Нов във форума

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Нов във форума

Мнение от Lenco » 16 Фев 2011, 7:48

За пружини отзад виж някой е28, ама с по-голям матор, малко са по-твърди от е21 и по-дълги, но с койловърите става или с флекса 2 витки, или по желание на фотографа.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 16 Фев 2011, 17:52

Матора засега само съм му купил биели, гарнитури, лагери и т.н....трее да го расфасовам скоро за ребилд.

Турбо и колектор ше видим...колегата Пачо трее да намери некъв Холсет...че нещо са модерни и евтини....помпи ше трее некое читаво 910...Бош...абе пари да има....смисъл парите за завършване на проекта ги дадох за парно на 'летната резиденция' та да стане и зимна...и са малко по-леко го давам.
34331 У-У-УДРИ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Нов във форума

Мнение от TheStorm » 17 Фев 2011, 17:48

a матора към момента бачка ли ?

Ако да - що не го шибнеш първо така ... само колкото да я сглобиш и после да го ребилнднеш. Да станат нещата стъпка по стъпка

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 17 Фев 2011, 21:45

мотора бачкаше...но вече му отворих биелните лагери да ги вида и не беха добре...така че ребилд напрао.
34331 У-У-УДРИ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 19 Фев 2011, 0:40

Lenco написа:За пружини отзад виж някой е28, ама с по-голям матор, малко са по-твърди от е21 и по-дълги, но с койловърите става или с флекса 2 витки, или по желание на фотографа.


Некой ден като колата тръгне...смисъл освен на бутане...и като видим как се държи окачването, щото сега:

+ амортисьорите седят под по-голям ъгъл
+ дебели са...т.е. предни
+ стаб. щангата е ужасяващите 25мм
е равно на 1 см ход кат се друснем със стоте си литра


ше имам е28 в предвид!
34331 У-У-УДРИ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Нов във форума

Мнение от TheStorm » 19 Фев 2011, 0:50

баааа... ти мааалко се прекалил с твърдостта :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: мноого черно Е28

Re: Нов във форума

Мнение от BRAAT » 19 Фев 2011, 13:16

колека май и голф 2 със спортно окачване не може да ти се опре по твърдост на окачване и най-вече возия :mhihi: :mhihi: :mhihi: Спокойно може да возиш хора с камъни в бъбреците(като мен например :( )
SHARK-а му е майката!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Нов във форума

Мнение от KriK4eTo » 19 Фев 2011, 16:11

andrein написа:+ амортисьорите седят под по-голям ъгъл
+ дебели са...т.е. предни
+ стаб. щангата е ужасяващите 25мм
е равно на 1 см ход кат се друснем със стоте си литра
ше имам е28 в предвид!

Няма да се плашиш, моята като я друсам с мойте 75-80 литра се мачкат в обши линии само гумите, но за писта е супер. За шосейно каране просто забрави :mhihi: .... не камъните в бъбреците ще ти се разбият ами ще хванеш и мускулна треска на клепачите. При скорости от 100-150 км/ч(повече не съм вдигал че е много страшно) само чакаш да литнеш в някоя канафка ;)

П.П. Дано не съм те стресирал, покарай пък промени нещо. Ясно е че от първия път няма да си уцелил настройките :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 19 Фев 2011, 18:49

Хм...а съм си купил и полиуретан за носачите...и алуминии за втулки вместо тампони за моста...квото ще да става!
34331 У-У-УДРИ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 25 Фев 2011, 21:16

Тиа дни си направих парно у къщата и леко върнах задна със 7 бимберици (тамън за проекта щеха да стигнат), ама края на месеца се види и па ше почваме.

Иначе си ребилднах задните апарати...нема такава мъка с една зегерка у тех...да си бех купил хидравлична ръчна сто пъти.

Но общо взето това беше от мен...са трее да се свали сичко по задния мост, да се презавари хубаво, да се усилят точките на захващане, клетката дето ше усили багажника да се напраи...а аз не владея силата на теларката и аргона.

Говорих с Цецо Михайлов да ме 'почне' след Алпинката, ама той ного работа му е причинил с тая 2002-ка.

Така че докато чакам:

абе Крик...да си купа Каяба некаква за Е30 отпред та да резна още една витка от пружината...койловъри не ми се прават и отпред че ми омръзна от стругари?


Рейка от Голф или от десен волан БМВ да си зема???


Поздрави
34331 У-У-УДРИ!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Нов във форума

Мнение от Louis » 25 Фев 2011, 21:34

andrein написа:...Рейка от Голф или от десен волан БМВ да си зема???


Поздрави

десен волан е36...виж имаше тема на Lenco подробно описано как става ;)
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Нов във форума

Мнение от KriK4eTo » 27 Фев 2011, 0:28

Какви пък стругари ти трябват за коиловер? Нали си купуваш от китаеца пружина с чашка, само режеш твоята(старата) и слагаш тази и газ!!!
Тоя филм с рейките аз не съм му фен нещо. Е ако свалиш и срежеш моста може да стане както трябва тая рейка от десняк. Моста пък тогава няма да е много читав според мен. Аз съм си с оригиналната която не е в цветущо здраве и си е супер колата. Слагах по едно време една от М3 десняк+хидравликата, но не ме изкефи та си върнах моята с леки модификации....

П.П. Ето ги мойте пружини http://promod.bg/index.php?page=shop.pr ... t&Itemid=2
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Нов във форума

Мнение от Lenco » 27 Фев 2011, 1:19

KriK4eTo написа:....................
Тоя филм с рейките аз не съм му фен нещо. Е ако свалиш и срежеш моста може да стане както трябва тая рейка от десняк. Моста пък тогава няма да е много читав според мен. Аз съм си с оригиналната която не е в цветущо здраве и си е супер колата. Слагах по едно време една от М3 десняк+хидравликата, но не ме изкефи та си върнах моята с леки модификации.....................

Ще споделиш ли, при мен е добре, ползва се за ежедневка, само налягането на помпата (130 бара) ми се вижда множко?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 27 Фев 2011, 7:02

KriK4eTo написа:Какви пък стругари ти трябват за коиловер? Нали си купуваш от китаеца пружина с чашка, само режеш твоята(старата) и слагаш тази и газ!!!
Тоя филм с рейките аз не съм му фен нещо. Е ако свалиш и срежеш моста може да стане както трябва тая рейка от десняк. Моста пък тогава няма да е много читав според мен. Аз съм си с оригиналната която не е в цветущо здраве и си е супер колата. Слагах по едно време една от М3 десняк+хидравликата, но не ме изкефи та си върнах моята с леки модификации....

П.П. Ето ги мойте пружини http://promod.bg/index.php?page=shop.pr ... t&Itemid=2


Хм...тва ше стане ли за тънкия ботуш....и комплект ли се продават...че ми требат само за отпред.

Пазиш ли рейката от М-а...продаваш ли я?
34331 У-У-УДРИ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Нов във форума

Мнение от KriK4eTo » 27 Фев 2011, 12:35

Lenco написа:Ще споделиш ли, при мен е добре, ползва се за ежедневка, само налягането на помпата (130 бара) ми се вижда множко?


Ами ъгъла на завиване не ми беше достатъчен за целите. Също така рейката беше с около 10мм по ниско от от моста което си е предпоставка да я удрям по кърбовете на пистите. Горната и част минаваше на няколко мм от едната ми тръба на двуцевката. Също при каране се разхлабваха и кривяха ушите който бях направил за захват, е вярно не бяха много дебели 3-4мм което може да е оказало влияние.

Коиловерите са комплект 4 пружини + 4 амуминиеви втулки с резба и гайка + алум. чашки на които ляга пружината. Стават за всички дебелини на макферсона, към тях дават едни гумени пръстени с различна дебелина които ги центрират и оплътняват към стеблото на макферсона. Само ако си с дебел стержен ще трябва да се разпробият горните чашки на който ляга пружината.

П.П. За сега не я продавам рейката. Ако реша нещо ще пусна информация :yes:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook