Проблем със светлините
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със светлините
Здравейте колеги,
имам колата от 2г, от толкова имам и проблем със светлините, когато асфалта е мокър виждам пътя само благодарение на отсрещното движение за това моля помагайте. Колата ми е със ксенон 5500К + лупи. От доста време вече се опитвам да си полирам стъклата и се получава добре, но ефекта на осветеността си остава същият. Днес реших, че трябва да ги полирам и от вътрешната страна, защото луд умора нема:) И докато сваля стъклата вече беше тъмно и реших да пробвам как е без стъкла. Познайте.... ефекта беше същият като със стъклата, минимална разлика, почти никаква. И вече съм се отчаял тотално. Какво бих могъл да направя от тук нататък, че вече направо ми идва да засиля на някъде тези фарове. Крушките ли са слаби, лупите ли са скапани идея си нямам. Моля дайте някакъв акъл
имам колата от 2г, от толкова имам и проблем със светлините, когато асфалта е мокър виждам пътя само благодарение на отсрещното движение за това моля помагайте. Колата ми е със ксенон 5500К + лупи. От доста време вече се опитвам да си полирам стъклата и се получава добре, но ефекта на осветеността си остава същият. Днес реших, че трябва да ги полирам и от вътрешната страна, защото луд умора нема:) И докато сваля стъклата вече беше тъмно и реших да пробвам как е без стъкла. Познайте.... ефекта беше същият като със стъклата, минимална разлика, почти никаква. И вече съм се отчаял тотално. Какво бих могъл да направя от тук нататък, че вече направо ми идва да засиля на някъде тези фарове. Крушките ли са слаби, лупите ли са скапани идея си нямам. Моля дайте някакъв акъл
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблем със светлините
Проблема е в рефлекторите зад лупата, пласмасови са и изгарят след години експоатация.

Ето едно решение от щатските колеги.

ПРЕДИ:

СЛЕД ОБЛЕПЯНЕ:

Това е най-ефтиното и надеждно решение, разглобявай фаровете и ги облепяй.
Другия вариант е да сменяш фаровете или лупите, но със слаби фарове е мъка...много мори очите вечер.

Ето едно решение от щатските колеги.

ПРЕДИ:

СЛЕД ОБЛЕПЯНЕ:

Това е най-ефтиното и надеждно решение, разглобявай фаровете и ги облепяй.
Другия вариант е да сменяш фаровете или лупите, но със слаби фарове е мъка...много мори очите вечер.
Re: Проблем със светлините
Благодаря Коега,
наистина като свалях стъклата имаше доста нагар като този на снимката. При първа възможност ще го направя и после ще пиша какво се е получило. Още веднъж благодарности за бързия отговор
наистина като свалях стъклата имаше доста нагар като този на снимката. При първа възможност ще го направя и после ще пиша какво се е получило. Още веднъж благодарности за бързия отговор

- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Проблем със светлините
Би ли споделил какво се случи?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със светлините
Тук в България...се рециклират рефлектори, колеги...към 20 лева бройката излиза - мисля, че в Стрелча беше ... 

- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Проблем със светлините
Dimitroff написа:Тук в България...се рециклират рефлектори, колеги...към 20 лева бройката излиза - мисля, че в Стрелча беше ...
Благодарско

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем със светлините
Няма за какво - и аз от няколко дни разбрах.
Ето това е завода в Стрелча - http://www.ideabg.com/clients/ewert
Ето това е завода в Стрелча - http://www.ideabg.com/clients/ewert
Re: Проблем със светлините
Retrofit написа:Проблема е в рефлекторите зад лупата, пласмасови са и изгарят след години експоатация.
...
имаш ли представа дали щатските колеги са дали подробно обяснение за това как се разглобяват въпросните лупи, че тук един колега се опита, но "не ставало" и нищо не написа после
Става въпрос за ZKW фаровете.
Иначе този завод ще свърши работа, доста са любезни
Ето за телефон за рефлекторите - 0887656515 ... (Христева или Христова)
Re: Проблем със светлините
Здравейте,
съжелявам за забавянето с отговора. Проблемът е напълно отстранен. Отне ми доста време, докато разглобя единия фар, после другия го разглобих доста по-бързо. Като за начинаещ работата ми отне около два дена. Рефлекторите ми бяха кафяви и разтопени с дупки в тях за отражението мога да кажа никакво. Облепих ги с готварско фолио, но не ми хареса как пасва по рефлектора. Взех станиолена лепенка за лепене на изолация по тръби има я в железарийте. Лепнах я върху фолиото и пасна много добре. Сега се радвам, че имам вече къси светлини
съжелявам за забавянето с отговора. Проблемът е напълно отстранен. Отне ми доста време, докато разглобя единия фар, после другия го разглобих доста по-бързо. Като за начинаещ работата ми отне около два дена. Рефлекторите ми бяха кафяви и разтопени с дупки в тях за отражението мога да кажа никакво. Облепих ги с готварско фолио, но не ми хареса как пасва по рефлектора. Взех станиолена лепенка за лепене на изолация по тръби има я в железарийте. Лепнах я върху фолиото и пасна много добре. Сега се радвам, че имам вече къси светлини

- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Проблем със светлините
© написа:някаква по-подробна информация относно разглобяването?
http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=10717

Ако фарът е с лупа, рефлектора на лупата се отвива от нея посредством торкс не помня кой номер обаче, а и има 2 вида


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Re: Проблем със светлините
Ако може да е полезно нещо, пуснете поста.
Колега,
Помисли дали не може да намериш рефлектори на старо, ако не ти се купуват нови?
Помисли дали не може да намериш пластмасови предпазители / стъклата дето са от пластмаса/ за фаровете на добра цена?
Прегарянето на рефлекторите сочи за лошо уплътнение, от където може да влизат прах и вода. Те прецакват рефлектора. Подобно е и при крушките , като прибавим необходимото съотношение със захранването им.
Според мен пластмасата е от високо качество и трябва да бъде оригинална, защото си има период на годност. Знам, че захабената пластмаса на фаровете се полира с киче без полирпаста, защото била изстъргана на захабеното място, но не знам как се полира. Знам, че се слага кичето на обикновен ъглошлайф и се полира на сухо. Това не съм го проверявал лично и не съм толкова сигурен, за да дам препоръка да се прави. Искам да помогна, но смятам, че по- добро от фабрична пластмаса няма.
Моята "синя щука" ми бе продадена с ксенонова бяла светлина и обяснението, че много гори крушките. При пръв оглед видях, че гуменото оплътнение над фаровете е захабено и водата от пътя преминава свободно и може да попада над куплунгите и фаровете. Смених ги и двете уплътнения със здрави. Крушките, изгоряхана на десетия ден, след като взех колата, преди да сменя уплътненията и ги смених с обикновени"Хела", които не са ксенонови бели . Видях, че уредбата ми не е ксенонова и крушките с кабелите нямат качества на ксенонова уредба. Примирих се , но сега не гори нищо. Добре е някой, който разбира да помогне като огледа дали жиците отговарят за крушките за ксенон или за по- яки бели светлини. След време видях, че овалният закрепител на лявата крушка се отхлабва и крушката , заедно с фасунгата се измества и подскача заради релефните особености на пътищата ни.
При това се беше образувало бяло покритие от изгорялата повърхност на амалгамата на фара от допира на крушката до амалгамата в самата основа на крушката.
Закрепих здраво овала , който закрепва фасунгата за фара. Сега проверявам този фар. Това са все дребни проблеми, които пречат на доброто осветяване и изискват постоянен преглед, при всяко вдигане на капака на двигателя. Крушката може да дава на късо, когато не е добре закрепена фасунгата и може да търсиш причини всякакви защо ти гори крушката на фара.
Ако инсталацията не позволява повече, белите светлини и ксенона не са необходими, просто не насилвайте нещата без необходими кабели.
"Ако искаш да те уважават, грижи се за колата, както за себе си."
из филма "Транспортьорът 1"
Колега,
Помисли дали не може да намериш рефлектори на старо, ако не ти се купуват нови?
Помисли дали не може да намериш пластмасови предпазители / стъклата дето са от пластмаса/ за фаровете на добра цена?
Прегарянето на рефлекторите сочи за лошо уплътнение, от където може да влизат прах и вода. Те прецакват рефлектора. Подобно е и при крушките , като прибавим необходимото съотношение със захранването им.
Според мен пластмасата е от високо качество и трябва да бъде оригинална, защото си има период на годност. Знам, че захабената пластмаса на фаровете се полира с киче без полирпаста, защото била изстъргана на захабеното място, но не знам как се полира. Знам, че се слага кичето на обикновен ъглошлайф и се полира на сухо. Това не съм го проверявал лично и не съм толкова сигурен, за да дам препоръка да се прави. Искам да помогна, но смятам, че по- добро от фабрична пластмаса няма.
Моята "синя щука" ми бе продадена с ксенонова бяла светлина и обяснението, че много гори крушките. При пръв оглед видях, че гуменото оплътнение над фаровете е захабено и водата от пътя преминава свободно и може да попада над куплунгите и фаровете. Смених ги и двете уплътнения със здрави. Крушките, изгоряхана на десетия ден, след като взех колата, преди да сменя уплътненията и ги смених с обикновени"Хела", които не са ксенонови бели . Видях, че уредбата ми не е ксенонова и крушките с кабелите нямат качества на ксенонова уредба. Примирих се , но сега не гори нищо. Добре е някой, който разбира да помогне като огледа дали жиците отговарят за крушките за ксенон или за по- яки бели светлини. След време видях, че овалният закрепител на лявата крушка се отхлабва и крушката , заедно с фасунгата се измества и подскача заради релефните особености на пътищата ни.


Ако инсталацията не позволява повече, белите светлини и ксенона не са необходими, просто не насилвайте нещата без необходими кабели.
"Ако искаш да те уважават, грижи се за колата, както за себе си."
из филма "Транспортьорът 1"
Re: Проблем със светлините
Не съм сигурен дали ще мога да обясня добре разглобяването на фаровете, но ще опитам. Първо свалих стъклата, те се държат на щипките. Лупите са закрепени за пластмасата, която се вижда в средата на фара. Откачва се много трудно, изисква голямо търпение и внимателно пипане. Откачват се ръчните регулатори на фара, намират се от горната страна. Единият се откачва отпред, а др. се бърка с отверка от задната страна. Видимостта е много лоша. И последното нещо което държи лупата се намира в средната долна част на пластмасата, отново се бърка с отверка отзад. Това е едно буталце, което мърда фара нагоре надолу. В общи линии е това. Незнам дали съм бил ясен в обяснението, но работата е много пипкава. Успех!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани