Проблем Е46 330 Д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем Е46 330 Д
Здравейте,
Данни за колата : Е46 330Д 12.2001 , преди фейслифта , 184 КС.Имал съм проблемни дюзи , които са сменени.
Друго ... понякога ми примигват и двата ксенонови фарове(оригинален ксенон) , единият беше спрял да работи , в продължение на 1 цял ден (беше адски влажно и мокро) , но се опраи в последствие.
Акумулаторът смених преди 1 седмица , че падаше страшно бързо и сега това :
Имам проблем , който забелязах вчера през деня.
Колата си върви напълно нормално до 2000 оборота , след 2000 оборота просто губи мощност.Покарах около 20 30 минути така и взе , че се оправи ...
,
но после започна да губи мощност и след 3000 оборота или след 4000.Понякога си върви нормално до 2000 или 3000 оборота , но като цяло в по-високите обороти няма мощност.
Също имах и проблем с паленето , запали чак от 2рия път.
Не знам дали си внушавам , но мисля че от няколко дни ми гори повече...
Колата не пуши по различно от преди...
Вързах я на диагностика ИНПА и ми показа следните резултати :
Грешка :
4704 Pre-supply pressure monitoring
Error occured 3. times през 20-30 км .
1 time. Fuel pre-supply pressure 1.78 bar
2.time 1.68 bar
3. time 1.96 bar
Чудя се дали не е дебитомера... или може би тази помпа под седалката , която се пада. Турбината не мисля , че е , защото си върти , но понякога спира и няма тяга в по - високите обороти.

Данни за колата : Е46 330Д 12.2001 , преди фейслифта , 184 КС.Имал съм проблемни дюзи , които са сменени.
Друго ... понякога ми примигват и двата ксенонови фарове(оригинален ксенон) , единият беше спрял да работи , в продължение на 1 цял ден (беше адски влажно и мокро) , но се опраи в последствие.
Акумулаторът смених преди 1 седмица , че падаше страшно бързо и сега това :
Имам проблем , който забелязах вчера през деня.
Колата си върви напълно нормално до 2000 оборота , след 2000 оборота просто губи мощност.Покарах около 20 30 минути така и взе , че се оправи ...

но после започна да губи мощност и след 3000 оборота или след 4000.Понякога си върви нормално до 2000 или 3000 оборота , но като цяло в по-високите обороти няма мощност.
Също имах и проблем с паленето , запали чак от 2рия път.
Не знам дали си внушавам , но мисля че от няколко дни ми гори повече...
Колата не пуши по различно от преди...
Вързах я на диагностика ИНПА и ми показа следните резултати :
Грешка :
4704 Pre-supply pressure monitoring
Error occured 3. times през 20-30 км .
1 time. Fuel pre-supply pressure 1.78 bar
2.time 1.68 bar
3. time 1.96 bar
Чудя се дали не е дебитомера... или може би тази помпа под седалката , която се пада. Турбината не мисля , че е , защото си върти , но понякога спира и няма тяга в по - високите обороти.

Success is never final and failure never fatal.It's courage that counts.
- George F. Tilton
- George F. Tilton
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Проблем Е46 330 Д
Едното ти е от вакумния клапан на турбото -PRESSURE CONVERTER 1 11747796634 . Вторият проблем е мисля помпата под седалката 1 time. Fuel pre-supply pressure 1.78 трябва да е ~3 bar
Успех сподели като решиш проблема
Успех сподели като решиш проблема
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем Е46 330 Д
Прочетете колата с GT1 DIS, щото съм си правил 5-6 пъти експерименти с различни коли - първо с INPA после с DIS - с DIS 90% от случайте хваща повече грешки!
Re: Проблем Е46 330 Д
Благодаря за помоща.
Значи вързах колата с ДИС 57 ( за първи път използвам програмата) и ми изписа , че е дефектна точно Vorfoerderpumpe , което е точно тази помпа под седалката , доколкото разбирам.
Или пък може да е и другата помпа която се пада отзад до резервоара ?
Да ви се похваля точно преди 30 мин , след като си заредих на шела в Берлин , отказа да запали
С много зор я избутах да я паркирам и малоумните Германци не ми помогнаха
Та с много зор я паркирах. После случайно пак опитах и взе че запали ...
Този Клапан на турбото , за какво трябва да е отговорен ?
Не е ли проблемът само от помпата ?
Поздрави
Значи вързах колата с ДИС 57 ( за първи път използвам програмата) и ми изписа , че е дефектна точно Vorfoerderpumpe , което е точно тази помпа под седалката , доколкото разбирам.
Или пък може да е и другата помпа която се пада отзад до резервоара ?
Да ви се похваля точно преди 30 мин , след като си заредих на шела в Берлин , отказа да запали

С много зор я избутах да я паркирам и малоумните Германци не ми помогнаха


Та с много зор я паркирах. После случайно пак опитах и взе че запали ...
Този Клапан на турбото , за какво трябва да е отговорен ?
Не е ли проблемът само от помпата ?
Поздрави
Success is never final and failure never fatal.It's courage that counts.
- George F. Tilton
- George F. Tilton
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Проблем Е46 330 Д
jotabg написа:4704 Pre-supply pressure monitoring
Това или са дюзи или попмата под седалката, но щом си правил дюзи, 100% е помпата



- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем Е46 330 Д
Смени си помпата за пред налягането
Нормалното и налягане трябва да е над 3.5 бара...

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Re: Проблем Е46 330 Д
Моята кола изобщо не палеше, беше ми замръзнала нафтата и ми даваше същите грешки и стойности на pre-suply pump с DIS-a.
Re: Проблем Е46 330 Д
Здр,
Поръчал съм помпата за преди налягането и вакумния клапан на турбото.
Днес цял ден колата не може да се кара след 4000 Оборота. Просто все едно удря прекъсвач , без значение от предавката - на 4000 оборота спира.
Другото - като я форсирам на място докато стои на 4000 оборота също спира , но и нещо раздрусва цялото купе, т.е доста силно си удря нещо , усеща се по седалката силен трус , това само когато се форсира на 4000 оборота на място.
Над 4000 невъзможно да се вдигнат , незнам какво става просто.
Имам и разни грешки други , които мисля нямат общо :
6600 Coolant temperature heater
23 Auxilarry water pump
1 Clamp 30 defective
90 degress difference of wiper too large
215 right lever-type sensor
Тези грешки излизат с Инпата , с ДИС не ги отчита .
Ако имате идеи , ще съм ви благодарен
поздрави от Берлин
Поръчал съм помпата за преди налягането и вакумния клапан на турбото.
Днес цял ден колата не може да се кара след 4000 Оборота. Просто все едно удря прекъсвач , без значение от предавката - на 4000 оборота спира.
Другото - като я форсирам на място докато стои на 4000 оборота също спира , но и нещо раздрусва цялото купе, т.е доста силно си удря нещо , усеща се по седалката силен трус , това само когато се форсира на 4000 оборота на място.
Над 4000 невъзможно да се вдигнат , незнам какво става просто.
Имам и разни грешки други , които мисля нямат общо :
6600 Coolant temperature heater
23 Auxilarry water pump
1 Clamp 30 defective
90 degress difference of wiper too large
215 right lever-type sensor
Тези грешки излизат с Инпата , с ДИС не ги отчита .
Ако имате идеи , ще съм ви благодарен

поздрави от Берлин
Success is never final and failure never fatal.It's courage that counts.
- George F. Tilton
- George F. Tilton
- bmwinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.12.2010
- Местоположение: Варна/Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328CI
Re: Проблем Е46 330 Д
Колега гарантирам ти, че е от помпата по седалката. Преди 1 седмица същото бмв като твоето имаше същия проблем, на диагностиката изкара същата грешка. На живи данни изкара 3,5 бара, при нормални 5. Също на 4000 оборота удряше все едно прекъсвач. Сменихме помпата (440 лв) и колата литна
Сменяй и гас
Поздрави
:):)



- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Проблем Е46 330 Д
jotabg написа:......
Колега на място е нормално да неможе да се форсира над 4000 об., а в движение ще се оправи като смениш помпата, макар че няма смисъл тази кола да я караш над нези обороти

Относно грешките, пусни ги в тази тема viewtopic.php?f=34&t=219540&hilit=%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5 за да може ако ти отговорят да е полезно и за други

6600 Coolant temperature heater - допълнителния нагревател/печка/
23 Auxilarry water pump - допълнителната водна помпа, ако е това което си мисля е свързано с печката
другите нищо не ми говорят


Re: Проблем Е46 330 Д
Проблемът е решен.
Благодаря на всички за помоща !
Помпата под седалката беше за смяна и това е !
Поздрави
Благодаря на всички за помоща !
Помпата под седалката беше за смяна и това е !
Поздрави

Success is never final and failure never fatal.It's courage that counts.
- George F. Tilton
- George F. Tilton
Re: Проблем Е46 330 Д
Здравей колега,
Може ли да ми кажеш откъде взе помпата и колко пари e, че на мен ми се случва същото нещо смених дeбитомера ,НО проблема си седи като е студена колата давам газ и на 3000 удря прекъсвач като загрее се оправя и няма проблем.Колата е автоматик и ако си е карам бавно си сменя скоростите ,НО ако дам газ (докато е студена) стига до 3000 и не превключва като загрее се оправя.
Имам един приятел с кабел тези дни ще погледна живите данни за тази помпа да видя какви стойности дава.
Някой може ли да ми обясни каква е точно тази помпа какво точно прави оправя ли се или нова (както гледам НОВА и то оригнална да не е китайска)
Ако може някой да ми каже и английското и наименование.
Колата ми е e46 330D 2001 g.
Благодаря
Може ли да ми кажеш откъде взе помпата и колко пари e, че на мен ми се случва същото нещо смених дeбитомера ,НО проблема си седи като е студена колата давам газ и на 3000 удря прекъсвач като загрее се оправя и няма проблем.Колата е автоматик и ако си е карам бавно си сменя скоростите ,НО ако дам газ (докато е студена) стига до 3000 и не превключва като загрее се оправя.
Имам един приятел с кабел тези дни ще погледна живите данни за тази помпа да видя какви стойности дава.
Някой може ли да ми обясни каква е точно тази помпа какво точно прави оправя ли се или нова (както гледам НОВА и то оригнална да не е китайска)
Ако може някой да ми каже и английското и наименование.
Колата ми е e46 330D 2001 g.
Благодаря
Целувай сега ръка ,защото после ще целуваш ГЪЗ
"Вуйчо ми"
"Вуйчо ми"
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
Re: Проблем Е46 330 Д
оригиналната е 360лв. китайска 150лв. това се цени с отстъпка
един приятел си купува такава за Е39 530д, но са еднакви, така че и цените са еднакви

ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Проблем Е46 330 Д
bad_bad_boy написа:оригиналната е 360лв.
Това е хубава цена, в дару е 475лв

Помпата има два реалоем номера, за коли до 4/2001 - 16126750603, и от 4/2001 - 16117165590 и се води Diesel pump

Re: Проблем Е46 330 Д
Благодаря ви мн колеги сега ще видя откъде мога да е взема и кой ще ми е смени.
Мерси
Мерси
Целувай сега ръка ,защото после ще целуваш ГЪЗ
"Вуйчо ми"
"Вуйчо ми"
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани