Съвети приемам всякакви - Промяна Е36!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Съвети приемам всякакви - Промяна Е36!
Nukem написа:Найстина оригиналната топка най-добре! Аз взех една за е46 и сега съжалявам сигурно ще мина на обикновенната пласмасова за 30 кинта която е!
обикновената пластмасова също е и за е46, не е като тази старата при е36ците разделена на горна и долна част. иначе парт номера е същия, просто е модернизирана.. взех една от дару преди 2 седмици, 39лв
http://store.picbg.net/pubpic/EB/76/086 ... 68eb76.jpg
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Съвети приемам всякакви - Промяна Е36!
metodi80 написа:Моите са депо , вече са на три години и половина , НЕ СА МРЪДНАЛИ ! Светят , свирят и кючек играят ...
Е, те тва е фар ся!

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Съвети приемам всякакви - Промяна Е36!
metodi80 написа:Smoocki написа: (депотата и техните производни изгарят зад лупата и се белят ,Err0r е доказателство за това имаше снимка във фейса на 2 годишни депота)
Моите са депо , вече са на три години и половина , НЕ СА МРЪДНАЛИ ! Светят , свирят и кючек играят ...
Твойте са с екстри, къде ги продават

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Съвети приемам всякакви - Промяна Е36!
bum_bum написа:Boyadjiev написа:Някак си поне на мен ми се губи чара с тоя Б28. Имам чувството че всеки се е вторачил в тоя мотор и нищо друго не става и виждаш ли по-нагоре от Б28 няма...
На Б28 има доста какво да му се прави и в атмосферен вариант за да стигне едни 300 коня.
За можене може, ама я кажи колко пари струва... Ти си запознат с цените за атмосферния тунинг на тоя мотор





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Съвети приемам всякакви - Промяна Е36!
Няма хубави и евтини неща, само баница с боза
Турбинирането ако го правиш както трябва с нова, качествена турбина, колектор, хубави съединения, кулер, маркови клапани, регулатори, уреди и т.н. струва далеч над 10к.
Моята не е много критерии за това, кое колко струва, щото всичко е правено по 2-3 и 4 пъти дори заради това, че който я барна си остави ръцете по нея. Само мотора ми е над 16к, но едно 9 от тях са поради некадърността на "майсторите" Любо от Люлин, после Сони и така..
Ако ще турбинираш мотор за 5к съм абсолютно убеден, че една 28-ца направена за същите пари е далеч, далеч по-добър варинт и като надежност и като разход, а може би и като вървеж. Може би да не е толкова бърза, но няма и да пада с някаква значителна разлика от турбинирана 25-ца да речем за същите пари. Само, дето 25-цата след няколко дръпки ще я прибираш на въжето, а атмосферката ще си я караш и ще си свиркаш.

Турбинирането ако го правиш както трябва с нова, качествена турбина, колектор, хубави съединения, кулер, маркови клапани, регулатори, уреди и т.н. струва далеч над 10к.
Моята не е много критерии за това, кое колко струва, щото всичко е правено по 2-3 и 4 пъти дори заради това, че който я барна си остави ръцете по нея. Само мотора ми е над 16к, но едно 9 от тях са поради некадърността на "майсторите" Любо от Люлин, после Сони и така..
Ако ще турбинираш мотор за 5к съм абсолютно убеден, че една 28-ца направена за същите пари е далеч, далеч по-добър варинт и като надежност и като разход, а може би и като вървеж. Може би да не е толкова бърза, но няма и да пада с някаква значителна разлика от турбинирана 25-ца да речем за същите пари. Само, дето 25-цата след няколко дръпки ще я прибираш на въжето, а атмосферката ще си я караш и ще си свиркаш.
Re: Съвети приемам всякакви - Промяна Е36!
Boqdjiev, задай си въпросът защо толкова хора(видни съфорумци знам, поне 3-ма), си смениха турбо моторите и сложиха м52б28.
Просто моторът е сигурен, с евтина поддръжка, нисък разход, върви прилично и приятен за всекидневно каране, заради въртящият момент в ниските.
Не че има нещо лошо в ниско-бюджетен турбо проект,напротив, но просто не става за ежедневка, заради честите проблеми, както и за човек, който не си я прави сам, а ходи по майстори. Вече, ако ще се кара в месеца веднъж на писта или както в повечето наши случаи в годината веднъж
може 
Просто моторът е сигурен, с евтина поддръжка, нисък разход, върви прилично и приятен за всекидневно каране, заради въртящият момент в ниските.
Не че има нещо лошо в ниско-бюджетен турбо проект,напротив, но просто не става за ежедневка, заради честите проблеми, както и за човек, който не си я прави сам, а ходи по майстори. Вече, ако ще се кара в месеца веднъж на писта или както в повечето наши случаи в годината веднъж


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Съвети приемам всякакви - Промяна Е36!
Предполагам заради обстановката като цяло -> по-малко излишни разходи, по-лесно е всичко, мотора не е лош, напротив
Друг е въпроса че ако трябва някой човек да ти го прави, тогава замяната с друг мотор е 10 пъти по-добрата алтернатива, най-малкото заради факта разходи, а пък дали накрая ще се получи двигател... Време, средства... Иначе за 1 ден имаш сравнително надежден мотор, който не харчи много а пък е сравнително мощен, просто без занимавка и клечане около колата.
За това ми е интересно с какви средства какво постигате. Поне за мен (от гледната точка на ентусиаст де...) за сега турбината (две) е по-добро решение, защото е по-голяма платформата, всевъзможни начини за настройка и тн.
Мисля че като цяло ако не се прекалява с бууста може да се постигне сравнително добра надеждност
П.С. Ако преча на автора се извинявам

Друг е въпроса че ако трябва някой човек да ти го прави, тогава замяната с друг мотор е 10 пъти по-добрата алтернатива, най-малкото заради факта разходи, а пък дали накрая ще се получи двигател... Време, средства... Иначе за 1 ден имаш сравнително надежден мотор, който не харчи много а пък е сравнително мощен, просто без занимавка и клечане около колата.
За това ми е интересно с какви средства какво постигате. Поне за мен (от гледната точка на ентусиаст де...) за сега турбината (две) е по-добро решение, защото е по-голяма платформата, всевъзможни начини за настройка и тн.
Мисля че като цяло ако не се прекалява с бууста може да се постигне сравнително добра надеждност

П.С. Ако преча на автора се извинявам




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани