духалките
същото е и с климатика
Не е вярно,на моето е36 95'(без климатик е)
зоната на врътката около позицията за фронталните решетки
фабрично си е оцветена в синьо! Така че според мен няма как от там да духа топло.
Много съм се чудил защо е направено така

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
еми повечето си имат и едно червеничко да си пускаш
малко ми е странно, до сега не съм виждал е36 на което не можеш да си пуснеш да ти духа в теб топло

малко ми е странно, до сега не съм виждал е36 на което не можеш да си пуснеш да ти духа в теб топло

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Гост
-
bam-bam написа:
да не пиша нова тема .. преди карах 40 км и стрелката на водата ми седеше в синята зона .. май отиде за малко към средата и пак падна като я изръчках с 150-160 се гоних с един мергел май загре за малко и после като се успокой пак седи в края на синята зона но не стой в средата това нормално ли е ? .. но пък парното си духа топло ... да не кажа леко хладко май ... може ли да е от друго нещо а не от термостата ?
възможно ли от много студеното време да не ми загрее ??
Не би трябвало външната температура да влияе на работната такава на двигателя.
снощи пробвах и като я държах към 150-160 почна да загрява .. намалих ли до 100 след малко стрелката пак си отиде в синята зона
явно ше сменявам термостат ... иначе той какво ебава по колата и за какво оказва влияние ?
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани