Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Re: Съединител обезвъздушаване ?

Мнение от Vanio_bmw » 21 Фев 2011, 21:50

Сега се прибирам от сервиза .
Наново го правиха (оказа се 4е п1рвия път са извадили предварително пеперудата).
Сложиха го на преса , завъртяха пеперудката свихме ламелите и после прибраха пружинките (след което ги вързахме)
Наместихме диска (фиксираха го) завиха болтовете и свалиха пеперудата.Отрязахме телта - пружините останаха свити.Затвориха вси4ко , но..............
сега аз разлика не виждам - няма буксуване , но пак отделя сравнително високо :no:
Ще покарам малко и пак 6те пиша в темата (може да не се е напаснал още) :bang:

пп: Специално благодарности на колегата tani bojilov за оказаната помощ по телефона и в темата, ако бях по наблизо щяхме да го оправим заедно .Имам да 4ерпя за инфото. :bchug:
Сега ако не се оправи ще почна да пробвам на др колеги с Е46 как отделя и така .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Re: Съединител обезвъздушаване ?

Мнение от Vanio_bmw » 21 Фев 2011, 22:38

сега като гледам снимката на колега виждам май к1де е грешката !!!!
майстора натисна притисквателя с пеперудата оба4е наобратно ( т.е зави пеперудата в обратната посока и мисля 4е така натиска върху ламелите е бил по малък гледайки и сега издатъците на пеперудата от 2- те страни )
Той го е завил с по малката издатина на пеперудата . (с номера Е07 00 дето се вижда в центъра на раб пеперуда само 4е той в моя слу4ай е гледал надолу- аз не виждах номера при затягането)
Въпреки това оба4е прибра пружинките и ги върза .После оба4е мн тр извади работната пеперуда :ranting:
Абе луда работа , май сам смятам да го вадя пак тези дни,аман от пишман майстори еиииииуж само БМВ правели :bang: :bang: :bang:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от tani bojilov » 22 Фев 2011, 0:22

Vanio_bmw написа:,аман от пишман майстори еиииииуж само БМВ правели
Незнам какво да ти кажа..Тия майстори заслужават :bang:
Vanio_bmw написа:майстора натисна притисквателя с пеперудата оба4е наобратно
значи пак не са го прибрали като хората..
Vanio_bmw написа:сега аз разлика не виждам - няма буксуване , но пак отделя сравнително високо :no:
Да ти кажа и моя така отделя.Въпроса е,че ако не е затворен притискатела хубаво няма да може да се износи феродото докрай,просто ще му свърши хода по-рано.Та така,според мен не пипай нищо повече,когато дойде момента да пребоксува ще се отвори всичко и ако във феродото има още живот ще трябва притискателя пак да се върне обратно със скобата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от Vanio_bmw » 22 Фев 2011, 0:45

В сряда колега пак ще отваряме :lol:
Утре ще направя няколко тренировки на стария притисквател с пеперудата .
Интересно ми е оба4е защо когато беше нов с пеперудата заводско нищо не държеше пружините стиснати ( нямаше тел4е ) явно зна4и ако се натисне и се опъне правилно докраи може би има някакво щиф4е(зъбче) дето задържа пружините стиснати.Ина4е не е проблем и да ги вържа пак.
Ти след монтажа после лесно ли извади пеперудката след като зави бол4етата ?

Ина4е днес карах на един др приятел колата Е46 и тя отделя мн по рязко то4но посредата.При мен мн гадно пак на 1см от най - висока то4ка на педала
Имам 4увството 4е ако сме 5 4овека на байр не мога да го изка4а.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от vavilon » 22 Фев 2011, 11:44

Добре де преди като гледах в Тис-а за демонатаж и монтаж на съединителя, имаше на обесненията един инструмент. По спомени се завиваше ма притескателя. Но в момента нямам Тис. Ако някой колега с Тис може да изкара схемите и снимките за смяна на съединител, ще се разгадае мистиката по слагането! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от tani bojilov » 22 Фев 2011, 18:28

Vanio_bmw написа:Ти след монтажа после лесно ли извади пеперудката след като зави бол4етата ?
:Много лесно става.След като стегнеш притискателя започваш да чукаш с нещо по звездата(говориме за лека почукване)отстрани в обратна посока на затягането.Ще почукваш по всички лъчи за да се развива равномерно.
Vanio_bmw написа:Интересно ми е оба4е защо когато беше нов с пеперудата заводско нищо не държеше пружините стиснати ( нямаше тел4е )
Отидох и развързах пружинките и ето резултата:
P1010046.JPG
Пружинките се върнаха наполовина анетрябва да етака.Хванах клещите и притиснах леко вече прибрания притискател
P1010048.JPG
Имаше малък ход,който ако е прибран хубаво диска нетрябва да го има.Ето какво измислих после:
P1010049.JPG
Хванах диска на менгемето и го стиснах докрай(това по принцип се прави с преса на новия диск)Отварям още една тема за да кача и другите снимки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от tani bojilov » 22 Фев 2011, 18:47

Нещо немога да кача и другите снимки зотова ще пиша.
Откопчава се притискателя от скобата(спочукване на пеперудата леко от всичките и страни).Скобата(пеперудата) трябва да се натегне.Връзваш я на менгемето и с помоща на клещите изкривяваш лъчите навън за да може като я завъртиш,вътрешна и част да натисне максимално притискателя.После пак събиране,слагаш ключа и пускаш от менгемето.Хващаш клещите и проверяваш дали диска има ход.Ако няма ход значи е прибран хубаво и можеш да отвържеш телта от пружинките.Като ги пуснеш трябва да си останат в положението в което са били.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от Vanio_bmw » 22 Фев 2011, 23:45

ами да колега като е натегнато докрай както си трябва даже отстрани на притискателя излизат едни като главички на винт4ета (по краищата му) .Пружинките тогава се законтрят !
след това се поставя протиквателя заедно с феродовия диск (напасват се) и се затягат болт4етата на притисквателя !
Чак след това се маха пеперудата !
За да сме сигурни 4е е затегнато до край наистина може да се пробва и 4рез притискане на менгеме ( с натиск на обратно т.е по диска както колегата е показал)
Така се прибира докрая и се свива о6те около 1 см и това ве4е е достатъ4но педала да отделя посредата и да има максимален натиск в/у феродовия диск и съответно цялостно износване и по д1лъг живот на съединителя като цяло.
Утре или в др ден ще повторя процедурата по смяна и пак ще пиша за резултат
Надявам се този път вси4ко да е ОК .
поздрави и благодарности на отзовалите се :bchug: tani bojilov най-вече !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от vavilon » 23 Фев 2011, 17:50

Евалата момчета :yes: Стискам палци на колегата, всичко да завърши добре и прослувутото отделяне горе да се поправи... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от Vanio_bmw » 27 Фев 2011, 15:54

здр колеги :wave:
След повторно монтирания притисквател , работата пак е същата - няма буксуване но отделя мн високо (по4ти в горно положение на педала)
Стигнах до извода 4е пеперудата е само за по лесен монтаж и ако се махне предварително просто ще трябва после да се затягат захващащите болтове на притисквателя доста пове4е 4е да се преодолее натиска на ве4е отпуснатите му пластини .
Засега това е положението дразнещо е но аз др вариянт не виждам за коригиране.
Мисля да покарам така около 1000 км да се понапасне и после да сменя спира4ната те4ност ( тя е една и съща и за съединителя и за спира4ките DOT 4 ) и да обезвъздуша системата и да видим , но честно не вярвам да е от това.
Ако има въздух то и скоростите ще влизат трудно и ще има едно прихъркване и т.н

Обаче има някакъв проблем защото засега от целия форум само на 3-4 колеги им отделя горе съединителя , а на всички останали е то4но по средата :help:
Чакам идеи и предложения къде е проблема - отворен съм за всякакви мнения , защото аз ве4е се изчерпах .
:ranting: :bang: :censored:
поздрави

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 29.07.2009

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от Ulkata_ » 27 Фев 2011, 18:07

Здравей изчетох темата и сега си спомням още от проблема на колегата tani bojilov при него не оделяше и се оказа по-дебел феродов диск-логично е да не оделя трябва по-тънък притискател за по-дебел диск.Ок това вече е минало не ни интересува.
Ти казваш че сте сваляли скорости 3 пъти и все едно и също и си стигнал също като мен до извода че пеперудата е за по-лесен монтаж и за постоянно положение на педала ок до тук добре.Обаче проблема остава дотук
1-монтиран без пеперуда-не е добре
2-монтиран с навита пеперуда наобратно-не е добре
3-монтиран с навита пеперуда на другата страна-не добре
от аз мисля че дефекта не е там къде ние смятаме тоест не е в притискатела и най-малко в хидравличния привод когато вече съм проверил нещо няколко пъти и съм сигурен и съм видял че е същото не търся проблема там повече.
друго какво остава
или новия феродов диск е по-тънък и диска на притискатела излиза по напред съответно педала оделя на по високо или повърхноста на маховика е износена (това го давам като пример защото още кадетите опелите като се движеха и бяха така от порядъка на 2000 лева имах случаи с нов амбриаж комплект и оделя високо свалям сичко ок свалих и маховика и на струг само ръба дето ляга притискателя към маховика 2мм и айде сичко е ок клиент доволен аз за 60лв сваля 10 скорости и така :D ).
Или новия притискаател е по-тънък (диска на притискателя)
или аксиалния лагер е по дълъг или по-висок как да кажа за да ме разберете дано ме разберете така.
И за друго не се сещам сега дано съм помогнал ще следя темата защото с тия съединители е гадно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от tani bojilov » 27 Фев 2011, 18:07

Ванка,незнам вече какво да правиме :dunno: нали ти казах и мойта е така,но защо е така май за съжаление ще си остане мистерия.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 29.07.2009

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от Ulkata_ » 28 Фев 2011, 22:38

Здравейте нека колегата tani bojilov да сподели когато тои имаше проблем дефекта се оказа дебелината на феродовия диск или не защото това е една от причините педала да оделя горе или за проба както така оделя горе като потеглиш и вече преминеш на втора караи леко и виж с постепенно натискане къде ше започне да оделя ако е с много малко натискане по-вероятно е да е феродовия диск.
Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: Варна

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от BMW_TO » 01 Мар 2011, 11:40

Колега Vanio_bmw, сподели къде е този пишман майстор да не се набутам случайно при него :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Съединител обезвъздушаване ? Нов монтаж

Мнение от tani bojilov » 01 Мар 2011, 16:29

Ulkata_ написа:Здравейте нека колегата tani bojilov да сподели когато тои имаше проблем дефекта се оказа дебелината на феродовия диск или не защото това е една от причините педала да оделя горе или за проба както така оделя горе като потеглиш и вече преминеш на втора караи леко и виж с постепенно натискане къде ше започне да оделя ако е с много малко натискане по-вероятно е да е феродовия диск.
Успех.
Колега,при мен беше същото както при Ванката.Бях отворил притискателя преди да го монтирам и после съединителя буксуваше,не съм имал проблем с влючването на скоростите.После нов монтаж,събрах притискателя наново и сега няма да буксува,но си отделя високо.Аз се примирих с това,но колегата го дразни яката :ranting: щом и трети път сваля скоростите.За съжаление пак без ефект.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook